Ik weet ook nog niet hoe ik me daarna voel (behalve aangeschoten waarschijnlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toch durf ik het niet. Ik heb 1x vlak na een kolfsessie een mini glaasje wijn genomen, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.
Jawel, maar de snelheid waarmee alcohol wordt verwerkt, verschilt volgend mij ook weer per persoon. Ik was overigens niet aangeschoten na dat wijntjequote:Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet hoe ik me daarna voel (behalve aangeschoten waarschijnlijk), maar ik vind t een bemoedigend artikel
Ik weet nog niet wat voor melk, koe, rijst, amandel.. Ben er nog niet uitquote:Op maandag 22 juli 2013 12:02 schreef Pvoesss het volgende:
koemelk bedoel je? welnee gewoon koud kan prima toch.
Dat. Dus ik ik begon thuis met kolven net na het drinken en dan voordat ik ging slapen. Dat redde ik het net.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:44 schreef L0t.. het volgende:
En teut, LB?
Hoeveel kolven jullie bij elkaar tijdens een werkdag? Ik zit met 2 keer kolven aan ongv. 300 cc, J drinkt overdag tussen de 400 - 500 cc, dat krijg ik echt niet bij elkaar.
Toen mijn mini nog enkel bv kreeg, dronk hij ook zoveel. Ik kolfde 3x op het werk en 's avonds nog een keer rond 21 uur. Dan lukte het vaak net, maar er stond ook een extra potje (100 ml) op het KDV in de vriezer voor noodgevallen. Dat gaf me net even meer rust.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:44 schreef L0t.. het volgende:
En teut, LB?
Hoeveel kolven jullie bij elkaar tijdens een werkdag? Ik zit met 2 keer kolven aan ongv. 300 cc, J drinkt overdag tussen de 400 - 500 cc, dat krijg ik echt niet bij elkaar.
Ik ook niet. Ik had laatst een feestje, kwam thuis na drie drankjes, en heb de halve nacht wakker gelegen terwijl ik maar hoopte dat kind zich niet te vroeg meldde zodat hij toch bij mij kon drinken, en ik niet wist hoe ik een flesje moest maken.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
En toch durf ik het niet. Ik heb 1x vlak na een kolfsessie een mini glaasje wijn genomen, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |