Google wat t was danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:56 schreef megamandy het volgende:
FUUUU ik ben net ook door een 020 nummer gebeld. Dalijk was het een fout en ben ik toch afgewezen![]()
Verzend ze de hele tijd dat pakket niet of wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb nog steeds geen hologlams_ ik hoef hierna niet meer te swappen en ze zoekt t maar uit als ze niet aankomen
Heb ik al gedaan krijg je alleen zo'n matigen "what number called you"-sites.quote:
Hij is al 3 weken onderweg maar het duurde steeds fucking lang. En nu ben ik t zat ook al is het zo cheap. Dan maar wat minder voor meer geld . Als ik nu iets binnen krijg zijn er al weer 22 collecties geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verzend ze de hele tijd dat pakket niet of wat?
Misschien wel enen kamerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan krijg je alleen zo'n matigen "what number called you"-sites.
Bel zometeen wel terug maar mijn oom komt zometeen langs dus dan bel ik wel daarna.
D'awwwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:59 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd lag te slapen met z'n tongetje uit z'n mond
Echt zo cutequote:
WAT HEB IK GEMISTquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verwonder me nog steeds over m'n nieuwe bh-maat.
Je weet dat 98,4 % van de ratten gewoon z'n tanden in je vinger zet hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef megamandy het volgende:
Overigens was ik gister bij iemand en die had een rat
Ik wil ook een ratDie was zooooo lief
Kon mijn vinger gewoon in de kooi steken en dan pakte die de vinger vast en gaf likjes enzo
Zoiets dacht ik wel al maar ik wilde weten wat dat beest deedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat 98,4 % van de ratten gewoon z'n tanden in je vinger zet he
Mental image.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAH
Er komt hier een grote hengst met zadel in vol galop langs het kantoorgebouw.
Een minuut later zie ik een man met paardrijpet en rijlaarzen voorbij rennen
Je had er bij moeten zijn
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
HAHAHAHAH
HAHAHAHAH
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:16 schreef megamandy het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)heel-erg-bang-maken/
Voor IJs
Geen tilapiaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Doe wel zalm en kabeljauw? Of tilapia? Idk
HAHAHAHAH
ik zou de roze iets minder roze doen, verder wel m.i.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Meisjes
Ik heb jullie kritisch oog nodig. Kunnen deze kleuren voor een baby van het onbekende geslacht?
http://media-cache-ak3.pi(...)a78fc1541cfdf129.jpg
Vielen dank!
Het is een ripple deken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou de roze iets minder roze doen, verder wel m.i.
welk patroon is dat?
ja dat weet ik, maar ik hoopte op een linkje naar het patroonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het is een ripple deken.
Mijn stiefzus is dus zwanger en is dol op roze...dus als het een meisje wordt is het roze prima (waarschijnlijk te weinig zelfs) maar als het een jongen wordt, is het misschien iets te.
Ow pardonquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar ik hoopte op een linkje naar het patroon![]()
Komt werl goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow pardon![]()
Denk dat dit de beste uitleg is. Er is ook nog een nederlandse vertaling, mocht je die nodig hebben...(dan zoek ik hem even voor je)
Ow...wat je laatst in het haaktopic vroeg? Wat is daar zo anders aan dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Komt werl goed.
Ik heb een fantastisch ripple-patroon maar daar kom ik dus geen wijs uitJammer, want het is een toffe
Die idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow...wat je laatst in het haaktopic vroeg? Wat is daar zo anders aan dan?
n, meer een algemen uitleg. Maar als ik daar dan wat mee probeer kom ik op niks uit, het mislukt gewoon doordat het niet duidelijk genoeg nisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow...wat je laatst in het haaktopic vroeg? Wat is daar zo anders aan dan?
Das wel jammer. Ik heb ook een soort ripple gevonden die veel meer open is dan deze, en dacht dat ik daar een patroon van had..maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die idd.
Het is niet echt een patroon, meer een algemen uitleg. Maar als ik daar dan wat mee probeer kom ik op niks uit, het mislukt gewoon doordat het niet duidelijk genoeg nis
Ik kwam net deze tegen, geen idee wat je heirvan vindt http://www.flickr.com/photos/34087139@N08/5789046724quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Das wel jammer. Ik heb ook een soort ripple gevonden die veel meer open is dan deze, en dacht dat ik daar een patroon van had..maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
HAHAHAHAH
mwah. iets te veel groen en doffe kleuren....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik kwam net deze tegen, geen idee wat je heirvan vindt http://www.flickr.com/photos/34087139@N08/5789046724
Als het een jongen is zal hij met zo'n deken vanzelf gay wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het is een ripple deken.
Mijn stiefzus is dus zwanger en is dol op roze...dus als het een meisje wordt is het roze prima (waarschijnlijk te weinig zelfs) maar als het een jongen wordt, is het misschien iets te.
Ja maar die pas je toch aan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
mwah. iets te veel groen en doffe kleuren....
Of iets met paars?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
mwah. iets te veel groen en doffe kleuren....
Hahahahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als het een jongen is zal hij met zo'n deken vanzelf gay wordenOpgelost
Ow zo...maar volgens mij is dat hetzelfde patroon als van dat linkje dat ik je gegeven heb. Zit volgens mij weinig verschil ik al de ripples.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar die pas je toch aan?Het gaat om het patroon an sich natuurlijk
merries hebben geen piemel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Nieuwsgierig: Hoe weet je dat het een hengst was?
Maar ruinen welquote:
je ziet dat ook als ie er niet helemaal uit hangt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zijn piemel hing eruit toen hij hard aan het rennen was?
Sorry, in paardenland is een hengst echt iets heel anders dan een ruinquote:
Jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sorry, in paardenland is een hengst echt iets heel anders dan een ruin
ok.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ik vind t knap als hij hard voorbij rentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je ziet dat ook als ie er niet helemaal uit hangt.
en ditquote:
Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PENNYquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Verander dan hengst maar gewoon in paard, hoeft niemand de pennie uit te hangen
Het is Penny!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
Verander dan hengst maar gewoon in paard, hoeft niemand de pennie uit te hangen
Ik heb nog een hele stapel liggen bij m'n oudersquote:
ik heb ze toen ooit op queensday verkocht op de rommelmarkt!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele stapel liggen bij m'n ouders. Hoewel m'n moeder er wel veel heeft weggedaan een jaar of 10 geleden.. En toen werd ik boos
penny was paardenblad idd met stripjes en posters en enenennenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Waren dat die paardenboekjes met van die stripverhalen erin? Volgens mij niet he?
Want die boekjes met stripverhalen had ik wel heel veelze vielen uit elkaar van ellende, zovaak had ik gelezen
En goeden tips en Rakker en Stal Penny en Penny de ponyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
penny was paardenblad idd met stripjes en posters en enenennen
RAKKER JAquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En goeden tips en Rakker en Stal Penny en Penny de pony
Ja volgens mij ken ik het wel....heb er wel een paar van gehad, maar volgens mij bedoel ik wat andersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
penny was paardenblad idd met stripjes en posters en enenennen
Volgens mij hadden wij op de manege ook een Rakker ;'). Maar dat weet ik niet meer zeker:P.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
RAKKER JA
en dan kwam je op een manege en dan was er altijd een kleine zwarte pony en die hadden ze dan standaard rakker genoemd
Kan ook de Ponyclub zijn geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja volgens mij ken ik het wel....heb er wel een paar van gehad, maar volgens mij bedoel ik wat andersgeen idee wat dan, maar goed. Het was leuk
Kan goed zijn (was ff gaan google) en lijkt er wel opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kan ook de Ponyclub zijn geweest
Andere paardenmensen welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb an sich niks tegen paarden, maar wel tegen paardenmensen.
"een paart heeft geen kop maar een hoooooft"
"Een ruin is iets heel anders hoorrrr"
"ermewmewmew"
Like anybode gives a fuck. No.
Tell us moarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Debsterr het volgende:
Er. Mah. Gerd. Ik had een puist op een zeer pijnlijke plek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]Kan dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]Auw. Heb ik ook wel eens gehad jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Helaasch uit ervaring: ja.quote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ze wel eens op mijn kringspier gehad
Jouw moederquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama had haar kleding al in de wasmachine gedaan en daar zaten dus pennen in. Ik heb onze was daarbij gedaan en aangezet. Gelukkig zit alleen d'r eigen kleding onder!!
En ze heeft iets met bleek en m'n off white jurkje gedaan. Die heeft nu witte vlekken
Jaaaa Rakkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En goeden tips en Rakker en Stal Penny en Penny de pony
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama had haar kleding al in de wasmachine gedaan en daar zaten dus pennen in. Ik heb onze was daarbij gedaan en aangezet. Gelukkig zit alleen d'r eigen kleding onder!!
En ze heeft iets met bleek en m'n off white jurkje gedaan. Die heeft nu witte vlekken
quote:"Het nummer wat u gebeld heeft is niet in gebruik"
Ermahgerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jahij was toch al klaar voor de kliko dus laat maat doen.
Briljant.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ermahgerd we hebben morgen vriendenbbq in onze tuin, nu kwamen ze net alvast het sprinkussen afleveren. Dat ding is fucking huge
Dit vraagt om een fooootooooquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:14 schreef Diconnected het volgende:
Damn, m'n cheesecake is echt helemaal egaal en alleszo pretty
Had trouwens nog nooit van die box gehoord tot gisterquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Mirjam het volgende:
*gniffel* https://www.facebook.com/WaatBox?filter=2
Heb je dat verhaal gehoord? Is echt te genant voor woordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Mirjam het volgende:
*gniffel* https://www.facebook.com/WaatBox?filter=2
Ja, het is ook schandalig, maar die hysterische Jannie's die daar die wall onderspammen, ermahgerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal gehoord? Is echt te genant voor woorden
quote:mensen ik heb gemerkt dat waat je niet van alles op de hogte brengt in de box die we hebben gekregen van juni zit zonnezijde of zelfbruinen en aftersun ik heb een bericht gehad dat je de aftersun niet moet gebruiken want het is al een heletijd bij easy sun uit de colletie en ze zijn ook niet bekent bij waat ik vind dit echt slecht van jullie waat hoop dat jullie snel voor iedreen een oplossing heef
Ik snap het ergens wel, want Waat doet zelf alsof er niks aan de hand is en heeft zelfs gezegd dat de producten gewoon goed zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, het is ook schandalig, maar die hysterische Jannie's die daar die wall onderspammen, ermahgerd
Dit is wel een aardige samenvatting volgens mij:quote:
Ja dat had ik gelezen, maar die wallquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is wel een aardige samenvatting volgens mij:
http://www.beautybomb.biz(...)rlopen.html?spref=fb
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd, heb zelf alsnog die drie ebooks gevonden die ik graag wou, gratisch, en staan nu op de iPad
Me so proud
/fossiel
Ik denk het niet!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar over mijn datumvraag, een idee?
Ik loop namelijk 30 euro korting mis als ik het niet de 21e nog kan bestellen
Ik zou de gok niet nemen dan. Of even mailen. Het staat open voor interpretatie namelijk..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar over mijn datumvraag, een idee?
Ik loop namelijk 30 euro korting mis als ik het niet de 21e nog kan bestellen
Naja ik kan niet eerder bestellen tenzij de rabo CC rekening VANAF de 20e loopt. Dus 20 tm 19e volgende maand. Niet 21-20quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet nemen dan. Of even mailen. Het staat open voor interpretatie namelijk..
Ditquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou de gok niet nemen dan. Of even mailen. Het staat open voor interpretatie namelijk..
Maar je zit al aan je limiet of wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil het dus op mijn cc zetten zodat ik korting krijg, omdat ik dus 1 week 150 euro te kort kom. Naja eigenlijk 3 dagen vanaf de 24e heb ik monehg
Mail ze of de 21 ook meetelt en zet er een zielig verhaal bij van "HALP IK BEN EEN ARMEN STUDENT", dan valt er vast wel wat te regelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik kan niet eerder bestellen tenzij de rabo CC rekening VANAF de 20e loopt. Dus 20 tm 19e volgende maand. Niet 21-20
Op dit moment? Volgens mij heb ik 20 euro te weinig limiet maar dat moet ik checken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar je zit al aan je limiet of wat?
Ik snap het niet helemaal? Je wil vlak voor de 21e je CC maxen om die laptop met korting te kunnen halen en moet daarna 3 dagen wachten op je salaris? Wat is het probleem dan precies? Dat je dan 3 dagen blut bent?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nameljk hoeveel geld ik nu heb, hoeveel ik van de mac krijg en stufi, dan is het wel veilig toch
Ik heb een excelbestand gemaakt met inkomsten en uitgaven_
Nee ik wil nu maxen, zodat ik die korting krijg. Vanaf de 24e heb ik stufi en zou ik dus technisch gezien een laptop kunnen kopen maar dan is die korting dus net vervallen. Snap je het nogquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal? Je wil vlak voor de 21e je CC maxen om die laptop met korting te kunnen halen en moet daarna 3 dagen wachten op je salaris? Wat is het probleem dan precies? Dat je dan 3 dagen blut bent?
Waarom zou je dan nu niet maxen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik wil nu maxen, zodat ik die korting krijg. Vanaf de 24e heb ik stufi en zou ik dus technisch gezien een laptop kunnen kopen maar dan is die korting dus net vervallen. Snap je het nogWeek erna komt mcdonaldsgeld.
Omdat ik er autistisch van wordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom zou je dan nu niet maxen?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik er autistisch van word
1: neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Heb je nog iets in het verschiet deze 2 weken waar je een cc voor nodig hebt?
Heb je verder nog geld over voor deze maand om dingen te kunnen doen?
Waarom dan niet gewoon doen? Je kan hem maar hebben toch en 30 euro korting is toch weer mooi meegenomen. Die laptop zou je toch al kopen, het is dan nu alleen een maandje eerderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1: nee
2: er blijft nog geld over
Ja klopt, 2-3 weken eerder maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon doen? Je kan hem maar hebben toch en 30 euro korting is toch weer mooi meegenomen. Die laptop zou je toch al kopen, het is dan nu alleen een maandje eerder
Neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht Sjaan vragen of het ok is om te bestellen
Ja datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik dacht Sjaan vragen of het ok is om te bestellen
Ik heb geruild met mijn moeder toen ik zei dat mijn laptop te langzaam was en zij gebruikte de hare toch nooit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef megamandy het volgende:
HALLO IK WIL OOK EEN NIEUWEN LAPTOP MIJN HUIDIGE IS LANGZAAM AAN HET DOODGAAN JAWOHL!
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb geruild met mijn moeder toen ik zei dat mijn laptop te langzaam was en zij gebruikte de hare toch nooit.
Mijne gebruikt eigenlijk alleen de PC. Ik geloof dat mijn pa nu mijn laptopje gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Mijn ma heeft genoeg aan een ipad voor haar internetactiviteiten. Daar heb ik dus niet veel aan.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef Mirjam het volgende:
ZKeihard m'n kleine teentje stoten aan de hoek van de bank, zó hard dat je je afvraagt HOE hij niet gebroken kan zijn![]()
Wat is de reden om voor die ene laptop te gaan die jij zelf in gedachten had?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
'Ja je kunt t weekend de krantjes nog afwachten'. Nppenopenope
Jeetje, al dat highlighten bij der ogen ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef megamandy het volgende:
wtf hoe haar huid al veranderd met die foundation
Qua kleur en alles
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jeetje, al dat highlighten bij der ogen ook.
Ja en niet zo'n beetje ook!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
JaEerst jezelf donkerder maken en dan een heel rondje lichte oogschaduw rond je ogen pleuren
Dezelfde als voor de dell want ze zijn tzelfde alleen heeft dell geen 30 euro kortingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is de reden om voor die ene laptop te gaan die jij zelf in gedachten had?
Heeft Sjaan hem goedgekeurd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dezelfde als voor de dell want ze zijn tzelfde alleen heeft dell geen 30 euro korting_
Neinz, broer wel. Net langsgeweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heeft Sjaan hem goedgekeurd?
Dat jij dan zo uitgebreid uit je aankopen opneemt en het filmpje aan hem laat zien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
Overigens heb ik Megatoby afgelopen week geïntroduceerd met het fenomeen shoplogsDat was fantastisch
Ja we waren aan het cammen (quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat jij dan zo uitgebreid uit je aankopen opneemt en het filmpje aan hem laat zien?
Dat geval in dat filmpje net.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja we waren aan het cammen () en ik had iets van de Lush gekocht. Dus ik zo heel enthousiast "Dus vandaag ben ik toevallig ook bij de Lush geweest" *Laat tas van Lush zien*
"Daar heb ik dit gekocht" *Laat potje zien met de hand erachter om de cam te laten "focussen"*
etc.
Dat snapte hij dus niet![]()
En gister hebben we samen matigen shop logs bekeken. Met een spatie ertussen ja want dan kom je bij allemaal kinderen die shop logs van de action en alles houdenNet zoals de techniek die Schaar gebruikt om reviews te zoeken door revieuw te typen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja we waren aan het cammen () en ik had iets van de Lush gekocht. Dus ik zo heel enthousiast "Dus vandaag ben ik toevallig ook bij de Lush geweest" *Laat tas van Lush zien*
"Daar heb ik dit gekocht" *Laat potje zien met de hand erachter om de cam te laten "focussen"*
etc.
En gister hebben we samen matigen shop logs bekeken. Met een spatie ertussen ja want dan kom je bij allemaal kinderen die shop logs van de action en alles houdenNet zoals de techniek die Schaar gebruikt om reviews te zoeken door revieuw te typen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik moest zo lolleren om Joop laatst, ik ging voor z'n neus m'n complete make up doen. De verwondering toen de foundation opging.
Je kan ook overdrijven hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Paypal met cc of gewoon cc?huuu waarom doe ik zo spastisch
Als ik gewoon thuisblijf en niemand verwacht, doe ik dat nog niet eens. Dan ben ik zelfs nog te lam om mijn haar te ontwarren, dus draai ik het gewoon zo ff in een klemquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu ben ik er ook meestal te lam voor om alles op te smeren in het weekend, meestal doe ik alleen m'n wenkbrauwen en that's it.
Dan doe je dat toch, als je dat fijner vindtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar met paypal heb je kopersbescherming
Als ze iets minder blond waren geweest, had ik dat ook gelaten idd. Maar geen wenkbrauwen kan ik zelf niet meer tegen nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik gewoon thuisblijf en niemand verwacht, doe ik dat nog niet eens. Dan ben ik zelfs nog te lam om mijn haar te ontwarren, dus draai ik het gewoon zo ff in een klem
Ik heb krullen, dus ik noem het gewoon volumequote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze iets minder blond waren geweest, had ik dat ook gelaten idd. Maar geen wenkbrauwen kan ik zelf niet meer tegen nu.
En vaak is het haar 's ochtends een enorme knoop, dus tsja.
Ja, hier krult het ook ongeveer, maar een enorme mat is gewoon niet charmant te krijgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb krullen, dus ik noem het gewoon volume![]()
En ik heb geloof ik best geluk met mijn wenkbrauwen, ze zijn van zichzelf vol genoeg (vind ik) en qua kleur eigenlijk ook wel prima
Das lastig jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier krult het ook ongeveer, maar een enorme mat is gewoon niet charmant te krijgen.
Hokken jonge!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar meer ben ik inderdaad gewoon te lui voor. En geen zin om alles iedere keer mee te slepen. [ afbeelding ]
Ik sleepte altijd alles overal mee naartoe. Om het vervolgens amper te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar meer ben ik inderdaad gewoon te lui voor. En geen zin om alles iedere keer mee te slepen. [ afbeelding ]
Maar daarom heb je tegenwoordig Naked om mee te slepenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik sleepte altijd alles overal mee naartoe. Om het vervolgens amper te gebruiken.
Zal op vakantie straks ook wel weer zo zijn. Hele make up koffer mee met dingen die toch wel tof zijn en dan elke dag denken meh ik pak wel ff simpel eyeliner en mascara
Waar besteld?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Besteld klaarweet alleen niet waarmee ie wordt bezorgd
Welke van de 3?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar daarom heb je tegenwoordig Naked om mee te slepen
Ja, later.quote:
Daarom ben ik daar al snel mee gekapt. Paar dingen dubbel neergezet en dat was't wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik sleepte altijd alles overal mee naartoe. Om het vervolgens amper te gebruiken.
Zal op vakantie straks ook wel weer zo zijn. Hele make up koffer mee met dingen die toch wel tof zijn en dan elke dag denken meh ik pak wel ff simpel eyeliner en mascara
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
IS HIJ ER AL. Straks komt ie op vrijdag, dan ben k nét niet n breda
Basics jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Welke van de 3?
Maar zal Naked Basics wel worden jaEn Maybelline color tattoo's, want die zijn ook zo lekker makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de laatste weken zo ontzettend lui, dat ik bijna geen oogschaduw heb gebruiktquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Basics jaHoewel ik naar Madrid voor de verandering weer eens de Naked 1 had meegenomen.
En nu heb ik Naked 1 + Basics + een mac palette in mijn plastic zip tasje zitten wat ik altijd meesleep.
En die van de mac alleen omdat daar de beste kleur voor mijn wenkbrauwen inzit
Dat ding is 2x zo brood als de Naked en zitten maar 3 kleuren in(wel officieel ook nog 2 kwasten en een oogpotlood maar dat laten we even buiten beschouwing omdat die nu op andere plekken zitten
)
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Achja, geduld is een schone zaak
Mijn foundation sleep ik ook nog steeds trouw mee terwijl die sinds Madrid helemaal niet meer mijn kleur isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik nu iets mee zou nemen, is het m'n illamasqua palette, mac espresso, m'n gezichtsmeuk en kwasten.
Nog steeds teveel om mee te slepen. [ afbeelding ]
Sinds ik loop is het m'n kleur ook niet echt meer geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn foundation sleep ik ook nog steeds trouw mee terwijl die sinds Madrid helemaal niet meer mijn kleur is
Ik draag nog steeds geen foundationquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn foundation sleep ik ook nog steeds trouw mee terwijl die sinds Madrid helemaal niet meer mijn kleur is
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is het duurste dat ik ooit heb gekocht geloof ik
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is het duurste dat ik ooit heb gekocht geloof ik
Wat was hetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Het duurt wel weer even voor ik het duurste wat ik ooit gekocht heb ga overtreffen.
quote:
Jawel maar 4-5 jaar terug door mama gekocht. Dit wordt mijn eerste eigen flaptopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar volgens mij is mijn laptop ook nog steeds mijn duurste aankoop ooit inderdaad
Had je hiervoor dan trouwens geen laptop?
Aah zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar 4-5 jaar terug door mama gekocht. Dit wordt mijn eerste eigen flaptop
Een mijlpaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar 4-5 jaar terug door mama gekocht. Dit wordt mijn eerste eigen flaptop
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef Mirjam het volgende:
Topcoats enkel kopen als ze in de aanbieding zijn, ze in een hoek leggen en er daardoor nu 14 hebben
Ik had wel een vermoeden dat ik er nog wat had, maarja, aanbieding en je gebruikt het zoveel hequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik had wel een vermoeden dat ik er nog wat had, maarja, aanbieding en je gebruikt het zoveel he
Aids
Is dat niet dat acne-mokkel?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:51 schreef megamandy het volgende:
wtf hoe haar huid al veranderd met die foundation
Qua kleur en alles
Ermagerd wat een goeden vondstquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
etc.
Neinz, da's een anderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat niet dat acne-mokkel?
Less is more is voor haar een onbekend concept?
Van je poetel ook ja?>quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus ik zo 's avonds naar het park met de poedel, omdat er dan minder andere honden zijn.. Lopen er Chinezen. Dus dat mormel stond al klaar van "ik zal ze eens in hun armen springen".. Ik van het pad af en 100 miljoen koekjes erin stoppen om af te leiden.. Gaan die mensen stoppen om uitgebreid foto's te maken
![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dus ik zo 's avonds naar het park met de poedel, omdat er dan minder andere honden zijn.. Lopen er Chinezen. Dus dat mormel stond al klaar van "ik zal ze eens in hun armen springen".. Ik van het pad af en 100 miljoen koekjes erin stoppen om af te leiden.. Gaan die mensen stoppen om uitgebreid foto's te maken
![]()
Ik mag hopen alleen van die poedelquote:
Vergeten de accu eruit te halen terwijl je weet dat dat beter isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat doen jullie met laptop met accu en netstroom? #durftevragen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vergeten de accu eruit te halen terwijl je weet dat dat beter is
Maar je weet wle dat accu eruit halen beter is toch? Ik ben aan t twijfelen want de ene helft zegt 'haha altijd stroom accu erin care' en andere 'NEE ACCU ERUIT ALLES DOOD'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Vergeten de accu eruit te halen terwijl je weet dat dat beter is
Daar denk ik dan bij zulke dingen niet over naquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
Volgens mij was mijn laptop ook het duurste wat ik kocht, maar bij mijn Uggs had ik echt zoiets van: "omg, wat ben ik aan het doen???! schoenen van HOEveel euro?!![]()
Ja, ik weet dat dat beter is maar vergeet het gewoonweg en uiteindelijk denk ik 'screw this nu is hij al d00d'quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je weet wle dat accu eruit halen beter is toch? Ik ben aan t twijfelen want de ene helft zegt 'haha altijd stroom accu erin care' en andere 'NEE ACCU ERUIT ALLES DOOD'
Je laptop ziet/merk, of de accu op geladen moet worden of dat ie alleen net stroom gebruikt ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je weet wle dat accu eruit halen beter is toch? Ik ben aan t twijfelen want de ene helft zegt 'haha altijd stroom accu erin care' en andere 'NEE ACCU ERUIT ALLES DOOD'
Dit snap ik even niet. Of bedoel je dat je niet altijd je kabel erin moet houden omdat de accu anders lui wordt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat doen jullie met laptop met accu en netstroom? #durftevragen
Orly?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:06 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
Je laptop ziet/merk, of de accu op geladen moet worden of dat ie alleen net stroom gebruikt ?
Stel ik zit een hele dag aan die laptop. Ga ik dan de accu eruit trekken als ik aan t stroom werk,'of laat ik die er gewoon in zitten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit snap ik even niet. Of bedoel je dat je niet altijd je kabel erin moet houden omdat de accu anders lui wordt?
Ooh echt je hele accu eruit halen? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Stel ik zit een hele dag aan die laptop. Ga ik dan de accu eruit trekken als ik aan t stroom werk,'of laat ik die er gewoon in zitten.
Ja ik weet t ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh echt je hele accu eruit halen? Daar heb ik nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan een accu uit een laptop?![]()
(enige laptop die ik ooit heb gehad is zo'n EEE-mini-ding)
Vaak wel, soms niet. Bij m'n mini ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan een accu uit een laptop?![]()
(enige laptop die ik ooit heb gehad is zo'n EEE-mini-ding)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |