Ik heb de laatste keer geluisterd en hij deed me denken Filemon. Ik weet niet of dat door de zenuwen kwam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is meestal zo. Vind ik ook bij de Album Specials van Michiel, klinkt ie ook anders.
Let nou maar op, dalijk gaat ze op tafel dansen op een nikszeggend en volstrekt overbodig dance groepje danwel singer songwriter baggerlied en de platenplugger namedroppen!!!11!!!!1quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Smiths, jaren 60? Zei ze dat nu echt?
Roosmarijn
Wat was het leven mooi geweest met Rudy op die plek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let nou maar op, dalijk gaat ze op tafel dansen op een nikszeggend en volstrekt overbodig dance groepje danwel singer songwriter baggerlied en de platenplugger namedroppen!!!11!!!!1
Roos
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat was het leven mooi geweest met Rudy op die plek.
Merk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
oh, ik ga hoogstwaarschijnlijk een nieuwe tv kopen. 46inch 3D enzo. spannend hoor.
trusten
Flipsen uit eindhoven.quote:
Happy Hardcore is baas.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy Hardcore is baas.
Maar niet als Roosmarijn er doorheen lult.
Roos is op zich geen slechte jock echt niet, alleen niet geschikt voor 3voor12 bij dat programma moet je het credo 'For the love of music' bijna op je voorhoofd getatoeëerd hebben en het moet er vooral hoorbaar vanaf druipen. En dat alles is gewoon niet van toepassing op Roos.quote:
Roos past niet bij 3voor12 en Rudy/Eric eigenlijk ook niet maar Roos is 2 gradaties erger. Roos draait af om te moeten draaien en vindt de helft eigenlijk niet zoveel, wat écht edgy is waardeert ze eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Roos is op zich geen slechte jock echt niet, alleen niet geschikt voor 3voor12 bij dat programma moet je het credo 'For the love of music' bijna op je voorhoofd getatoeëerd hebben en het moet er vooral hoorbaar vanaf druipen. En dat alles is gewoon niet van toepassing op Roos.
Hihahoaho trek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
Roos![]()
Er zijn maar weinig vrouwen die ik trek op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |