Maar ook met 800 mensen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef Stofje het volgende:
Nou ja, zó spannend is het toch niet? Obama zal ongetwijfeld eens langs komen, woeptiedoe.
Hij heeft niet voor niets een vliegtuigen vloot en de beveiligingsmaatregelen zijn altijd stad ontwrichtend en debiel dus van mij mag hij wegblijven.quote:
Tja, dat is Amerika he. Alles bestrijden met wapens...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:42 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets een vliegtuigen vloot en de beveiligingsmaatregelen zijn altijd stad ontwrichtend en debiel dus van mij mag hij wegblijven.
Vertel eerst maar eens hoe je aan deze "super geheime geheimpjes" bent gekomen. Direct lijntje met Snowden ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef Stofje het volgende:
Potverdomme, jij bent echt een super interessante user, met allemaal toffe superdedupergeheime geheimpjes. Kan ik je volgen op Twitter.
Zo zijn alle landen. Amerika heeft alleen de grootste en de meeste.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
[..]
Tja, dat is Amerika he. Alles bestrijden met wapens...
Hij weet niet of hij het al mag zeggen dus sssstquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens hoe je aan deze "super geheime geheimpjes" bent gekomen. Direct lijntje met Snowden ofzo?
Haha, het spijt me echt ontzettend, maar ik mag over mijn bron niks loslaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens hoe je aan deze "super geheime geheimpjes" bent gekomen. Direct lijntje met Snowden ofzo?
Hahaha, zou je denken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef ACT-F het volgende:
PRISM heeft je al gesignaleerd TS. Binnenkort sta je te zwerven op een Russisch vliegveld.
En door PRISM weten ze ook wie zijn vriendjes zijn, en wie van die vriendjes toegang tot deze info heeft dus hij naait zijn matties ook nog eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef ACT-F het volgende:
PRISM heeft je al gesignaleerd TS. Binnenkort sta je te zwerven op een Russisch vliegveld.
Die vent is echt de meest ultieme nooit uit rol vallende redneck Amerikaan troll.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef SpecialK het volgende:
TS is de Nederlandse "Wild Bill for America"
hahahahahahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:50 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Die vent is echt de meest ultieme nooit uit rol vallende redneck Amerikaan troll.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:12 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
(Het is nog niet echt bekent, en ik weet eigenlijk ook niet of ik dat mag zeggen, maarja.)
Volgend jaar zal de president van Amerika, Barack Obama naar Den Haag komen.
Hij, en andere ''wereld leiders'' zullen hierbij aanwezig zijn.
Het opvallende deel hieraan is, is dat Obama 800 (!) man personeel zal meenemen.
Het gaat hier waarschijnlijk om CIA-agenten, White House Staff-medewerkers enz. enz....
Mijn vraag is daarom;
Wat vinden jullie er van dat Obama zoveel mensen meeneemt en hoogstwaarschijnlijk een heel wapenarsenaal.
Voor sommigen is ook niet bekent dat er op de Ambassade van Amerika, in Den Haag, gewapende militairen lopen lopen die zo nodig mogen schieten.
En bij de Nijmeegse gewapende CIA-agenten naar Nederland komen.
Te laat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Maar eh... i.v.m. mijn veiligheid zou 't zomaar eens kunnen dat ik dit topic naar mijn prullenbakje verplaats....
Ik verstuur mijn berichten vanuit mijn vakantie bestemming in de VS dus dit is al bij de nsa langs gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Maar eh... i.v.m. mijn veiligheid zou 't zomaar eens kunnen dat ik dit topic naar mijn prullenbakje verplaats....
Mijn grootouders waren anders maar wat blij met gewapende Amerikanen op straatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:12 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
(Het is nog niet echt bekent, en ik weet eigenlijk ook niet of ik dat mag zeggen, maarja.)
Volgend jaar zal de president van Amerika, Barack Obama naar Den Haag komen.
Hij, en andere ''wereld leiders'' zullen hierbij aanwezig zijn.
Het opvallende deel hieraan is, is dat Obama 800 (!) man personeel zal meenemen.
Het gaat hier waarschijnlijk om CIA-agenten, White House Staff-medewerkers enz. enz....
Mijn vraag is daarom;
Wat vinden jullie er van dat Obama zoveel mensen meeneemt en hoogstwaarschijnlijk een heel wapenarsenaal.
Voor sommigen is ook niet bekent dat er op de Ambassade van Amerika, in Den Haag, gewapende militairen lopen lopen die zo nodig mogen schieten.
En bij de Nijmeegse gewapende CIA-agenten naar Nederland komen.
Volgend jaar een mooi topic over makenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:36 schreef DeVogelverschrikker het volgende:
Herstel, volgens bladen, was het al een tijdje bekend. Een link naar Elsevier.nl.
Het betreft een 'nucleaire' bespreking.
http://www.elsevier.nl/Ne(...)and-ELSEVIER348772W/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |