Nee! Echt, wat een opluchting zeg! Gaat nu echt supergoedquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:06 schreef bitterend het volgende:
Geen sprake meer van fles weigeren dan L0t![]()
Nee niet teut, t was wel heel lekker!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:44 schreef L0t.. het volgende:
En teut, LB?
Hoeveel kolven jullie bij elkaar tijdens een werkdag? Ik zit met 2 keer kolven aan ongv. 300 cc, J drinkt overdag tussen de 400 - 500 cc, dat krijg ik echt niet bij elkaar.
Lief!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:52 schreef Phaidra het volgende:
Even een knuffel voor LE en Tally.Hoe is het nu?
Dat mag ik hopen van niet want dan kan ik net zo goed stoppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:18 schreef L0t.. het volgende:
Het liefst heb ik haar volledig op borstvoeding maar op zich heb ik er geen grote problemen mee als ze af en toe een flesje kv erbij krijgt. Zitten daar nog nadelen aan, als in dat kv de positieve effecten van de bv tenietdoet?
Er staat me iets van bij dat dit voor zover het al bewezen kon worden, vooral sociaal-cultureel bepaald is. Maar te warm om te zoeken ...quote:
Dat. Als Noor in september naar het kdv gaat, krijgt ze daar kv. Ik heb niet zoveel zin in het gedoe met melk meegevenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet want dan kan ik net zo goed stoppen.
Ze krijgen het niet in plaats van een voeding dus het heeft geen consequenties voor je productie lijkt me. Denk ook niet dat het verder gevolgen heeft hoor.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef LadyBlack het volgende:
Ochtendgeluk: baby in alleen luier tegen me aan in bed voor de ochtendvoeding
Sorry even ego maar ik ben zo blij met dr
quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn dat de zalf zoveel verschil maakt! Afgeleid zijn is ook vervelend... Wat hier hielp was liggend op de bank voeden, dan blokkeerde ik eigenlijk zijn zicht volledig en dan dronk hij wel goed. Met bijkomend voordeel dat als hij dan in slaap viel, ik hem gewoon kon laten liggen (met omleggen van arm naar bed werd hij vaak weer wakker).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief!
Ja, beter joh! Het lijkt er op dat hij toch meer last had van zijn eczeem dan we dachten, want met de nieuwe zalf hebben we onze Blije Baby weer terug! Aan de borst gaat weer redelijk tot goed. Hij laat zich nu wel heel snel afleiden maar dat is een heel nieuw probleem
Ik zei het toevallig eerder deze week ook al: op ons kdv hebben ze een vriezer, waar ik altijd een extra voeding in heb liggen. En tegen de tijd dat ze erheen gaat, heeft ze misschien een beter ritme al. Veel bv-moeders hebben helemaal geen flauw idee hoeveel hun kind uit een flesje gaat drinken, dat voordeel heb jij natuurlijk weerquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB
Phaidra, daar heb je ook wel gelijk in. Maar ik vind het lastig hoeveel ik dan moet meegeven. Noor heeft echt nog geen ritme / patroon in haar voedingen.
En luxeprobleem, vriesvak met moedermelk zit best wel vol.
Die had ik vanmorgen ook.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:26 schreef LadyBlack het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door bellelena op 24-07-2013 17:49:11 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |