Ik hierbij neem ik je niet meer serieus tot je weer over voetbal praat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen moreel verwerpelijk als je het bij de bazen van Movistar doet.
Je bent wel selectief in je verontwaardiging.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:10 schreef Snuf. het volgende:
Voor Rolland moet je niet stoppen natuurlijk.
Snuf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Thijsjuhtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 16:05:42O ja. Movistar blies vorig jaar in Ronde van Zwitserland ook volle bak door toen Bauke lek reed. #boomerang reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent wel selectief in je verontwaardiging.
youdon'tsay.jpgquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon selectief verontwaardigd.
goss gaat dan 5e wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Blik het volgende:
Jammer dat OGE volle bak mee gaat doen, is me ook echt een raadsel waarom
Wel weer tof dat hij het gewoon toegeeftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent wel selectief in je verontwaardiging.
Whehe nicequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Thijsjuhtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 16:05:42O ja. Movistar blies vorig jaar in Ronde van Zwitserland ook volle bak door toen Bauke lek reed. #boomerang reageer retweet
Kunnen ze hem geen verslag laten doen? Hij heeft verstand van zaken, relativeert, kan tot drie tellen en de renners uit elkaar halen. Er zijn commentatoren die geen van vieren kunnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel weer tof dat hij het gewoon toegeeft
Hij gaf eerder dit jaar een paar wedstrijden al commentaar op Eurosport, al was dat ook weer niet al te geniaal moet ik zeggen, maar was wel degelijk op zich.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen ze hem geen verslag laten doen? Hij heeft verstand van zaken, relativeert, kan tot drie tellen en de renners uit elkaar halen. Er zijn commentatoren die geen van vieren kunnen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf, zelfs hier missen de Euskaltels de slag.
Ik snap ineens waarom de Baskische overheid er geen geld meer in wil stoppen.
Best een goede vent inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen ze hem geen verslag laten doen? Hij heeft verstand van zaken, relativeert, kan tot drie tellen en de renners uit elkaar halen. Er zijn commentatoren die geen van vieren kunnen.
Ray Kerkhofs kan geen van die dingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. Of zet hem gewoon lekker bij D&D.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wel suf dat Argos die slag gemist heeft.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef thettes het volgende:
wel een gok van valverde, met dat kleine clubje verdergaan
Hoogerland.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voeckler op 5 minuten.
Wie zit er bij hem?
Het hele peloton bestaat uit 'erkende hardrijders' hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
GreenEdge heeft wel de erkende hardrijders die 60 km/h aantikken tegen de wind
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
Heb even bijgelezen.
Valverde lek.
Belkin zet er gas op
Valverde op maximaal 1.30 minuut achter peleton?
Belkin rijd niet heel hard door en Movistar komt dadelijk terug
Het is nog 50 km dus Valverde komt terug?
Hopelijk wint Mollema en Tendam wat seconden vandaag.
Is dit goed samengevat?
Mooi toch, hij moet terug, hoe maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef kilon het volgende:
Valverde laat de rest van zijn team gewoon in de steek.
Nee, volgorde klopt niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Pro_Shifty het volgende:
Heb even bijgelezen.
Valverde lek.
Belkin zet er gas op
Valverde op maximaal 1.30 minuut achter peleton?
Belkin rijd niet heel hard door en Movistar komt dadelijk terug
Het is nog 50 km dus Valverde komt terug?
Hopelijk wint Mollema en Tendam wat seconden vandaag.
Is dit goed samengevat?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ray Kerkhofs kan geen van die dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |