Je moet 16 jaar of ouder zijn. en je kunnen legitimeren blijkbaar. Maar ligt ook maar net aan de winkelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Huh hoezo, moet je daar een bepaalde leeftijd voor hebben?
Ja heel raarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Inderdaad.Zo van "Jij bent 13? Dan moet je het maar lekker zonder condooms doen hoor."
Waarom koop je vaker een MAP?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moet 16 jaar of ouder zijn. en je kunnen legitimeren blijkbaar. Maar ligt ook maar net aan de winkeletos hoefde ik weer niet.
Is best slecht voor je lichaam zo'n hormonenshot schijnt het. Ze willen niet dat tienermeisjes dat zomaar te snel nemen of zo.
Het is fucking voor shutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nooit begrepen waarom daar ophef over zou moeten ontstaan. Het is een pakje rubbers. En zelfs je ouders neuken wel eens. Big deal. Maar voor een kassameisje als TS zal dit wel enorm grappig en spannend zijn.
volgens mij is seks met jou echt zo fabeltastischquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja want als ik neuk is het ook een serieus iets en daar ben ik dan mee in mijn nopjes
Extra safe is alleen nuttig voor als je partner graag de achterdeur neemt volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja heel raar
Ik zit bij het kijken van condooms wel altijd enorm in dubio over de opties. Dan staat er zoiets bij van 'extra safe' en dan denk ik ja, dat wil ik toch wel graag. Maar extra dun klinkt ook wel weer erg aantrekkelijk. En is die extra dunner dan ook minder safe?Opties, opties.
Meloewa toch, was je onveilig aan 't seksen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha goed zobij mij vroegen ze bij de MAP om mij ID terwijl er n rij mensen achter stond.
Ik vind het wel beetje voor schut.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij is seks met jou echt zo fabeltastisch
Awh, echt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Extra safe is alleen nuttig voor als je partner graag de achterdeur neemt volgens mij.
Ik wist t ook nietquote:
Ja straks krijg je nog een infectie van je fleshlight kk skklquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wist t ook nietToch maar extra safe kopen dus
Ja neem jij je dinnetje graag anaal ja?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Heel af en toequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja neem jij je dinnetje graag anaal ja?
Eerste keer dat ik condooms ging kopen dacht ik ook "Extra safe? Extra goed."quote:
Nice try.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:09 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
?quote:
Leuk.quote:
Ja ik ga zelf altijd maar voor naturel, dat leek me een goede middenweg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik condooms ging kopen dacht ik ook "Extra safe? Extra goed."
Nja, leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Ja ik ga zelf altijd maar voor naturel, dat leek me een goede middenweg.
Wat lief dat jij jezelf zo opoffert voor haar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, leukIk blijf het een vies idee vinden, ookal maak je de boel goed schoon
Ach, als zij het wilt
Ik ben ook heel liefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wat lief dat jij jezelf zo opoffert voor haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |