Ik kan hier wel iets tegen in brengen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik kan hier niets tegen in brengen,, ik geef het op
Maar het gaat om miljoenen blanke Afrikanen of niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Oud bericht maar ik geef ze met alle plezier asiel in Nederland.
NWS / [Campagne] Blanke Zuid-Afrikanen terug naar Nederland.
En hij is op staande voet ontslagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik kan hier wel iets tegen in brengen.
Amerikaanse interventie in Irak gaat veel verder terug dan 2003, Saddam Hoessein was een CIA-agent.
het moorden gebeurd in vrijheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:38 schreef LXIV het volgende:
Als er 20 jaar geleden in Zuid-Afrika eens een negertje achter in de bus moest zitten gingen hier meteen 3 Macro-vestigingen in de fik. Maar nu blanke boeren van Nederlandse afkomst stelselmatig vermoord worden blijft het stil in de media. Zo leren ze hun vrienden wel kennen.
maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden. niet dat dat een goede reden is voor zwarten om blanken uit te moorden...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:38 schreef LXIV het volgende:
Als er 20 jaar geleden in Zuid-Afrika eens een negertje achter in de bus moest zitten gingen hier meteen 3 Macro-vestigingen in de fik. Maar nu blanke boeren van Nederlandse afkomst stelselmatig vermoord worden blijft het stil in de media. Zo leren ze hun vrienden wel kennen.
Blanken die Zuid-Afrika binnenvielen om de apartheid in te voeren??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:54 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden. niet dat dat een goede reden is voor zwarten om blanken uit te moorden...
ik zeg; worldpeace!
dat blanken (nederlands/duitsers etc.) Zuid-afrika betraden, en de oorspronkelijke bevolking onderdrukten. zie link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheidquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Blanken die Zuid-Afrika binnenvielen om de apartheid in te voeren??
Meid, waar héb je het over?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:54 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden.
Op 6 april 1652, kwam Jan van Riebeeck aan bij Kaap de Goede Hoop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:54 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden. niet dat dat een goede reden is voor zwarten om blanken uit te moorden...
ik zeg; worldpeace!
Maar die blanken die woonden daar al eeuwen voordat de apartheid werd ingevoerd! Bovendien woonden er destijds (dus toen de blanken daar gingen wonen), nauwelijks zwarten in het zuiden van Afrika. Hooguit enkele bosjesmannen. Dat zijn heel andere mensen als de Bantoes die nu in Afrika zitten. Die kwamen er pas nadat de blanken het land opgebouwd hadden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dat blanken (nederlands/duitsers etc.) Zuid-afrika betraden, en de oorspronkelijke bevolking onderdrukten. zie link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid
geloof me, er zijn toen heel wat zwarten uitgemoord en gemarteld. Natuurlijk geen goede reden om nu blanken te gaan vermoorden. al die kleuren bijelkaar vind ik prachtig
als de zwarten uitgemoord waren, dan woonden er nu niet 20 miljoen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dat blanken (nederlands/duitsers etc.) Zuid-afrika betraden, en de oorspronkelijke bevolking onderdrukten. zie link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid
geloof me, er zijn toen heel wat zwarten uitgemoord en gemarteld. Natuurlijk geen goede reden om nu blanken te gaan vermoorden. al die kleuren bijelkaar vind ik prachtig
Ja want als er helemaal geen apartheid was hadden ze nog meer motivatie om blanken te vermoorden OH WACHTquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef slashdotter3 het volgende:
De apartheid in Zuid Afrika was zo gek nog niet...
Ja, dat was andere koek. Ik heb hier op FOK! eens nog dat verhaal van die handjes gepost.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij is ze in de war met Kongo-Vrijstaat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kongo-Vrijstaat
De Encyclopædia Britannica schat dat de plaatselijke bevolking tijdens de terreur onder Leopold II daalde van een 20 miljoen tot 8 miljoen
Niveau van gemiddeld model, inclusief het worldpeace. Ik hoop voor haar dat ze ook het uiterlijk heeft om e.e.a. te compenseren...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Blanken die Zuid-Afrika binnenvielen om de apartheid in te voeren??
Meid, waar héb je het over?
Dan is alles haar vergeven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Niveau van gemiddeld model, inclusief het worldpeace. Ik hoop voor haar dat ze ook het uiterlijk heeft om e.e.a. te compenseren...
Het lijkt mij waarschijnlijker dat ze niet in de war is, maar van beide zaken geen kennis heeft, en zo maar iets roept.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens mij is ze in de war met Kongo-Vrijstaat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kongo-Vrijstaat
Dat zou impliceren dat we achter je rug om praten. Iets wat we niet doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |