Ik heb de laatste keer geluisterd en hij deed me denken Filemon. Ik weet niet of dat door de zenuwen kwam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is meestal zo. Vind ik ook bij de Album Specials van Michiel, klinkt ie ook anders.
Let nou maar op, dalijk gaat ze op tafel dansen op een nikszeggend en volstrekt overbodig dance groepje danwel singer songwriter baggerlied en de platenplugger namedroppen!!!11!!!!1quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Smiths, jaren 60? Zei ze dat nu echt?
Roosmarijn
Wat was het leven mooi geweest met Rudy op die plek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let nou maar op, dalijk gaat ze op tafel dansen op een nikszeggend en volstrekt overbodig dance groepje danwel singer songwriter baggerlied en de platenplugger namedroppen!!!11!!!!1
Roos
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat was het leven mooi geweest met Rudy op die plek.
Merk?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
trusten
oh, ik ga hoogstwaarschijnlijk een nieuwe tv kopen. 46inch 3D enzo. spannend hoor.
trusten
Flipsen uit eindhoven.quote:
Happy Hardcore is baas.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Happy Hardcore is baas.
Maar niet als Roosmarijn er doorheen lult.
Roos is op zich geen slechte jock echt niet, alleen niet geschikt voor 3voor12 bij dat programma moet je het credo 'For the love of music' bijna op je voorhoofd getatoeëerd hebben en het moet er vooral hoorbaar vanaf druipen. En dat alles is gewoon niet van toepassing op Roos.quote:
Roos past niet bij 3voor12 en Rudy/Eric eigenlijk ook niet maar Roos is 2 gradaties erger. Roos draait af om te moeten draaien en vindt de helft eigenlijk niet zoveel, wat écht edgy is waardeert ze eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Roos is op zich geen slechte jock echt niet, alleen niet geschikt voor 3voor12 bij dat programma moet je het credo 'For the love of music' bijna op je voorhoofd getatoeëerd hebben en het moet er vooral hoorbaar vanaf druipen. En dat alles is gewoon niet van toepassing op Roos.
Hihahoaho trek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
Roos![]()
Er zijn maar weinig vrouwen die ik trek op de radio
Eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roos past niet bij 3voor12 en Rudy/Eric eigenlijk ook niet maar Roos is 2 gradaties erger. Roos draait af om te moeten draaien en vindt de helft eigenlijk niet zoveel, wat écht edgy is waardeert ze eigenlijk niet.
3voor12 was vroeger sowieso beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens.
Vroeger luisterde ik naar Corton, puur om Corton. Hij leeft muziek en ik kom ademloos luisteren naar hoe hij naar een plaat toewerkte. Het kwam misschien wel van een blaadje wat hij zei maar zo kwam het totaal niet over. Hij kon een soort van emotie verpakken in een vehaal over een artiest waardoor ik het nog kon waarderen ook. Terwijl het 9 van de 10 keer ging om muziek ging die ik zelf nooit zou draaien.
Vroeger was alles beter toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3voor12 was vroeger sowieso beter.
Jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3voor12 is soberso vroeger, het is al haast 3voor1. Tijd vliegt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klopt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Pierson87 het volgende:
Jaap Boots, die was pas goed en niet zo politiek correct als Corton.
Jaap wie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef Pierson87 het volgende:
Jaap Boots, die was pas goed en niet zo politiek correct als Corton.
Vraag t maar aan Norrie of Noobie.quote:
Welke gebruikte ie dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom heeft Giel Edwin Evers in z'n jingle?
Baas.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Wolf! Volgens mij heb ik gister m'n record verbroken
5 keer op 1 dagEn allemaal flinke jongens in vaste vorm
WAT EEN DONDERDAG, wat een donderdag....
Thanks!quote:
Holy shit!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:17 schreef SilentChaos het volgende:
Wolf! Volgens mij heb ik gister m'n record verbroken
5 keer op 1 dagEn allemaal flinke jongens in vaste vorm
WAT EEN DONDERDAG, wat een donderdag....
Nogal jaquote:
Kan je beter wachten tot het wat lekkerder weer isquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan je beter wachten tot het wat lekkerder weer is
twitter:
Wat een negativiteitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk niet dat de zon gaat schijnen als ik er wel ben.
Als je wakker wordt met Caro Emerald in je hoofd en het ook gelijk het eerste nummer is wat je hoort op de radio. Dan wordt het geen goede dag.quote:
Ik word vaan 's ochtends wakker met Coldplay en zelfs dat verpest mijn dagen nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je wakker wordt met Caro Emerald in je hoofd en het ook gelijk het eerste nummer is wat je hoort op de radio. Dan wordt het geen goede dag.
Daarnaast had ik een kledingcrisis. Ik wist niet wat ik aan moest.
Veel kleren betekend niet dat je iets hebt om aan te doen... #vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word vaan 's ochtends wakker met Coldplay en zelfs dat verpest mijn dagen niet
Hoe kan je kledingcrisis hebben? Je hebt genaaid als een malle de afgelopen tijd!
Which reminds me: waar blijven de foto's?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel kleren betekend niet dat je iets hebt om aan te doen... #vrouwenlogica
Homo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ja ik heb ook een vrouwelijke kant
Jij hebt het makkelijk. Je trekt gewoon elke dag je Pino pak aan.quote:
quote:
Daarom ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt het makkelijk. Je trekt gewoon elke dag je Pino pak aan.
idd!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef alors het volgende:
Ah, dus het MOET ook hier een hit worden. Leuk die spontaniteit. Het is gewoon een matig kutnummer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |