PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ineens gaat de tijd wel weer heel hard achteruit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Bij deze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar hoor je de verslaggevers dan weer niet over?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:06 schreef el-blanchito het volgende:
liev dagboek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee als dat mijn zus zou ik het gewoon meteen afwijzen, verzin gewoon iets dat je niet met je kop op YT hoeft![]()
Je kan toch wel eerlijk zijn tegen je familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon mentaal slopen. Terug laten komen tot 20 seconde en dan weer wegrijden. Helaas komt het door de Australiėrsquote:![]()
Het is je zus, gewoon zeggen dat ze niet kan zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Je kan niet zingen. Kom op je kan toch gewoon eerlijk zijn tegen je zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Wat is dit voor vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Zo geweldig is het nietquote:
Geef mij maar een bergritquote:
Tsja zondag pas weer maar voor een vlakke etappe is dit gewoon mooi. Waaieretappes zijn altijd wel spannend vind ik. Nu zit Valverde weer met 10 manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |