abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2013 @ 19:49:56 #201
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_128979927
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:25 schreef Furdinand het volgende:
Waar kan je het beste preorderen? Waar je zo goed als zeker weet dat je hem op de releasedag hebt en met een goede prijs?
Tweakers.net zegt 4 Launch, maar ik weet niet of wehkamp tussen nu en de release nog een of andere kortingsactie heeft, want daar was hij laatst maar 36 euro... Dus misschien nog eventjes wachten.
Dit is gewoon raar :l
pi_128980142
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Weet je waar dat ook goed kan?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_128980900
Ik zou deze toch wel graag op de PC spelen. Iemand een idee hoe lang het ongeveer zou moeten duren voordat ie uitkomt voor de PC? Op de ene site lees ik dat het vrij snel na de PS3/XBOX360 zou moeten gebeuren terwijl de andere site het weer over zomer 2014 heeft...
Het is wat het is
  maandag 15 juli 2013 @ 20:22:16 #204
338108 SecretStoryWous
pi_128981065
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:18 schreef BW_87 het volgende:
Ik zou deze toch wel graag op de PC spelen. Iemand een idee hoe lang het ongeveer zou moeten duren voordat ie uitkomt voor de PC? Op de ene site lees ik dat het vrij snel na de PS3/XBOX360 zou moeten gebeuren terwijl de andere site het weer over zomer 2014 heeft...
pfff.... heel simpel: Dit heeft rockstar nog niet bekend gemaakt. Het is zelfs nog niet eens zeker of hij wel op de pc komt. Dus die sites kunnen zeggen wat ze willen, zonder bevestiging is het puur gokken.
pi_128982670
Precies wat hierboven staat, er is nog niets officieel bekend gemaakt. Allemaal speculatie dus.

Gewoon lekker voor de current gen consoles kopen =)
  maandag 15 juli 2013 @ 21:12:59 #206
338108 SecretStoryWous
pi_128983315
Weet niet of al gepost, maar:

quote:
Rockstar heeft nieuwe details van GTA V vrijgegeven
July 15, 2013 door Karim Shehata
Een kleine week na de zeer goed ontvangen gameplay trailer van GTA V is het nu tijd voor nog wat meer fris nieuws omtrent de game. Het Japanse blad Famitsu bezit op dit zekere moment over een artikel waarin meer nieuws staat over de game die zeker sinds vorige week een hoog verwachtingspatroon heeft geschept. Waarom je nu dan ook nog met de inleidingsalinea bezig bent, is mij een groot raadsel, want Rockstar heeft nieuwe details van GTA V vrijgegeven. Yeaaaahhh!

Wat we al wisten, is dat Rockstar dieren in de game heeft verwerkt , waarop je kunt jagen of waarvoor je misschien wel op de vlucht moet slaan. Duidelijk is nu geworden dat je een hond hebt in de game, met de naam Chop. Je kunt de hond ‘aanpassen’, door het diertje te voorzien van bijvoorbeeld een andere halsband of misschien wel een nieuwe mand. Je kunt Chop zelfs kwijtraken als je niet goed op hem let.

Wanneer we terugkomen op de dieren in de game, kan ik je melden dat er meer dan vijftien verschillende diersoorten in de game te vinden zijn. Daarnaast meldt Rockstar tegenover het Japanse blad dat de game op gebied van animatie veel beter is geworden dan GTA IV. De drie personages waarmee je in de game speelt, Micheal, Trevor en Franklin, hebben alle drie een eigen, ‘loopje’. Rockstar Games heeft de personages een eigen loop-animatie gegeven om de beleving nog realistischer te maken. Het blijkt nogmaals dat als Rockstar iets doet, ze het goed en vooral uitgebreid doen.

Zoals je waarschijnlijk al wist kunnen we in GTA V ook aan de slag in een hele grote onderwater wereld, en dankzij onze Japanse collega’s weten we nu dat Micheal en Trevor in ieder geval een missie toegekend hebben gekregen in dit zee-gebied, waar ze heen reizen door middel van jet-ski’s.

Minder interessant voor ons Nederlanders is misschien dat de game een klein maandje later verschijnt in Japan, namelijk op 10 oktober. Wij hebben daar natuurlijk geen last van, want GTA V verschijnt hier op 17 september voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
  maandag 15 juli 2013 @ 21:16:47 #207
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_128983475
Joepie, ben je gestrand in de wildernis, word je gedood door een dier :p
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  maandag 15 juli 2013 @ 21:23:24 #208
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_128983778
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef SecretStoryWous het volgende:

[quote=gamekings.nl]Rockstar heeft nieuwe details van GTA V vrijgegeven
Een kleine week na de zeer goed ontvangen gameplay trailer van GTA V is het nu tijd voor nog wat meer fris nieuws omtrent de game. Het Japanse blad Famitsu bezit op dit zekere moment over een artikel waarin meer nieuws staat over de game die zeker sinds vorige week een hoog verwachtingspatroon heeft geschept. Waarom je nu dan ook nog met de inleidingsalinea bezig bent, is mij een groot raadsel, want Rockstar heeft nieuwe details van GTA V vrijgegeven. Yeaaaahhh!

Wat we al wisten, is dat Rockstar dieren in de game heeft verwerkt , waarop je kunt jagen of waarvoor je misschien wel op de vlucht moet slaan. Duidelijk is nu geworden dat je een hond hebt in de game, met de naam Chop. Je kunt de hond ‘aanpassen’, door het diertje te voorzien van bijvoorbeeld een andere halsband of misschien wel een nieuwe mand. Je kunt Chop zelfs kwijtraken als je niet goed op hem let.

Wanneer we terugkomen op de dieren in de game, kan ik je melden dat er meer dan vijftien verschillende diersoorten in de game te vinden zijn. Daarnaast meldt Rockstar tegenover het Japanse blad dat de game op gebied van animatie veel beter is geworden dan GTA IV. De drie personages waarmee je in de game speelt, Micheal, Trevor en Franklin, hebben alle drie een eigen, ‘loopje’. Rockstar Games heeft de personages een eigen loop-animatie gegeven om de beleving nog realistischer te maken. Het blijkt nogmaals dat als Rockstar iets doet, ze het goed en vooral uitgebreid doen.

Zoals je waarschijnlijk al wist kunnen we in GTA V ook aan de slag in een hele grote onderwater wereld, en dankzij onze Japanse collega’s weten we nu dat Micheal en Trevor in ieder geval een missie toegekend hebben gekregen in dit zee-gebied, waar ze heen reizen door middel van jet-ski’s.

Minder interessant voor ons Nederlanders is misschien dat de game een klein maandje later verschijnt in Japan, namelijk op 10 oktober. Wij hebben daar natuurlijk geen last van, want GTA V verschijnt hier op 17 september voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
Nice ! _O_ thanks voor het posten.
You dont believe me ? Read this line again.
pi_128985319
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:12 schreef SecretStoryWous het volgende:

[quote=gamekings.nl]Rockstar heeft nieuwe details van GTA V vrijgegeven

Niet nieuw nieuws.
pi_128985670
Zou je chop ook een andere naam op het plaatje kunnen geven ?
Zou wel leuk zijn. Krijgt ie de naam als mijn Rottweiler destijds

Bumpor
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 15 juli 2013 @ 22:10:49 #211
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_128985932
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef -CRASH- het volgende:
Zou je chop ook een andere naam op het plaatje kunnen geven ?
Zou wel leuk zijn. Krijgt ie de naam als mijn Rottweiler destijds

Bumpor
[ afbeelding ]
Waarom dacht ik even dat die een screenshot was. :') :P
pi_128986678
Hoop dat er ook iets in GTA V zal zijn zoals een crossbaan of een (indoor) racetrack waar je lekker kan aanklooien, ook voor in multiplayer.

Duiken, golfen en fietsen is leuk voor een keer maar kan me hier niet lang mee vermaken denk ik.
pi_128986759
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Skwish het volgende:
Hoop dat er ook iets in GTA V zal zijn zoals een crossbaan of een (indoor) racetrack waar je lekker kan aanklooien, ook voor in multiplayer.

Duiken, golfen en fietsen is leuk voor een keer maar kan me hier niet lang mee vermaken denk ik.
Zo'n baan zat ook in gta v of san Andreas volgens mij.
pi_128986968
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Klopt idd. San Andreas heeft een indoor track (met MTA SA hier veel lol mee gehad) en VC heeft volgens mij een crossbaan
  maandag 15 juli 2013 @ 22:32:11 #215
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_128986969
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

In elke stad eentje in San Andreas _O_
Flesje bier
  maandag 15 juli 2013 @ 22:32:49 #216
338108 SecretStoryWous
pi_128987004
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Skwish het volgende:

Misschien wel als je ook met toernooien mee kunt doen?
  maandag 15 juli 2013 @ 22:35:14 #217
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_128987128
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:32 schreef Gezicht het volgende:

[..]

In elke stad eentje in San Andreas _O_
En skatebanen, springschansen en parken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_128987144
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:

[..]

Misschien wel als je ook met toernooien mee kunt doen?
Liever toernooien met straatracen oid zoals in VC volgens mij maar dan beter uitgewerkt. :)
pi_128991904
zou Grove Street erin zitten? :P
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  dinsdag 16 juli 2013 @ 00:39:18 #220
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_128992227
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 00:28 schreef Vaas3 het volgende:
zou Grove Street erin zitten? :P
Als je kijkt naar alle Grove Street/Ballas verwijzingen in de trailers moet het bijna wel.
Flesje bier
  dinsdag 16 juli 2013 @ 01:11:25 #221
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_128992987
Ik ben misschien nog wel het meest benieuwd naar de muziek keuze op de radio in de auto's.

Soms bleef ik oprecht een rondje langer in mijn auto zitten omdat Iron Maiden op radio X was of Amos Moses op de country radio. :P
pi_128993290
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 01:11 schreef NaturalScience het volgende:
Ik ben misschien nog wel het meest benieuwd naar de muziek keuze op de radio in de auto's.

Soms bleef ik oprecht een rondje langer in mijn auto zitten omdat Iron Maiden op radio X was of Amos Moses op de country radio. :P
Ik juist ook. 1 van de sterke dingen in GTA games is de muziek. In elk deel heb je echt super nummers. Hoop echt weer een jaren 80 zender. Blijf daar toch wel een zwak voor houden.

Toen ik deze hoorde uit de trailer.
Damn man had meteen weer zin _O_
pi_128993652
Wat gaan jullie als eerste doen als je GTA geinstalleert hebt.

Ik ga me een vliegtuig opzoeken en ga LS vanuit de lucht verkennen.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_128993707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 01:46 schreef -CRASH- het volgende:

Kavinsky(zit in de game met een eigen radiostation) opzetten en een eindje cruisen zien hoe de stad is ^O^ ^O^
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_128993905
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 01:46 schreef -CRASH- het volgende:

Rondfietsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')