In de regel zakken de GTA spellen het eerste 1.5 jaar nauwelijks in prijs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maar ik neem niet aan dat GTA5 op dag 1 al voor die prijs beschikbaar is. Ik koop zo'n ding natuurlijk wel om op dag 1 te kunnen spelen.
Als ik het spel start begin ik altijd eerst wat te cruisen en te kutten. Daar gaat met gemak enkele uurtjes in zitten. Daarna start ik het spel opnieuw op en begin ik aan de verhaallijn. Heel af en toe onderbreek ik dat effe door bijv. wat te gaan verzamelen maar over het algemeen leidt dit alleen maar af.quote:Op zondag 14 juli 2013 02:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat schijnen de meeste mensen te doen, maar ik speel zelf altijd gewoon alle missies. Ik heb alle GTA's sinds GTA III op die manier uitgespeeld. Een beetje aankutten heb ik na 10 minuten wel gezien.
Zodra ik die game in mijn handen heb kan er gebeuren wat er wil maar ik ga linea recta naar huis, doe de gordijnen dicht, zet mijn telefoon en deurbel uit en stel de out of office reply in op mijn mailbox.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
Durf nu al te wedden dat ik 17 september tot 17:00 ofzo sta ingeroosterd voor school
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:56 schreef eight het volgende:
[..]
Zodra ik die game in mijn handen heb kan er gebeuren wat er wil maar ik ga linea recta naar huis, doe de gordijnen dicht, zet mijn telefoon en deurbel uit en stel de out of office reply in op mijn mailbox.
Alle nadelige gevolgen hiervan zie ik maar als 'collateral damage'
Das waar... Maar krijg wel cases danquote:Op zondag 14 juli 2013 13:39 schreef NaturalScience het volgende:
17 September is net twee en halve week het studiejaar begonnen. Volgens mij zijn er dan nog geen tentamens.
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Das waar... Maar krijg wel cases danik ga nu maar vast beginnen met die opdrachten
quote:
Leuk om deze hier langs te zien komen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:44 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Beetje buggy af en toe maar wel leuk.
Elk bedrijf houdt tegenwoordig het ziekteverzuim om maandbasis bij. Hoe vet zou het zijn als ze in september wereldwijd plotseling een piek zien en dat GTA als oorzaak wordt gezien?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wereldeconomie krijgt flink wat te lijden door GTA V, allemaal mensen die voor een week het huis niet uit komen
Het zal me niks verbazen dat er uitschieters zullen zijn in de week van 17 september...quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef eight het volgende:
[..]
Elk bedrijf houdt tegenwoordig het ziekteverzuim om maandbasis bij. Hoe vet zou het zijn als ze in september wereldwijd plotseling een piek zien en dat GTA als oorzaak wordt gezien?![]()
Niet doorslaanquote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef eight het volgende:
[..]
Elk bedrijf houdt tegenwoordig het ziekteverzuim om maandbasis bij. Hoe vet zou het zijn als ze in september wereldwijd plotseling een piek zien en dat GTA als oorzaak wordt gezien?![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:26 schreef eight het volgende:
[..]
Er zijn weinig games die zo massaal op de dag van de release worden gekocht als GTA, hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:28 schreef Mirel het volgende:
Dit soort gesprekken zijn in iedere thread van een nog niet uitgekomen game te vinden.
En in de topics van de games waar dat ook het geval is heb je dus dit soort gesprekken en mensen die denken dat half Aarde op de dag van release stopt met werkenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn weinig games die zo massaal op de dag van de release worden gekocht als GTA, hoor.
Als ze geen lock-on doen met schieten, dan ben ik bang dat de aim zo kut wordt zoals in veel console games. De lock-on functie in de vorige GTA's maakte dat nog goed. Maar probeer maar eens voor je zelf te oefenen: bedenk in GTA IV dat je zsm wilt richten op een autoraam en schieten, dan een mannetje die voorbij loopt, dan een autoband etc. Dat gaat niet zo fijn. En dan bedoel ik niet dat ik iets zoals auto-aim nodig vind maar meer de algemene responsiveness en gevoeligheid, en hoeveel vrijheid je hebt in kijkrichtingen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Not long after Rockstar released the first gameplay video giving us our first look at the single player of their up coming game Grand Theft Auto V, GameInFormer have followed up by releasing two exclusive Q&As with the games producers. The Q&As are based mainly on Gun Combat and Customization.
Gun Combat:
Overhaul of gun play to open new styles of shooting while playing.
In addition to left and right aiming and triggering, there is run and shoot.
When engaged in combat, character's default speed switches to combat jog for improved mobility.
Each character's personality is reflected in their movements and use of weapons. Trevor's aggressiveness, Franklin's 'swagger' and Michael's efficiency.
Gun play still GTA-based at core, but have used other studios to bring aspects of RDR and MP3 over.
Overhaul of aiming system to make game more immerse, split into 3 mods with hard lock removed. Assisted, Traditional and free aim.
Car can be used as cover by getting out and staying low to avoid exposure.
Customization:
Wide range of weapon modifications available in Ammunition such as clips, grips, tints and other attachments.
Some missions request you to customize vehicles in a certain way, the rest is up for experimentation.
Vehicle customization is back but has been taken a lot further than what it was in GTA: SA.
Pay & Spray have been removed and replaced with Los Santos Customs stores that are located throughout the map.
More than 1000 vehicle modifications available, both cosmetic and performance.
Along with this information, they also dropped seven new screenshots from the game as well
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit idd, en daarom is het ook een hele verbetering dat je je skills kunt upgraden. Dan oefen je met een doelquote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga elke dag de shooting range ownen![]()
Man zoveel dingen die ik wil doen
Ben benieuwd of je vigilante in die hydra kan doen
Dat maakt de kans een stuk groter dat ik me ook wat meer met de activiteiten buiten de missies om zal bezighouden.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dit idd, en daarom is het ook een hele verbetering dat je je skills kunt upgraden. Dan oefen je met een doel
Een mod die de wereld van San Andreas (+ wapens, voertuigen, voetgangers, HUD, voetgangers, enz.) in GTA IV / EFLC plaatst, zodat je goede physics, handling en graphics van de RAGE-engine kunt benutten. De missies ontbreken wel (er zijn wel minigames zoals races en gangwars), dus het is meer om even lekker rond te cruisen.quote:
Oh, oke. Bedanktquote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een mod die de wereld van San Andreas (+ wapens, voertuigen, voetgangers, HUD, voetgangers, enz.) in GTA IV / EFLC plaatst, zodat de goede physics, handling en graphics van de RAGE-engine kunt benutten. De missies ontbreken wel (er zijn wel minigames zoals races en gangwars), dus het is meer om even lekker rond te cruisen.
Ff op YT gekekenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Een mod die de wereld van San Andreas (+ wapens, voertuigen, voetgangers, HUD, voetgangers, enz.) in GTA IV / EFLC plaatst, zodat je goede physics, handling en graphics van de RAGE-engine kunt benutten. De missies ontbreken wel (er zijn wel minigames zoals races en gangwars), dus het is meer om even lekker rond te cruisen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |