Oké man.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zegt meneer die een meme over zichzelf heeft gemaakt.Maak dat de kat wijs jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom juistquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat?Heb je het konijn in m'n voortuin niet gezien?
quote:
Moet ineens denken aan Kat Stacksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:28 schreef krioro het volgende:
[..]
M'n konijntje is weggejaagd door een kat though. (srs)
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd wel mooi om te zien als een kat zo keihoog in de lucht springt om een vogel te pakken. Sowieso katachtigen die aan het jagen zijn. Tof man.
Maar over vogels hoor je weer niemandquote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Ik had een keer eten in mijn tuin voor de vogels gezet, zo'n lief vogeltje kwam onschuldig eten en toen at een kat die voorbij kwam ineens die vogel op.
R.I.P.
Vond m'n konijntje anders veel leuker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Vind het altijd wel mooi om te zien als een kat zo keihoog in de lucht springt om een vogel te pakken. Sowieso katachtigen die aan het jagen zijn. Tof man.
Gaan we zo doen, ja?quote:
Ik heb wel eens wat gelezen over een vermiste vogel (geen duif). (srs)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar over vogels hoor je weer niemand. Nog nooit een vermistposter gezien met iemand die z'n duif kwijt was
.
Bakjes eten die met stokjes etenquote:
Een dodo zeker?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gelezen over een vermiste vogel (geen duif). (srs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |