SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vansschoen op 12-07-2013 10:55:48 ]
Weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet ik tochMeteen dumpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet ik tochDat kan nooit goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:35 schreef BobbyB het volgende:
Vans, meid, wat is deze?
Ui/Seksuele_volkstaal_en_eufemismenw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tamashii en Tally
Gewoon er voor gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Vansschoen het volgende:
Haha zal de op wel ff aanpassen ja
En heb ik ook een keer liefde, en gevoel waarvan ik het bestaan niet eens wist, gaan jullie mij demotiveren om er mee door te gaan haha. (zou wel de makkelijkste keuze zijn idd)
Hoezo makkelijkste keuze? Als je echt verliefd bent wil je toch geen keuzequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Vansschoen het volgende:
En heb ik ook een keer liefde, en gevoel waarvan ik het bestaan niet eens wist, gaan jullie mij demotiveren om er mee door te gaan haha. (zou wel de makkelijkste keuze zijn idd)
hangt het er ook niet een beetje vanaf wat hij voor jou voelt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Vansschoen het volgende:
Ja maar, ja maar, o zucht misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo makkelijkste keuze? Als je echt verliefd bent wil je toch geen keuze
Wederzijdsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
hangt het er ook niet een beetje vanaf wat hij voor jou voelt?
Oooooh wat lieeeefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, o zucht misschien heb je gelijk.
ga er voorquote:
Jawel, verliefd zijn en gevoelens hebben voor iemand en shit is eng.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo makkelijkste keuze? Als je echt verliefd bent wil je toch geen keuze
Alleen als het moeizaam gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, verliefd zijn en gevoelens hebben voor iemand en shit is eng.
Alleen als die gevoelens en shit enz niet wederzijds zijn toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, verliefd zijn en gevoelens hebben voor iemand en shit is eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |