abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128903708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik kan hier niets tegen in brengen, ;( , ik geef het op
Ik kan hier wel iets tegen in brengen.

Amerikaanse interventie in Irak gaat veel verder terug dan 2003, Saddam Hoessein was een CIA-agent.

pi_128905508
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Oud bericht maar ik geef ze met alle plezier asiel in Nederland.

NWS / [Campagne] Blanke Zuid-Afrikanen terug naar Nederland.
Maar het gaat om miljoenen blanke Afrikanen of niet?
ADHD-C
pi_128905552
5 miljoen. maar daarvan is ook een gedeelte engels
pi_128905906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 13:46 schreef Shawn het volgende:

[..]

Ik kan hier wel iets tegen in brengen.

Amerikaanse interventie in Irak gaat veel verder terug dan 2003, Saddam Hoessein was een CIA-agent.

En hij is op staande voet ontslagen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_128906949
Rhodesië is in 1980 door de Engelsen verkocht aan communisten, moordenaars en terroristen.
Met Zuid-Afrika leek het een tijd lang goed te gaan maar achteraf gezien lijkt Nelson Mandela de enige goeie binnen het ANC leiderschap.

"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:38:21 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128914737
Als er 20 jaar geleden in Zuid-Afrika eens een negertje achter in de bus moest zitten gingen hier meteen 3 Macro-vestigingen in de fik. Maar nu blanke boeren van Nederlandse afkomst stelselmatig vermoord worden blijft het stil in de media. Zo leren ze hun vrienden wel kennen.
The End Times are wild
pi_128916954
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:38 schreef LXIV het volgende:
Als er 20 jaar geleden in Zuid-Afrika eens een negertje achter in de bus moest zitten gingen hier meteen 3 Macro-vestigingen in de fik. Maar nu blanke boeren van Nederlandse afkomst stelselmatig vermoord worden blijft het stil in de media. Zo leren ze hun vrienden wel kennen.
het moorden gebeurd in vrijheid.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:54:29 #33
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_128917446
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:38 schreef LXIV het volgende:
maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden. niet dat dat een goede reden is voor zwarten om blanken uit te moorden...

ik zeg; worldpeace!
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:55:19 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128917478
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:54 schreef Poepje-miauw het volgende:

[..]

maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden. niet dat dat een goede reden is voor zwarten om blanken uit te moorden...

ik zeg; worldpeace!
Blanken die Zuid-Afrika binnenvielen om de apartheid in te voeren??

Meid, waar héb je het over?
The End Times are wild
  zaterdag 13 juli 2013 @ 21:58:36 #35
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_128917595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

dat blanken (nederlands/duitsers etc.) Zuid-afrika betraden, en de oorspronkelijke bevolking onderdrukten. zie link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid

geloof me, er zijn toen heel wat zwarten uitgemoord en gemarteld. Natuurlijk geen goede reden om nu blanken te gaan vermoorden. al die kleuren bijelkaar vind ik prachtig :)
Eet ik snel lekker weg
pi_128917611
quote:

[..]

maar het grote verschil is dat de blanken toen Zuid-afrika binnenvielen en de apartheid invoerden.
:{

Damn, ik vind het altijd weer schokkend om te zien dat sommige mensen echt totaal geen historisch besef hebben. ;(
pi_128917632
quote:

[..]

ik zeg; worldpeace!
Op 6 april 1652, kwam Jan van Riebeeck aan bij Kaap de Goede Hoop.

de afstammelingen van hem en de koikoi en san stammen, vormen in het huidige zuidafrika 50% van de bevolking... de rest komt uit oost-en west Afrika...

de apartheid werd in 1948 ingevoerd.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:01:35 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128917711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Poepje-miauw het volgende:

[..]

dat blanken (nederlands/duitsers etc.) Zuid-afrika betraden, en de oorspronkelijke bevolking onderdrukten. zie link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Apartheid

geloof me, er zijn toen heel wat zwarten uitgemoord en gemarteld. Natuurlijk geen goede reden om nu blanken te gaan vermoorden. al die kleuren bijelkaar vind ik prachtig :)
Maar die blanken die woonden daar al eeuwen voordat de apartheid werd ingevoerd! Bovendien woonden er destijds (dus toen de blanken daar gingen wonen), nauwelijks zwarten in het zuiden van Afrika. Hooguit enkele bosjesmannen. Dat zijn heel andere mensen als de Bantoes die nu in Afrika zitten. Die kwamen er pas nadat de blanken het land opgebouwd hadden.

Verder was de relatie tussen boeren en zwarten juist vrij goed in Zuid-Afrika en is er helemaal niet veel gemoord en gemarteld. Als dat wel gedaan was dan hadden we nu eerder een situatie gehad zoals in Noord-Amerika, waar de Indianen wel uitgeroeid zijn!
The End Times are wild
pi_128917732
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:58 schreef Poepje-miauw het volgende:

[..]

als de zwarten uitgemoord waren, dan woonden er nu niet 20 miljoen.
pi_128917944
Volgens mij is ze in de war met Kongo-Vrijstaat

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kongo-Vrijstaat

De Encyclopædia Britannica schat dat de plaatselijke bevolking tijdens de terreur onder Leopold II daalde van een 20 miljoen tot 8 miljoen
pi_128917981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef slashdotter3 het volgende:
De apartheid in Zuid Afrika was zo gek nog niet...
Ja want als er helemaal geen apartheid was hadden ze nog meer motivatie om blanken te vermoorden OH WACHT
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:09:32 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128917988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef arjan1212 het volgende:

De Encyclopædia Britannica schat dat de plaatselijke bevolking tijdens de terreur onder Leopold II daalde van een 20 miljoen tot 8 miljoen
Ja, dat was andere koek. Ik heb hier op FOK! eens nog dat verhaal van die handjes gepost.

Bovendien werd dat helemaal niet gedaan door blanken die onderdeel waren van de bevolking (en in principe dus naar een duurzame relatie met de inboorlingen streefden), maar door fortuinzoekers die er maar een paar jaar verbleven.
The End Times are wild
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:15:48 #43
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_128918192
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Niveau van gemiddeld model, inclusief het worldpeace. Ik hoop voor haar dat ze ook het uiterlijk heeft om e.e.a. te compenseren...
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:19:08 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128918280
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:15 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Niveau van gemiddeld model, inclusief het worldpeace. Ik hoop voor haar dat ze ook het uiterlijk heeft om e.e.a. te compenseren...
Dan is alles haar vergeven.

Maar even serieus: ik vind het wel irritant dat mensen die geen enkele achtergrondkennis over bepaalde zaken hebben wel het hoogste woord menen te voeren in discussies. Zelf kunnen ze daar niks aan doen, het is ze aangeleerd.
Ik herinner mij nog wel de lessen maatschappijleer op de middelbare school, waarin mensen zoals ik regelmatig de mond gesnoerd werd als ze met feiten kwamen omtrent bijvoorbeeld de geschiedenis van Zuid-Afrika/Apartheid/de USSR en mutsjes die feitelijk fout, maar politiek correct zaten werden gehuldigd door de leraar om hun 'inzichtsvolle' meningen.

Op die manier zijn hele generaties van scholieren verpest in het zelfstandig en kritisch denken en geloven hele volksstammen nu in allerlei idiote sprookjes.
The End Times are wild
pi_128918316
Nou Hans Janmaat was wel leraar maatschappijleer, zeker een uitzondering ?
pi_128926958
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef arjan1212 het volgende:

Het lijkt mij waarschijnlijker dat ze niet in de war is, maar van beide zaken geen kennis heeft, en zo maar iets roept. :')
  zondag 14 juli 2013 @ 12:35:00 #47
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_128930164
jullie roddelen over mij ;( ...
Eet ik snel lekker weg
pi_128930200
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
jullie roddelen over mij ;( ...
Dat zou impliceren dat we achter je rug om praten. Iets wat we niet doen.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')