Als je er zo ingaat kan je alleen nog maar falen. Ik zou de inschrijving intrekken, voordat je een jaar je geld zit te verbrassen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef Erno-BE het volgende:
Het is juli, vakantie. Dat is lekker, maar er zit me iets dwars. Over 1,5 maand begint de universiteit en ik zie er als een berg tegenop. Heb me ingeschreven voor scheikunde in Nijmegen. Ik heb echt totaal geen zit om te gaan studeren. Klacht lijkt me duidelijk.
huh jij ook al? Hoelaat kom jij? Drinken we ff een bakkiequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:26 schreef HighVolume het volgende:
doe je moeder nog ff de groeten,kom morgen me onderbroek weer halen
Rechten vereist een goede taalvaardigheid en dat ontbreekt bij mij een beetje, ik ben meer beta.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Wat wil je als je scheikunde gaat doen. Je kan beter Rechten gaan doen.
Maar even serieus. Je moet straks gewoon even wennen waarschijnlijk en dan raak je er wel in.
Jezelf ontdekkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ga anders eerst een jaar werken of half jaar werken half jaar reizen of zo...
Half jaar reizen als je net van de middelbare school komt? Hoe kan je daar dan geld voor hebbenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:29 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ga anders eerst een jaar werken of half jaar werken half jaar reizen of zo...
door dus eerst een halfjaar te werken domme doosquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Half jaar reizen als je net van de middelbare school komt? Hoe kan je daar dan geld voor hebben
Juist met een halfjaartje vakkenvullen of afwassen zal je genoeg hebben voor een halve wereldreisquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
door dus eerst een halfjaar te werken domme doos
als je een halfjaar fulltime werkt en je nog bij je ouders woont (wat vrij waarschijnlijk is) kan dat makkelijk, mits je niet naar de usa ofzo gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Juist met een halfjaartje vakkenvullen of afwassen zal je genoeg hebben voor een halve wereldreis
Zal je wel gesponsord moeten worden door je rijke pappiequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als je een halfjaar fulltime werkt en je nog bij je ouders woont (wat vrij waarschijnlijk is) kan dat makkelijk, mits je niet naar de usa ofzo gaat.
Been there, done that
nee hoor, ga maar naar bali ofzo, daar kan je een half jaar als een god leven met 2500 euroquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zal je wel gesponsord moeten worden door je rijke pappieanders kan dat nooit als je daarnaast ook nog een leven hebt
Niet alles kun je leren uit boeken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:38 schreef Confetti het volgende:
Alleen hippies en werkschuw tuig gaan op hun 20e al een wereldreis maken om 'zichzelf te ontdekken'![]()
Zeur niet en duik die boeken in.
Kan je dat opgespaarde geld beter gebruiken voor je nieuwe studie dan er van op vakantie te gaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee hoor, ga maar naar bali ofzo, daar kan je een half jaar als een god leven met 2500 euro
helemaal juist,, levenservaring opdoen nu het nog kan, de meeste mensen krijgen die kans nooit meer,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |