Toen zag ik een paar oude klasgenootjes dus toen ging ik bij hun zitten, zij hoorden me gelukkig wel. Eventjes met hun gepraat maar ze waren oersaai dus ik wilde eigenlijk weer terug naar mijn andere vrienden maar die konden me dus niet zien.
 Toen zag ik een paar oude klasgenootjes dus toen ging ik bij hun zitten, zij hoorden me gelukkig wel. Eventjes met hun gepraat maar ze waren oersaai dus ik wilde eigenlijk weer terug naar mijn andere vrienden maar die konden me dus niet zien.Dus ik had iets van holy fucking shit dit is FOK! in het echte leven en ik ben gebandquote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
code #57
 toen ging ik dus maar een beetje rondlopen en zag ik allemaal mensen lopen die als hoofd hun usericon hadden en daarboven zweefde dan zo een bordje met hun naam, en ze hadden allemaal een riempje alsof ze de hond aan het uitlaten waren maar daaraan zat dan een bordje met hun ondertitel
 toen ging ik dus maar een beetje rondlopen en zag ik allemaal mensen lopen die als hoofd hun usericon hadden en daarboven zweefde dan zo een bordje met hun naam, en ze hadden allemaal een riempje alsof ze de hond aan het uitlaten waren maar daaraan zat dan een bordje met hun ondertitel  En ik kon tegen NIEMAND praten en als ik iemand aan probeerde te raken kreeg ik weer een error schermpje
 En ik kon tegen NIEMAND praten en als ik iemand aan probeerde te raken kreeg ik weer een error schermpje  En elke keer als ik een 'DM' kreeg werd mij een envelop in m'n handen gedouwd en iedereen stuurde me berichten van 'waar ben je, waarom reageer je niet meer'
 En elke keer als ik een 'DM' kreeg werd mij een envelop in m'n handen gedouwd en iedereen stuurde me berichten van 'waar ben je, waarom reageer je niet meer'  Ik droomde dus dat ik een soort geest in de FOK!wereld was
 Ik droomde dus dat ik een soort geest in de FOK!wereld was 

Zou ik ook denken als iemand anders dat zou zeggen maar ik ben serieusquote:
 Ik heb echt hele rare dromen, als ik tegen mijn vrienden begin van ''omg weet je wat ik vannacht heb gedroomd'' dan willen ze 't meestal nieteens meer horen
 Ik heb echt hele rare dromen, als ik tegen mijn vrienden begin van ''omg weet je wat ik vannacht heb gedroomd'' dan willen ze 't meestal nieteens meer horen

Dit.quote:

) Dus ik ging een uur zoeken en ehhh volgens mij ben ik de rest van de droom vergeten, ik kwam nog wat mensen tegen die er helemaal niet hoorden te zijn, ja eigenlijk was dat het wel, wat een kut droom, ik hoop dat je dit niet hebt gelezen wat is dit echt zonde van je tijd, en ehhh ja ehhh hoi.
) Dus ik ging een uur zoeken en ehhh volgens mij ben ik de rest van de droom vergeten, ik kwam nog wat mensen tegen die er helemaal niet hoorden te zijn, ja eigenlijk was dat het wel, wat een kut droom, ik hoop dat je dit niet hebt gelezen wat is dit echt zonde van je tijd, en ehhh ja ehhh hoi. 

quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:33 schreef Dearest het volgende:
Nee oke onder het motto TS begint dan maar:
Ik droomde dat ik met een paar vrienden waarvan ik de helft wel in rl ken en de andere helft (nog) niet op een terrasje ging zitten, ik heel leuk tegen iedereen praten maar niemand hoorde mij ofzoToen zag ik een paar oude klasgenootjes dus toen ging ik bij hun zitten, zij hoorden me gelukkig wel. Eventjes met hun gepraat maar ze waren oersaai dus ik wilde eigenlijk weer terug naar mijn andere vrienden maar die konden me dus niet zien.
Hier begint het vreemd te worden: Elke keer als ik iets probeerde te zeggen kon mijn mond niet meer bewegen en kwam er geen geluid uit dus ik helemaal paranoia worden. Zie ik op een gegeven moment een blauw schermpje:
[..]
Dus ik had iets van holy fucking shit dit is FOK! in het echte leven en ik ben gebandtoen ging ik dus maar een beetje rondlopen en zag ik allemaal mensen lopen die als hoofd hun usericon hadden en daarboven zweefde dan zo een bordje met hun naam, en ze hadden allemaal een riempje alsof ze de hond aan het uitlaten waren maar daaraan zat dan een bordje met hun ondertitel
En ik kon tegen NIEMAND praten en als ik iemand aan probeerde te raken kreeg ik weer een error schermpje
En elke keer als ik een 'DM' kreeg werd mij een envelop in m'n handen gedouwd en iedereen stuurde me berichten van 'waar ben je, waarom reageer je niet meer'
Ik droomde dus dat ik een soort geest in de FOK!wereld was
Einde.

....geen idee waar dat nou weer vandaan kwam.
 ....geen idee waar dat nou weer vandaan kwam.  

Stoer hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
Dromen zijn onzin... waarom zou je ze willen onthouden. Ik onthoud ze ook haast nooit. Ik zet me er tegen af

Sowieso OUDquote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:52 schreef Sylvana het volgende:
Dat ik in een topic in OUD over de basisschool postte dat de jongste het nog zo vermoeiend vond en na schooltijd een dutje deed.
Terwijl we nog geen eens kinderen hebben

half uitgetrokken in m'n slaap
 half uitgetrokken in m'n slaap

Nachtelijk bezoekquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Dearest het volgende:
weet niet meer precies wat ik heb gedroomd maar ik werd vanochtend wel wakker met mijn bh ergens rond mijn middelhalf uitgetrokken in m'n slaap

Dat was ik in je droomquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Dearest het volgende:
weet niet meer precies wat ik heb gedroomd maar ik werd vanochtend wel wakker met mijn bh ergens rond mijn middelhalf uitgetrokken in m'n slaap

oehww ;$$quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |