quote:Ow, weinig van gemerkt
Op donderdag 26 september 2002 12:20 schreef sweek het volgende:[..]
altijd zo geweest hoor
quote:Bullsjit, heb je Lagwagon weleens op het podium gezien?
Op donderdag 26 september 2002 12:20 schreef sweek het volgende:[..]
altijd zo geweest hoor
Alive and kickin indeed!
quote:Wat is dit nu weer voor scheißkriterium?
Op woensdag 25 september 2002 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
En daarom vindt tante Hanneke ze leuk. Echte punkbands horen niet te kunnen spelen.
Tijd voor minder falsificeerbare kriteria voor ECHTE punkbands.
[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 28-09-2002 14:17]
quote:haha. U heeft humor!
Op zaterdag 28 september 2002 13:40 schreef hoppe het volgende:[..]
En oh ja dit topic gaat over de Heideroosjes een prima PUNKrock band
quote:Gast, Bad Religion kan ik zelfs spelen. De kracht van die nummers zit hem juist in de simpelheid. Je nummers volproppen onder het mom van "wij zijn goede muzikanten", das pas kut. Een echt goede muzikant hoeft dat niet te tonen door zo veel mogelijk trucjes en dingetjes te doen in de nummers. Het weglaten ervan is vaak veel knapper.
Op zaterdag 28 september 2002 13:40 schreef hoppe het volgende:[..]
Wat is dit nu weer voor scheißkriterium?
Ga eens luisteren naar Bad Religion. Zowel muzikaal als tekstueel bijzonder goed. Buiten dat konden de Dead Kennedy's ook prima spelen en heeft de Exploited ook leren spelen sinds Beat the Bastards.
En oh ja dit topic gaat over de Heideroosjes een prima PUNKrock bandTijd voor minder falsificeerbare kriteria voor ECHTE punkbands.
Over HR: Natuurlijk, ik kan alweer niet wachten op de nieuwe toer
quote:yup
Op maandag 16 december 2002 16:37 schreef mrcool het volgende:
Die lui komen toch uit Horst?
Naja, ik zou willen dat Marco eens stopte met dat moralistisch gepeupel tijdens concerten, gewoon spelen, niet lullen!! Of je moet iets leuks te vertellen hebben... maar zo niet dan niet!!
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 07-01-2003 23:16]
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:40 schreef hoppe het volgende:
En oh ja dit topic gaat over de Heideroosjes een prima PUNKrock band
quote:...
Op zaterdag 28 september 2002 14:40 schreef -Wepeel2- het volgende:
haha. U heeft humor!
Geniaal.
quote:ja heb ik thuis liggen viel eerlijk gezegd wel beetje tegen
Op vrijdag 20 september 2002 12:32 schreef sweek het volgende:
kheb ze laatst ook nog gezien.... ze bestaan nu 12.5 jaar en hebben daarvoor een live cd uitgebracht en alles...... HR blijft nog wel een tijdje hoor
quote:Heideroosjes site
Op maandag 13 januari 2003 12:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Is een van de bands die mij richting punk hebben gebracht.
Wanneer gaan ze eigenlijk weer touren? Vorige keer was het weer feest
quote:ik vind het juist goed dat Marco eens wat te melden heeft! Zouden meer bands moeten doen. Muziek, en in het bijzonder hardcore/punk, is in mijn ogen een uitlaatklep van emoties, zowel positief als negatief, zowel op persoonlijk als op wereldniveau. Vanuit dat perspectief vind ik dat je je nummers en teksten best enigszins mag toelichten. Bovendien is het altijd goed om een anders mening eens te horen, of je het er nou mee eens bent of niet. Het zet je hopelijk wel aan het denken (je hebt er hier ook over, dus je houdt je er wel mee bezig!).
Op dinsdag 7 januari 2003 23:16 schreef clowntje het volgende:
Waarom schop??? Niks nieuws te melden toch?Naja, ik zou willen dat Marco eens stopte met dat moralistisch gepeupel tijdens concerten, gewoon spelen, niet lullen!! Of je moet iets leuks te vertellen hebben... maar zo niet dan niet!!
quote:
Op maandag 13 januari 2003 21:36 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
ik vind het juist goed dat Marco eens wat te melden heeft! Zouden meer bands moeten doen. Muziek, en in het bijzonder hardcore/punk, is in mijn ogen een uitlaatklep van emoties, zowel positief als negatief, zowel op persoonlijk als op wereldniveau. Vanuit dat perspectief vind ik dat je je nummers en teksten best enigszins mag toelichten. Bovendien is het altijd goed om een anders mening eens te horen, of je het er nou mee eens bent of niet. Het zet je hopelijk wel aan het denken (je hebt er hier ook over, dus je houdt je er wel mee bezig!).
quote:mooi gezegd
Op maandag 13 januari 2003 21:36 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
ik vind het juist goed dat Marco eens wat te melden heeft! Zouden meer bands moeten doen. Muziek, en in het bijzonder hardcore/punk, is in mijn ogen een uitlaatklep van emoties, zowel positief als negatief, zowel op persoonlijk als op wereldniveau. Vanuit dat perspectief vind ik dat je je nummers en teksten best enigszins mag toelichten. Bovendien is het altijd goed om een anders mening eens te horen, of je het er nou mee eens bent of niet. Het zet je hopelijk wel aan het denken (je hebt er hier ook over, dus je houdt je er wel mee bezig!).
of ze nog bestaan? ze waren vrijdag weer erg vermakelijk in Grunn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |