Vooral omdat Piti een haatdragend ventje is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Die moeten niet lek rijden op een slecht moment in de komende etappes.
Maar gelijk hebben ze om het te doen
Beetje wel, maar voor verloop van de Tour is het nog wel leuk.quote:
Greipel wil ook wel rijden denk ik om Kittel niet terug te laten komen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Wel te hopen dat er andere ploegen gaan meewerken als ze merken dat Valverde echt ver weg zit
Inderdaad. Ook onsportief.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Pino112 het volgende:
Wat gaat iedereen nu haten op Belkin?
Als bijv Bokkema lek rijdt en niemand wacht gaat iedereen ook haten.
Wie dan? Saxo? Dat kan je wel vergeten, Contador wil vriendjes blijven met Valverde om Froome wellicht te verslaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Marcoss het volgende:
Wel te hopen dat er andere ploegen gaan meewerken als ze merken dat Valverde echt ver weg zit
Dat niet, maar ik denk niet dat een Gesink mag hopen dat hij weg mag voor een ritje.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Valverde getergd nu, die gaat gehakt maken van Belkin op de Mont-Ventoux
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Boezeidekoe het volgende:
Valverde getergd nu, die gaat gehakt maken van Belkin op de Mont-Ventoux
Prima, maar dan moet je het ook altijd doen. Zodra iemand pech heeft, de hele koers neutraliseren. Ook in volle finale. Dus ook wachten op Robert Gesink in de Giro bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Blik het volgende:
Zou het toch netter vinden als ze hem terug zouden laten komen om eerlijk te zijn
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Chiappucci het volgende:
Ik blijf het niet sjiek vinden. Dit kan ze nog wel eens duur komen te staan in het vervolg van de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |