Wat wil je dan doen.... Wachten tot ie ooit eens op de PC verschijntquote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef Flitskikker het volgende:
60 GB Elite met spel en controller voor 70 euro. Twijfel. (+ V = 120 euro)
Of een goedkopere deal afwachten. Maar ik ben er niet bekend mee dus ik weet niet of dit goedkoop is of niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Wat wil je dan doen.... Wachten tot ie ooit eens op de PC verschijnt
Ik zou het doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:00 schreef Flitskikker het volgende:
60 GB Elite met spel en controller voor 70 euro. Twijfel. (+ V = 120 euro)
My thoughtsquote:
Verhoogt de replayability ook welquote:Op zondag 14 juli 2013 19:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat maakt de kans een stuk groter dat ik me ook wat meer met de activiteiten buiten de missies om zal bezighouden.
Ik heb zo'n idee dat jij na 17 september nog maar weinig buiten gaat komen.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verhoogt de replayability ook wel
en voor de 100% fetisjisten (zoals ik) zal er ook vast wel weer een mooie waslijst aan dingen zijn
We zitten op FOK! dus we komen allemaal sowieso vrij weinig buiten..quote:Op maandag 15 juli 2013 01:01 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat jij na 17 september nog maar weinig buiten gaat komen.
Just cause 2 al op 100 % gespeeld ? Ben nog steeds bezig met dat kreng.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Verhoogt de replayability ook wel
en voor de 100% fetisjisten (zoals ik) zal er ook vast wel weer een mooie waslijst aan dingen zijn
quote:
volgens mij kan je daar niet eens 100% halen..quote:Op maandag 15 juli 2013 08:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Just cause 2 al op 100 % gespeeld ? Ben nog steeds bezig met dat kreng.
GTA 6quote:Op maandag 15 juli 2013 13:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]18 september 2019 13:25 om precies te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 18:46 schreef SoldMayor het volgende:
Over 2 maanden om deze tijd![]()
![]()
Dan wordt het wachten ondragelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#YOLO
Wel een bazenspelquote:Op maandag 15 juli 2013 08:23 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Just cause 2 al op 100 % gespeeld ? Ben nog steeds bezig met dat kreng.
Weet je waar dat ook goed kan?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:19 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wel een bazenspel
GTA staat hier op 1, maar Just Cause2 heeft toch zeker wel een mooie positie ergens in de top 5
Ik ben echt een free-roam player
Niks geen richtlijnen, missies of wat dan ook. Doen waar ik zin in heb, heb ik veel liever.
Oorlog of sportspellen geef ik geen fuck om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Weet je waar dat ook goed kan?niet in andermans autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |