Ermagerd en dat je dan de dag erna op de weegschaal staat zo van "Ik ben 1,5 kilo afgevallenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je ff 1,5 kilo tumor van je achterhoofd laat snijden. Omnomnom
rtl5 btw
wutquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat je ff 1,5 kilo tumor van je achterhoofd laat snijden. Omnomnom
rtl5 btw
Tof! gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Loqi het volgende:
Ik ben net gevraagd getuige te zijn![]()
[..]
wut
Wat tof!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
wut
Leukquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:04 schreef Loqi het volgende:
Ja! zo leuk![]()
goeden gelegenheid voor mn nieuwe jurk ook...wijf
Leuk Loqi!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:02 schreef Loqi het volgende:
[..]
wut
ik moet toegeven dat ik dit altijd zo idioot heerlijk bevredigend vind om te doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:11 schreef Diconnected het volgende:
Nagelriemen doen, weg met alle velletjes
ja ik heb het echt al een maand neit gedaan ofzoquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:12 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik moet toegeven dat ik dit altijd zo idioot heerlijk bevredigend vind om te doen![]()
Duri Rejuvacote!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik heb het echt al een maand neit gedaan ofzo![]()
en heb echt velen velletjes de laatste paar dagen, en m'n nagels zijn ook aan het splijten als een malle
Kudtkat.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawel hij was in de krabpaal gesleept
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bazen beestenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
foto's van mensen die schrikken in een spookhuis. Tranen
http://www.flickr.com/photos/nightmaresfearfactory/
Ze waren vergeten dat ik pauze kreeg. Gelukkig vind ik laat pauze houden wel fijn en niet al als je pas een uur binnen bentquote:
Dit is in Engeland neem ik aan?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
foto's van mensen die schrikken in een spookhuis. Tranen
http://www.flickr.com/photos/nightmaresfearfactory/
Pauze en horeca.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze waren vergeten dat ik pauze kreeg. Gelukkig vind ik laat pauze houden wel fijn en niet al als je pas een uur binnen bentnog maar 2 uurtjes zometeen
Eat ALL the things.quote:
Ik heb inmiddels een filmpje gevonden, maar ik durf niet te kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben inmiddels wel heel benieuwd waar die mensen zich zo de tyfus van schrikken
LINKquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een filmpje gevonden, maar ik durf niet te kijken
Goeden avondmaaltijdquote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
http://www.nightmaresfear(...)ory-secrets-revealed
Dat filmpje laat zeker niets zien?quote:
quote:What is the chicken list?
If at any time during your experience you choose not to continue you just stop and scream "NIGHTMARES" and something will come to take you out. You are then added to our chicken list which is now over 100,000 and growing!
Er springt ineens een pop tevoorschijn, da's alles.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat filmpje laat zeker niets zien?
Ermahgerd, de hilariteit.quote:
Mooi dat ik niet gekeken heb danquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er springt ineens een pop tevoorschijn, da's alles.
quote:What if I'm pregnant or suffer from a heart condition?
If you are pregnant or suffer from a heart condition DO NOT GO IN! Absolutely no refunds.
Ik hoef daar niet heenquote:Do they touch you or separate you in there?
No comment!
Is it very dark?
No comment!
Ja ik had t ook stom verwacht.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
Space, fijn dat je het werk zo leuk vindt(op een of andere manier had ik gedacht dat het werken bij de mac verschrikkelijk zou zijn
)
Enne, heb ik Maison eigenlijk weggejaagd?Heb dr allang niet meer gezien,toch???
Wel fijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik had t ook stom verwacht.
Maar ik werk nu alleen savonds dus toffe mensen want geen 16 jarige kutjes![]()
Scheelt dat er velen Duitse studenten werken dus ook niet allemaal dombo'squote:
Wasda?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik hielspoor, jottem
best-things-to-do-in-niagara-falls-pic00 19zquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dit is in Engeland neem ik aan?
[ afbeelding ]
Dat klinkt erg matig!quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een botstulpsel onder je hiel waardoor je een pijnlijke poot krijgt!
Er komen wel Engelsen dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
best-things-to-do-in-niagara-falls-pic00 19z
Don't think.
godverdomme dat is echt kut.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb ik hielspoor, jottem
hoe behandel je zulks?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godverdomme dat is echt kut.
Ik loop er al anderhalf jaar mee en kom er maar niet vanaf
Zegt me niks?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar ben je wel eens in die preview in maddam tusseaud (hoe schijf je dat?) gegaan?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een botstulpsel onder je hiel waardoor je een pijnlijke poot krijgt!
Ik durfde nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar ben je wel eens in die preview in maddam tusseaud (hoe schijf je dat?) gegaan?
daar mag je die preview in, is ongeveer 5 minuten ofzo, je mag er niet in als je zwanger bent hartproblemen of onder bepaalde leeftijd, daar komen dus echte mensen achter je aan en het is echt teringengquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zegt me niks?
Ik ben in madame tussaud (ik googelde) geweest toen ik pakweg 11 was
Ik vind mensen in de nabije omgeving sowieso engquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar mag je die preview in, is ongeveer 5 minuten ofzo, je mag er niet in als je zwanger bent hartproblemen of onder bepaalde leeftijd, daar komen dus echte mensen achter je aan en het is echt teringeng
spookhuizen zijn koay, daar gebeurt je toch nix, maar die andere shit komen mensen echt naar je toe en achter je aanquote:
true, maar voor dit lijkt het me onnodig. Ik download wel oefeningen ergensquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lolwatmaar het ene kost toch meer tijd/ moeite dan de andere klacht?
Is aanvullend tegenwoordig toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ heb je geen 9 behandelingen in je zorgpakket?
Molo weet vast wel een paar goedequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, maar voor dit lijkt het me onnodig. Ik download wel oefeningen ergens
er zitten ook paar in basis tochquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is aanvullend tegenwoordig toch?
ermahgerd jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:07 schreef Sharana_LV het volgende:
je had mijn en dico in amerika moeten zien, een stel voor ons liep gewoon door dus wij dachten niets aan de hand maar toen sprong er een vent aan de zijkant van ons die dus de mensen ervoor niet liet schrikken waardoor wij niets verwacht hadden, hij sprong aan mijn kant dus ik zat bijna op dico dr rug en we hadden bijna echt hartaanval
dan zou k soberso rondkijken want als je 60 eu per behandeling betaald is het zo op, er zijn genoeg goede fysio's die t voor een normale prijs doenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ja maar mijn rugtherapie heeft alles al opgegeten vrees ik. Is trouwens 250 euro per jaar, geen 9 treatments.
ik ben uitmuntend in zelfdiagnostiekquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Molo weet vast wel een paar goede![]()
Maar begin eens met naar een dokter gaan, misschien heb je wel gewoon aids ofzo
trauma'squote:
hoax je vind je ook nog steeds niet oudquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben uitmuntend in zelfdiagnostiek
voor minder dan 60 per uur?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan zou k soberso rondkijken want als je 60 eu per behandeling betaald is het zo op, er zijn genoeg goede fysio's die t voor een normale prijs doen
oh?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoax je vind je ook nog steeds niet oud
t was maar een grapje jongequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik noem mezelf dagelijks oud volgens mij.
yep, jij kneep mn hand plat manquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
trauma's
en dat was gelijk in t eerste stukje toch?
de hele rit daarna aan elkaar geplakt gezetne
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, jij kneep mn hand plat man
maar was wel tofquote:
trusten beebquote:
het steekt toch niet uit mijn vleesch jongequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kan je zo'n botuitstulpseldinges er niet gewoon afvijlen?
Nee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het steekt toch niet uit mijn vleesch jonge
ermahgerd niet kapotgaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik maf naar huis. Ik word duizeligff een beker ijs meenemen maar.
Zoals het vroeger gingquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Koekjes in een schone theedoek en er dan met je deegroller op meppen tot het gruis is
raspen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Diconnected het volgende:
ik wil morgen cheesecake maken maar ik heb geen blender of foodprocessor voor de bodem, hoeeee ga ik dat oplossenvorige x had k dus een bodem met velen groten stukken
Oja goedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Koekjes in een schone theedoek en er dan met je deegroller op meppen tot het gruis is
dat had ik dus de vorige x gedaan en dat was niet echt een succesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
Of nauwkeuriger met de hand verkruimelen, lui sujet!
Als je geen blender van 500 euro hebt dan pakt ie zooi zonder velen water niet neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij werkt dat ook velen beter dan met een blender
sorry, was film kijken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor fysio? Ik krijg niks meer vergoed
Ligt helemaal aan de soort aandoening, je verzekering e.d.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sorry, was film kijken.
volgens mij is er een minimum wat je wel vergoed krijgt, als je via de huisarts gaat?
Of dit met een koekenpan ipv een deegrollerquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:47 schreef Debsterr het volgende:
Schoonmaakster moet haar vervangster inleren en legt uit welk schoonmaakmiddel en hulpstuk waarvoor bedoeld is: "I use this for.. ehm.. plintjes!".
Prachtig.
Verder sprak ze wel gewoon prima Engels, dat maakte het contrast nog beterquote:
Hebben wij ook hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb een koelkast die hoger is dan dat ik ben![]()
Nee dat is ook niet, maar ik heb al jaren een tafelmodelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verder sprak ze wel gewoon prima Engels, dat maakte het contrast nog beter.
[..]
Hebben wij ook hoorzo gek is dat niet toch?
Aaaah zoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet, maar ik heb al jaren een tafelmodelen die van mn moeder is 150cm ofzo. Vind het gewoon gek dat het nu mn 'eigen' giant fridge is
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aaaah zoja dan snap ik het
is het koel/vries combi?
Goed moment om te gaan falenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:51 schreef Debsterr het volgende:
Damn wat heb ik momenteel een saaie baan zeg. Gewoon geen fuck te doen, zit hier alleen omdat m'n collega besloot in te bellen op de meeting die ik straks heb, geen flikker te doen want vakantietijd. Buh.
Nee, al genoeg gedaan en heb nog een etentje volgende week enzo, dus de rest van m'n zakgeld is niet meer om te falenquote:
Dat kan ook echt zwaar irritant zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, al genoeg gedaan en heb nog een etentje volgende week enzo, dus de rest van m'n zakgeld is niet meer om te falen.
Echt, ik kan me zo kut voelen als ik geen flikker te doen heb he.
Godsamme schaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vegetarische salamiemoslinger.gif
Ja maar omdat het kanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Godsamme schaarvreet dan gewoon wortels ofzo
.
Vegetarische peperbiefstukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar omdat het kan
Was gisteren in de natuurwinkel, daar hebben ze echt de meest bizarre dingen in vegetarische variant
Gasfornuis met ovenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik een koelvriescombinatie zou hebben, zou ik niet meer weten waar ik m'n kookplaat op moet zetten![]()
![]()
Maareh Unf,
heb je de sleutels nu al? Indien ja: Waar blijven die pics?
Shut up. Shut up shut up shut uuuuuup.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik kwam er dus vorige week achter dat de meeste kaas helemaal niet vegetarisch is.
In de categorie "dingen die ik liever niet wilde weten"
Ik heb een combimagnetronquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gasfornuis met oven
Ik ga even kijken voor feauteauws![]()
Stremsel bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik kwam er dus vorige week achter dat de meeste kaas helemaal niet vegetarisch is.
In de categorie "dingen die ik liever niet wilde weten"
Nee dat wist ik al, van stremsel wist ik het nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Stremsel bedoel je?
Veel snoep en pudding is ook niet volledig vegetarisch
Ik wist het welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al, van stremsel wist ik het nog niet
Die zal ik dan ook niet etenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Then again is mijn donzen hoofdkussen ook niet vegetarisch.
Ja maar het beest moet wel dood zijn voor je het stremsel er uit kan halen, dus eigenlijk is het gek. Dat je dan geen vlees eet, maar dat weer wel. Als je puur naar principes kijkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wist het wel.
Maar ik eet het wel, anders blijft er wel heel weinig over om te eten en ik ben geen veganist.
Daarbij kaas![]()
![]()
Maar de gans moet er wel dood voor. Dus wat is dan het verschil? (ik zeg dat niet uit veroordeling ofzo, just being curious)quote:
ook voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ook voor jouIk vind m lelijk en hij ziet er vals uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh grappig ik moest bij dat plaatje juist aan jou denkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind m lelijk en hij ziet er vals uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh grappig ik moest bij dat plaatje juist aan jou denkenLollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee die ogen staan me niet aan
![]()
Ik vind ze lijken op die plastic ogen van knuffelbeestenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lollernee die ogen staan me niet aan
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT ZIJN JULLIE VEELEISEND VERDOMME
andere dan:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
WAT ZIJN JULLIE VEELEISEND VERDOMME
andere dan:
[ afbeelding ]
Ermaaahhhhhhhhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
ene en samson
[ afbeelding ]
en een jill.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor Schaar en geīnteresseerdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het begint eindelijk ergens op te lijkenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Voor Schaar en geīnteresseerdenLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie vloer ook
En waarom zouden die lieve hondjes vals zijn??![]()
Kennen jullie Boo???
Ik vind hem lief en wil dr 1![]()
Damn dat klonk naiefquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Leuk!Mooie vloer ook
Kennen jullie Boo???
[ afbeelding ]
Ik vind hem lief en wil dr 1
uhm neequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn dat klonk naief
Of deed je dat expres?
wats aan de hand?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
uhm neelaten we het er op houden dat ik niet meer helder kan denken
![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Leuk!Mooie vloer ook
Kennen jullie Boo???
[ afbeelding ]
Ik vind hem lief en wil dr 1
quote:
Schoolgezeik. Ik zou gisteren mijn diploma uitreiking gehad moeten hebbenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Schoolgezeik. Ik zou gisteren mijn diploma uitreiking gehad moeten hebbenwat dus niet was.....ben nu dus vol bezig met mijn herkansing en dat is veel en ik ben even de weg kwijt.
En dan heel hard hopen dat ik het in augustus wel gewoon haal
Dit. Blijf rustig, nog even een paar weken de schouders er onder en dan is het KLAARRRRquote:
surequote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir kun jij de voglende keer dat ik je zie die chanel azure ff meenemen? Ik heb een lakje van DM gehad en volgens mij is het een dupe, maar dan kan ik het ff irl vergelijken
chanel kwaliteit is ook echt kut, daarom koop ik er ook bijna nix meer van, alleen als de kleur echt heel origineel en heel tof is, maar dat is bijna nooitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef Mirjam het volgende:
hij chipte al na anderhalve dag, scumbag chanel
ehmygewrd ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:23 schreef Mirjam het volgende:
moet ik die cheapass casuelle colour changing lak ook meenemen?die is wel baas op jouw nagels volgens mij
zandlakjes zijn soberso baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij mij nietwel na 2 dagen of 3, dus te doen
zandlakjes blijven lang mooi
sommige zandlakjes zijn super makkelijk te verwijderen! ligt beetje aan welke je op hebtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een zandlakje op en ik heb straks een sellie hansom workshopdat wordt bikken
ik gok er op dat dat voor deze niet geldtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sommige zandlakjes zijn super makkelijk te verwijderen! ligt beetje aan welke je op hebt
mijn what whizardy is this ging er heel makkelijk af, maar ik heb geen enkel van die MC zandlakjes, ik denk dat als er glitter in zit het wat kutter wordt iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok er op dat dat voor deze niet geldt
Stay the Night!
Tips nodig?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets van vis op de bbq, maar nog nooit gedaan
Nop! Wat het beste werkt is een aluminium BBQ-bakje kopen (van die wegwerpdingen) en daar de vis in, samen met wat natte groenten en citroen of bijvoorbeeld tomatenpuree, daar alufolie overheen en tussen de hete kolen proppen (onder het rooster).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je die hebtik gok niet direct de vis op de grill?
Ja dat lijkt me een plan, aangezien anders heel je vis naar vlees smaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef Diconnected het volgende:
zalm in alufolie op de bbq, heb ik wel eens gehoord
gamba's omnomnomquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel eens garnalen van de bbq gehad
Ja ook heerlijk, op een spies!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel eens garnalen van de bbq gehad
Beetje kruiden enzo, ermnerm. Ja je kan ook zalm en witvis doen, whatever floats your boatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat lust ik sowieso, maar wil iets anders proberen. Mja misschien allebei en dan minder?
Thankssquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[spuit11] Ziet er tof uit Unf[/spuit11]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
ThankssElke keer als we het over de toewijzing hebben denk ik: 'ERMAHGERD zonder schaar waren we gewoon dik afgewezen'
Jawelquote:
Met een halve citroen over de bbq heen om te ontsmetten werkt ook, maar zalm is het lekkerst in alu iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een plan, aangezien anders heel je vis naar vlees smaakt.niemand moet vis behalve brum en ik gok ik
Dank je wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:17 schreef Debsterr het volgende:
Uft, mooie vloer zeg! Leuk! kan me er nog niet echt een beeld bij vormen maar dat komt nog wel als het meer ingericht is en de housewarming meet is geweest
Ze trapten er niet in dat ik 'm voor wholesale prijs had gekochtquote:
Fuckersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze trapten er niet in dat ik 'm voor wholesale prijs had gekocht.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn nagels zijn om te janken. Heel m'n handen trouwens
Jawel maar alsnog beuk ik tegen dingen aan met schoonmaken enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]van al het handen wassen enzo denk ik? Gebruik je wel nog Duri?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eb gewoon gezegd dat m'n nagels zo glanzen omdat ik zo'n glasvijl gebruik![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eb gewoon gezegd dat m'n nagels zo glanzen omdat ik zo'n glasvijl gebruik![]()
Ja het zal niet heel vriendelijk zijn voor je handen.... weet ik nog wel van ooit 6 dagen achter elkaar spoelkeuken werk bij IKEA in de voorjaarsvakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar alsnog beuk ik tegen dingen aan met schoonmaken enzodusja. Het kan erger maar echt mooi is t niet. Ja die zeep daar is echt aids
Phehehehehequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jouw voeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
M'n nieuwe docs zijn dcht baas. Geen blaren niks. Volgens mij vinden m'n voeten leer gewoon kut
Nah, ik ben nog daadwerkelijk bezig nu. Wel half, want ik moet ook de tijd in de gaten houden.quote:
Ja ik snap t niet, als ik geen pleisters draag met die 'oude' docs heb ik gegarandeerd kapotte hakken.quote:
Gaat baas niet huilen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga straks even textielverf halen, ik ga de kanten gordijnen dip dye-en!
ermahgerd welkon kleur?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:16 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga straks even textielverf halen, ik ga de kanten gordijnen dip dye-en!
Ik doe het reserve paar, en dan hang ik ze een keer op als 'ie het niet doorheeftquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe het reserve paar, en dan hang ik ze een keer op als 'ie het niet doorheeft. Als het eenmaal hangt is het vaak ene heel ander verhaal dan wanneer ik iets voorstel
.
Ik moest lolleren om het laatste stukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Vier kilometer lunchrondje:
Waarvan twee kilometer blootsvoets omdat die H&M ballerina's tot 2km prima lopen en dan INEENS BINNEN EEN MINUUT WIL JE JE VOET AFHAKKEN
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Waarvan twee kilometer blootsvoets omdat die H&M ballerina's tot 2km prima lopen en dan INEENS BINNEN EEN MINUUT WIL JE JE VOET AFHAKKEN
mental note: toch even mijn afgetrapte adidasjes uit mijn kluisje pakken als ik ga wandelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moest lolleren om het laatste stuk.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
het loopt trouwens verrassend fijn, blootsvoets
Och, daar is water voor uitgevondenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is dat je er van die ranzige poten van krijgt.
Ja, voor een gewoon rondje of richting huis is dat best, maar als ik nog ergens heen moet zonder goeie voetwasmogelijkheid doe ik het toch liever niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, daar is water voor uitgevonden
Nee, dat snap ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor een gewoon rondje of richting huis is dat best, maar als ik nog ergens heen moet zonder goeie voetwasmogelijkheid doe ik het toch liever niet.
En hebben ze nog op je mailtje(s) gereageerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, zoek je het telefoonnummer van de klantenservice van Hi, staat er op de site:
"WIE BELT ER NOU NOG?"
Maar bleek wel de enige manier om het geregeld te krijgen.
Told yaaaaaaaaaa. Om iemand bij de vodafone te spreken te krjigen is echt een hel trouwens als je niet met hun simkaart belt (is voor de ipad).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, zoek je het telefoonnummer van de klantenservice van Hi, staat er op de site:
"WIE BELT ER NOU NOG?"
Maar bleek wel de enige manier om het geregeld te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |