SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Vansschoen op 12-07-2013 10:55:48 ]
Weet ik tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet ik tochMeteen dumpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Weet ik tochDat kan nooit goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:35 schreef BobbyB het volgende:
Vans, meid, wat is deze?
Ui/Seksuele_volkstaal_en_eufemismenw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tamashii en Tally
Gewoon er voor gaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Vansschoen het volgende:
Haha zal de op wel ff aanpassen ja
En heb ik ook een keer liefde, en gevoel waarvan ik het bestaan niet eens wist, gaan jullie mij demotiveren om er mee door te gaan haha. (zou wel de makkelijkste keuze zijn idd)
Hoezo makkelijkste keuze? Als je echt verliefd bent wil je toch geen keuzequote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Vansschoen het volgende:
En heb ik ook een keer liefde, en gevoel waarvan ik het bestaan niet eens wist, gaan jullie mij demotiveren om er mee door te gaan haha. (zou wel de makkelijkste keuze zijn idd)
hangt het er ook niet een beetje vanaf wat hij voor jou voelt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Vansschoen het volgende:
Ja maar, ja maar, o zucht misschien heb je gelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo makkelijkste keuze? Als je echt verliefd bent wil je toch geen keuze
Wederzijdsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
hangt het er ook niet een beetje vanaf wat hij voor jou voelt?
Oooooh wat lieeeefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, o zucht misschien heb je gelijk.
ga er voorquote:
Jawel, verliefd zijn en gevoelens hebben voor iemand en shit is eng.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo makkelijkste keuze? Als je echt verliefd bent wil je toch geen keuze
Alleen als het moeizaam gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, verliefd zijn en gevoelens hebben voor iemand en shit is eng.
Alleen als die gevoelens en shit enz niet wederzijds zijn toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, verliefd zijn en gevoelens hebben voor iemand en shit is eng.
iedere ochtend weer een uitdagingquote:
En soms 's middags ook weer!quote:
denk niet dat mijn chef het waardeert als ik een middagdutje ga doenquote:
Naaaisquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Cool ik word waarschijnlijk verkeersregelaar bij de WNS!
tofquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, gevoelens zijn bij voorbaat gewoon klote.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als die gevoelens en shit enz niet wederzijds zijn toch?
Ok!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, gevoelens zijn bij voorbaat gewoon klote.
Vind ik dan he
Zijn ze al getrouwd?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok!!
Iemand interesse in een FB-soap update?
Afgelopen maandag!!quote:
Ah, echte liefdequote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen maandag!!
En zitten nu bij de tattooshop om een aantal cover-ups te laten zetten!!
Wat willen ze laten verdwijnen dan?
De namen van exen![]()
Wat zetten ze eroverheen dan?
De namen van huidige partners![]()
Dus ze hebben niets geleerd?
Klopt
Ik geloof dat ze nu samen een stuk of 8 kinderen hebben. Hij 5 bij 2 of 3 verschillende vrouwen en zij 3, geen idee hoeveel vaders.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, echte liefde
Dit keer is het wel voor eeuwig, je weet zelf.
Nu nog even wat liefdesbaby's maken.
Dat vind ik nou mooi he. 2 mensen die keihard werken om er voor te zorgen dat als wij oud zijn er voldoende mensen zijn om voor ons te zorgen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze nu samen een stuk of 8 kinderen hebben. Hij 5 bij 2 of 3 verschillende vrouwen en zij 3, geen idee hoeveel vaders.
Gaat dat wel goed met dat richtingsgevoel van jou?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Want als verkeersregelaar moet ik voor de mensen uitrijden naar hun plaats van bestemming?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed met dat richtingsgevoel van jou?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou mooi he. 2 mensen die keihard werken om er voor te zorgen dat als wij oud zijn er voldoende mensen zijn om voor ons te zorgen.
Petje af hoor, zulke mensen verdienen een lintje
namen laten zetten dat is wel het domste wat je kan doenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afgelopen maandag!!
En zitten nu bij de tattooshop om een aantal cover-ups te laten zetten!!
Wat willen ze laten verdwijnen dan?
De namen van exen![]()
Wat zetten ze eroverheen dan?
De namen van huidige partners![]()
Dus ze hebben niets geleerd?
Klopt
Ik heb 1 naam op mijn lijf en iemands initialen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
namen laten zetten dat is wel het domste wat je kan doen
Dat zijn dan ook wel de uitzonderingenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 naam op mijn lijf en iemands initialen.
Naam van mijn kind, initialen van mijn overleden vader. Dan mag het wel vind ik!
Ik denk dat ik het alleen zou doen mocht een partner komen te overlijden maar dan zou ik nog eerder gaan voor een symbool dan voor een naam denk ik zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook wel de uitzonderingen
maar in relationele gebeuren zou ik dat niet doen
als ik dat bij allemaal zou doen heb ik geen ruimte meer over
symbool vind ik wel mooier omdat het dan ook ergens voor staanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het alleen zou doen mocht een partner komen te overlijden maar dan zou ik nog eerder gaan voor een symbool dan voor een naam denk ik zo.
heeyquote:
Stijfjes, maar volgens mij valt het wel mee. Wel hoofdpijn.quote:
Arme Myr.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stijfjes, maar volgens mij valt het wel mee. Wel hoofdpijn.Gelukkig heeft mijn neus de grootste knal opgevangen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stijfjes, maar volgens mij valt het wel mee. Wel hoofdpijn.Gelukkig heeft mijn neus de grootste knal opgevangen.
Alle centen die ik heb gaan in het huis zitten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Myraela het volgende:
Donaties voor een nieuwe auto mogen gedaan worden op mijn rekeningnummer.
Succesquote:
jupsquote:
Als hij leuk is: "Ja, dat lijkt me leuk"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!
Hoe moet je reageren als iemand je mee op een eckte eckte date vraagt?![]()
Ik heb nog nooit een date gehad
Hij is wel leuk, kan ook met hem lachen maar ik heb niet het idee dat ik echt zin heb in/toe ben aan dat hele date-gedoe.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als hij leuk is: "Ja, dat lijkt me leuk"
Als hij niet leuk is: "Bedankt voor het vragen, maar ik vind je niet leuk op die manier"
Dan zeg je hem dat toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, kan ook met hem lachen maar ik heb niet het idee dat ik echt zin heb in/toe ben aan dat hele date-gedoe.
Donequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zeg je hem dat toch?
Duidelijkheid is wat we willen.
Gewoon ja of nee zeggen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!
Gewoon ja zeggen en kijken hoe het looptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP!!!
Ik ben nog niet overtuigd van het gebrek aan ptssquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen en kijken hoe het loopt
Laat hem een keer schrikken en peil zijn reactiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd van het gebrek aan ptss
Dat is een goede indicatie ja?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat hem een keer schrikken en peil zijn reactie
Is niet 100 procent maar zegt wel veel.quote:
Mond dicht jij!!quote:
Wat? Alsof jij niet compleet uit je plaat gaat als iets onverwacht omtyft.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat? Alsof jij niet compleet uit je plaat gaat als iets onverwacht omtyft.
Daarom. Heb er 5400 km mee gereden al, in nog net geen 3 maanden. Kostte me 300,-quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een goede besparing dus en hij heeft zelf ook weinig gekost he.
Wow, dafuq doe jij er allemaal mee dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:17 schreef Faxie het volgende:
Daarom. Heb er 5400 km mee gereden al, in nog net geen 3 maanden. Kostte me 300,-
Nouja, boodschappen doen voor hem is al 20 km.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow, dafuq doe jij er allemaal mee dan?
Ga je nog wel op stap met de mazda.
Ja ja en als hij wat speciaals wil hebben stapt ie het vliegtuig in.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, boodschappen doen voor hem is al 20 km.
Ze heeft gelijkquote:
Er zit niks in dat dorp man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja en als hij wat speciaals wil hebben stapt ie het vliegtuig in.
Rij ermee naar het werk, maar da's maar 320 km per maand. En naar de kust hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow, dafuq doe jij er allemaal mee dan?
Ga je nog wel op stap met de mazda.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit niks in dat dorp man.
Ik moest linksaf bij het tankstation. Maar dat kan ik niet met goed fatsoen een tankstation noemen.
1 zo'n gaar pompjequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iets verderop zit een ander hoorMet wasstraat en alles
Makkelijk te vinden dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit niks in dat dorp man.
Ik moest linksaf bij het tankstation. Maar dat kan ik niet met goed fatsoen een tankstation noemen.
Ruim 5000 km hobbymatig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rij ermee naar het werk, maar da's maar 320 km per maand. En naar de kust he![]()
Vaak zat hoor
Je moet er wat voor over hebben tochquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden dus.
[..]
Ruim 5000 km hobbymatig.
Neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu is ook.
Rijdt dat apparaat uberhaupt wel fijn?
De tom-tom zei linksaf. Ik schrok een beetje, want het leek op een bospaadje. Maar er zat een woonwijk achter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden dus.
[..]
Ruim 5000 km hobbymatig.
In mijn dorp staan er 4 of 5 grotere.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die is voor dorpsbegrippen best groot hoor
Lijkt me wel pijnlijk dan.quote:
Ja, dat is normaal daar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tom-tom zei linksaf. Ik schrok een beetje, want het leek op een bospaadje. Maar er zat een woonwijk achter.
Da's amper een dorp te noemenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De tom-tom zei linksaf. Ik schrok een beetje, want het leek op een bospaadje. Maar er zat een woonwijk achter.
[..]
In mijn dorp staan er 4 of 5 grotere.
Ach het valt best mee hoor. Maar je kan het niet vergelijken natuurlijk met wat ik gewend benquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel pijnlijk dan.
[..]
Ja, dat is normaal daar.
Dat geloof ik wel ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het valt best mee hoor. Maar je kan het niet vergelijken natuurlijk met wat ik gewend ben
Het heet notabene -dorp.quote:
Hier ben ik ook wel kleine dorpjes gewend hoor, maar daar is niet echt bos of iets. Het is meer grasland. Heeeeel veel koeien en schapen in de wei.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me wel pijnlijk dan.
[..]
Ja, dat is normaal daar.
Ja maar het zit vastgeplakt aan een stadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het heet notabene -dorp.
[..]
Hier ben ik ook wel kleine dorpjes gewend hoor, maar daar is niet echt bos of iets. Het is meer grasland. Heeeeel veel koeien en schapen in de wei.
Klopt. Is een beetje tegen elkaar aangegroeid in de loop der jaren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar het zit vastgeplakt aan een stad
Nee hoor, zijn veel meer redenen waarom het eng kan zijn.quote:
Moeizaam kan op meerdere dingen slaan, wat jij nu vertelt is dan ook moeizaam. Maar vooral voor jezelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:14 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nee hoor, zijn veel meer redenen waarom het eng kan zijn.
In mijn geval is het eng omdat ik zoveel mogenlijk probeer om me niet aan mijn gevoelens te te geven, en omdat dan wel te doen is eng.
Blijf je niet? Jij zit toch in het leger?quote:
Agja, beter je zusje dan je moederquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Faxie probeert wel meer, van de week mijn zusje nog getracht te hosselen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Agja, beter je zusje dan je moeder
Ja hoor, ik blijf wel als dat gewaardeerd wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blijf je niet? Jij zit toch in het leger?
Ja hoor, gezelligquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik blijf wel als dat gewaardeerd wordt.
Foto in uniform graagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik blijf wel als dat gewaardeerd wordt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Blijf je niet? Jij zit toch in het leger?
quote:
Dat is ook sexy jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
Afgelopen weekend reed ik achter een chick in een strak leren pak
Motorpak?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know![]()
Al vraag ik mij af of je weet wat ik bedoel
quote:
Nou, kijk dan maar in m'n FOBOquote:
Ik zag vandaag nog een leren broek, maar ik vond m niet zo mooi, anders had ik m gekochtquote:
Bummerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog een leren broek, maar ik vond m niet zo mooi, anders had ik m gekocht
Ja tochquote:
Die lui kunnen ook niksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch.. En de rokjes waren ook al 3 x niks
WANNE KUTLEVEN GODNONDEJU!!!
........... Je doet me pijn, Vans :$quote:
Al gedaan.. En gekrast, uiteraard :$quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die lui kunnen ook niks![]()
Ga je nu in een hoekje huilen?
Daarom draag ik rokjes wanneer ik jou ziequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
jij mijn ogen ook wanneer je leer draagt..
Je streelt m'n egoquote:
Ik streel jou altijd toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar staat niks in sulle!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Nou, kijk dan maar in m'n FOBO
Sam, wat ben je veranderd?!quote:
Ik heb pics van je zusje gezienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Was maar een geintje hoor. Ik hou 'm lekker zelfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:22 schreef Vansschoen het volgende:
Fax probeerde mij zijn gele bak nog te verkopen, want hij trilt zo lekker op de snelweg
En was het wat?quote:
Graciasquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef muhahaha het volgende:
Fuck yeahhhhhquote:
Ik twijfel er wel eens aan.quote:
Ach wel leuke uitstraling enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel er wel eens aan.
Daarbij ken ik haar verder ook niet, alleen die foto.
Iemand moet wel iets meer hebben dan dat.quote:
Type 32D?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iemand moet wel iets meer hebben dan dat.
Maar als ik kijk naar de vrouwen waar ik op ben gevallen, heb ik wel zeker een type ja.
Ja en?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik twijfel er wel eens aan.
Daarbij ken ik haar verder ook niet, alleen die foto.
Kreng!!quote:
Okayquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al gezegd, blijven opletten tijn.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Macrador het volgende:
Is het abnormaal om geen care te hebben om iemand die doodgaat maar toch dichte familie is ?
Nah.. Ligt aan de band denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Macrador het volgende:
Is het abnormaal om geen care te hebben om iemand die doodgaat maar toch dichte familie is ?
Dan zou het mij denk ik ook niet zoveel doen nee.. Maar alsnog gecondoleerd iigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zo goed als niet bestaand sinds 7 jaar ofzo. Ach ja.
Dat had ik ook niet verwacht.quote:
Topideequote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht.
Ik blijf gewoon op mijn zolderkamertje afwachten tot dat blonde fotomodel/dierenliefhebber/wetenschapper bij me aanbelt.
He Loefboefje, hoe is het met jou?quote:
Ik zet mezelf de challenge om iedere avond uit te gaan de komende 2 weken en dan iedere vrouw aan te spreken. Als target moet ik iedere avond 18 nummers scoren en 2 wildvreemden vingeren op de dansvloer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:39 schreef muhahaha het volgende:
Tjah kaneel, ik betwijfel of een afwachtende houding je gaat helpen in je zoektocht.
Kom je ook een keer hierheen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zet mezelf de challenge om iedere avond uit te gaan de komende 2 weken en dan iedere vrouw aan te spreken. Als target moet ik iedere avond 18 nummers scoren en 2 wildvreemden vingeren op de dansvloer.
Prima eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Loefboefje, hoe is het met jou?
Lopen daar zulke vrouwen rond?:quote:
Dat hoor ik graag.quote:
Alles zijn gangetje. Mijn leven is oersaai en ontzettend rustig. Heerlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag.
Nog mooie ontwikkelingen, of loopt alles een beetje zijn gangetje?
Ik ben de komende tijd aan mijn huis bezig vriend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor. Komende weekenden kan ik elke vrijdag en zaterdag wel uit.
Wel saai hoor loef. Waar is de controverse, de schandalen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Alles zijn gangetje. Mijn leven is oersaai en ontzettend rustig. Heerlijk.
Wel jammer vriend, kan ook bij jou langskomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben de komende tijd aan mijn huis bezig vriend.
Achtergebleven op de set van GTST.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel saai hoor loef. Waar is de controverse, de schandalen?
Dat zou mooi zijn. Kan nog wel een paar handen gebruiken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel jammer vriend, kan ook bij jou langskomen.
hihaho paar handen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kan nog wel een paar handen gebruiken.
ik heb ook handenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Kan nog wel een paar handen gebruiken.
Ik snap de grap niet.quote:
Je vrijwilligert?quote:
Misschien moet ik daar maar eens misbruik van maken dan.quote:
Ja, vandaag contract getekend. Maandag krijg ik de sleutel.quote:
Ow nice, helemaal gemist. Feli broeder.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, vandaag contract getekend. Maandag krijg ik de sleutel.
Bedankt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nice, helemaal gemist. Feli broeder.
Wat moet er allemaal gebeuren?
Ik weet niet. Ga maandag even kijken en inventariseren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel dagen ga je daarvoor nemen? Ik wil best helpen in het weekend als je mijn vreten regelt.
Dank je tijn.quote:
Als alles klaar is kom ik wel een keer kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ga maandag even kijken en inventariseren.
Maar dat moet wel lukken hoor. Er zit vast wel een etenstent daar om te hoek.
[..]
Dank je tijn.
Volgend weekend kan zeker wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet niet. Ga maandag even kijken en inventariseren.
Maar dat moet wel lukken hoor. Er zit vast wel een etenstent daar om te hoek.
Ik zal het laten weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als alles klaar is kom ik wel een keer kijken![]()
Veel plezier alvast met klussen
Ik zal je inplannen.quote:
Coolquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten.
[..]
Ik zal je inplannen.
Ik weet nog niet, ik laat het je nog weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha prima goos, wil je van vrijdag, zaterdag en zondag werken?
Is goed man, heb je whatsapp tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet, ik laat het je nog weten.
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is goed man, heb je whatsapp tegenwoordig?
Ik heb nog een Tempelier, een Gulden Draak Zwaar Donker, Karmeliet, en Maresdous Triple staan.quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap de grap niet.
[..]
Je vrijwilligert?
[..]
Misschien moet ik daar maar eens misbruik van maken dan.
Moeilijke keuze!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb nog een Tempelier, een Gulden Draak Zwaar Donker, Karmeliet, en Maresdous Triple staan.
Dat ligt er maar net aan, maar nu zou ik voor de Karmeliet gaan denk ikquote:
Ook een goeiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
triple.... lekker zwaar. Slaap je goed op
Goeie. Is volgens mij 10.5%. Slaat altijd zo lekker hard aan die speciaalbiertjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
triple.... lekker zwaar. Slaap je goed op
How gentlemanlyquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in!
(of: welterusten!)
mijn grapje jattenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in!
(of: welterusten!)
erg origineel is het nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
werkt vaak erg goed, mensen met hun eigen wapens terugpakken![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik weet het
Sorry! Ik zal het noooooit weer doen!
I don't like where this is going.....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
* Scarlet_Dragonfly doet z'n broek vast naar beneden en buigt voorover
kut .... ik sliep al halfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ow, sorry, is dit niet het keldertje?
Haaiquote:
Ik zei haai en daar komt vinquote:
Haai (e) Vinquote:
Veel plezierquote:
Komt goedquote:
Nicequote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komt goed
En gratis overnachting![]()
Tante van mij woont daar en runt een strandtent op het naaktstrand
Vervelen doe ik nooit, desnoonds tot in de eeuwigheid aan m'n pik sjorren die maar niet omhoog komtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:34 schreef DaMook het volgende:
Ik verveel me, maar wil nog niet slapen. Toch maar serie kijken denk ik, al denk ik dat ik die dan vanavond nog eens kan kijken
.
Daar heb ik geen zin in nuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vervelen doe ik nooit, desnoonds tot in de eeuwigheid aan m'n pik sjorren die maar niet omhoog komt
Trusten danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heb ik geen zin in nu. Denk dat ik toch maar langzaam aan mijn bed in moet gaan
.
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |