zo, grappig manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze zwanger is leid jij af dat ze een leuke man heeft?
Ben jij eigenlijk Kees van der Staaij?
[..]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:12 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Waarom dan gedeeltelijk eensBen je dom ofzo
jawel. Of nja mijn omgeving eel.quote:
ok hard voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een kloon.
ben je 13?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel. Of nja mijn omgeving eel.gaan ze onderling praten over dat de nederlands docent een kk hoer is.
ja tof hoor, die allochtonenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel. Of nja mijn omgeving eel.gaan ze onderling praten over dat de nederlands docent een kk hoer is.
Toen ik nog aan seks deed vond ik het leuk om ze te kopen in de winkel.quote:
op een paar apen na vinden ze babies juit schattig ook al zijn ze van lerarenquote:
ik betaal elke maand zoegverzekeeing dus mijb leeftijd lihkr me bij deze duidelijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef erikkll het volgende:
[..]
In mijn herinnering zijn meisjes uit 1995 nog 13.
JEZUS man kappe met die reactie, oftwel ik ga helemaal platquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:24 schreef hoink581 het volgende:
Weer een sekstopic lily? Zit je te wachten op een flinke dot warme room op je vleespasteitje?
pas op jongens, gerse freddy komt het topic binnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:25 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Welke flikker neukt met condoom? Er bestaat de pil hoor.
die dingen vliegen anders de winkel uit...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:25 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Welke flikker neukt met condoom? Er bestaat de pil hoor.
ik ook ahahahahahhahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:25 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
JEZUS man kappe met die reactie, oftwel ik ga helemaal plat![]()
Ik heb xxl durex comfort, neukebn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:26 schreef mapima het volgende:
[..]
die dingen vliegen anders de winkel uit...
Surinamers zijn geen allochtonen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef mapima het volgende:
[..]
op een paar apen na vinden ze babies juit schattig ook al zijn ze van leraren
Nederlanders en surinamers zijn erger xd
ik ben undercover moslim en het is ramadan en dan mag je niet neukenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:28 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb xxl durex comfort, neukebn?
Na de ramadan natuurlijk schat, ik ben ook moslim!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef mapima het volgende:
[..]
ik ben undercover moslim en het is ramadan en dan mag je niet neuken
kom je ook naar de moskee in prinsenhof morgen? Of die marokkaanse in leiden noord met dat mooie dak <3quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Na de ramadan natuurlijk schat, ik ben ook moslim!
Is mij te ver, kom maar naar nijmegen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef mapima het volgende:
[..]
kom je ook naar de moskee in prinsenhof morgen? Of die marokkaanse in leiden noord met dat mooie dak <3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |