quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is zwart en werkt niet?Lang niet meer geclubt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is zwart en werkt niet?Waarom is een paracetamol wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmenquote:
net zo goed als jouw videokaartquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn bakkert zijn grapjes altijd zo goed
Nee en ook als ik het wist zou ik het niet zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmen
[..]
net zo goed als jouw videokaart
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik heb wel een videokaart jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet genoeg mensen online. Thorben is verdwenen, cr00k is op vakantie en Dutchstoner zie ik ook niet zo vaak.quote:
Die zal wel tevreden zijnquote:
Tegenstander is ook wel van zijn niveau.quote:
Laat mij blij zijn joh!quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegenstander is ook wel van zijn niveau.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pelle:
[ afbeelding ]
Te Vrede:
[ afbeelding ]
Wel een betere start van zijn carriere.
#opscherpzetten #motiveren #letsdoittogetherquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zeggen over iemand die je voor 4 miljoen koopt
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zeggen over iemand die je voor 4 miljoen koopt
Gewoon BS is het. Van der Hoorn mag de komende trainingen op zijn kop lopen en nog staat hij in de basis (mits Alderweireld vertrekt natuurlijk aangezien hij is gehaald als zijn vervanger)quote:
Nee helaas voor de oude abbo's is die zender overgenomen door Albert's en Onno's lievelingsfilmpjes voor 's nachts. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb momenteel een abonnement op Eredivisie Live maar gaat dit nu vanzelf over naar Fox sports Eredivisie?
Nog geen bericht over gehad..
standaard kwats dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
#opscherpzetten #motiveren #letsdoittogether
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee helaas voor de oude abbo's is die zender overgenomen door Albert's lievelingsfilmpjes voor 's nachts. Veel plezier ermee.
Ik snap er ook weinig van, maar volgens mij gaat dit over in een abonnement op Fox Sports NL. Er zullen nog wel aanbiedingen komen om International erbij te nemen. Ben in ieder geval blij dat de streams er gratis bij blijven voor mensen die dat al hadden (iig Ziggo en nog wat providers)quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb momenteel een abonnement op Eredivisie Live maar gaat dit nu vanzelf over naar Fox sports Eredivisie?
Nog geen bericht over gehad..
Ja ik zag ook dat het mofo duur was geworden. Sick. Komt dat door dat Buitenlands voetbal erbij? Wat kost alleen Eredivisie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik liever Alberts lievelingsfilmpjes
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van, maar volgens mij gaat dit over in een abonnement op Fox Sports NL. Er zullen nog wel aanbiedingen komen om International erbij te nemen. Ben in ieder geval blij dat de streams er gratis bij blijven voor mensen die dat al hadden (iig Ziggo en nog wat providers)
Eredivisie kost 17.95.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat het mofo duur was geworden. Sick. Komt dat door dat Buitenlands voetbal erbij? Wat kost alleen Eredivisie?
Lol 25 euro, wat een belachelijke prijsquote:
*danquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol 25 euro, wat een belachelijke prijsNog duurder als een seizoenskaart per jaar dus
11,95 voor alleen de Serie A en de Premier League.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol 25 euro, wat een belachelijke prijsNog duurder als een seizoenskaart per jaar dus
Ga eens leven in de huidige eeuw joh, met je kutstreamsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Orioz uit de lucht en uTorrent doet het nu niet bij mij, leven dit_____!
Iemand een site waar je films kan kijken met subs?
Om het extra duidelijk te maken een alsje!quote:
Liever 12 euro voor de Premier League, Serie A + de beker toernooien dan 18 euro voor de Eredivisie + bekerquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
11,95 voor alleen de Serie A en de Premier League.
Inhoud FOX Sports Eredivisie:quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
11,95 voor alleen de Serie A en de Premier League.
wtf :p en dan voor spaans en duits enzo dus nog sport1 erbij. 3 zendersquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
24,95 per maand voor al het voetbal.
Geen Bundesliga en Liga BBVAquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inhoud FOX Sports Eredivisie:
Eredivisie
Jupiler League
KNVB Beker
Europa League (Nederlandse teams)
Inhoud FOX Sports International:
Premier League
Serie A
Europa League (geen Nederlandse teams)
Coppa Italia
DFB-Pokal
FA Cup
Dus als ik Bundesliga, Liga BBVA wil zien moet ik ook nog een Sport 1 abonnement nemen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:22 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Inhoud FOX Sports Eredivisie:
Eredivisie
Jupiler League
KNVB Beker
Europa League (Nederlandse teams)
Inhoud FOX Sports International:
Premier League
Serie A
Europa League (geen Nederlandse teams)
Coppa Italia
DFB-Pokal
FA Cup
Goed gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus als ik Bundesliga, Liga BBVA wil zien moet ik ook nog een Sport 1 abonnement nemen?
Ik vind het het makkelijkste, niet iedereen is zo technisch begaafd op dat gebiedquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga eens leven in de huidige eeuw joh, met je kutstreams
Dat is bij UPC ook nog een extra 15 euro.quote:
Dan maar skere streams hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is bij UPC ook nog een extra 15 euro.
40 euro per maand voor al het voetbal.
Als Student wel jaquote:
Wacht maar. Tot je met een vrouwmensch op de bank zitquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Student wel jaAls ik later een fatsoenlijke baan heb heb ik er schijt aan en betaal ik dat wel denk ik. Iig die 25 aan Rupert
same herequote:Op donderdag 11 juli 2013 20:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als Student wel jaAls ik later een fatsoenlijke baan heb heb ik er schijt aan en betaal ik dat wel denk ik. Iig die 25 aan Rupert
Dit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wacht maar. Tot je met een vrouwmensch op de bank zit
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Ze begint nu al te zeuren over mijn Eredivisie Live en Sport 1 en ik moet zo het zware nieuws brengen..
Zwangere vrouwen kunnen hard slaan.
Jij mag toch zeker met het geld wat jij verdient ook wat leuks voor jezelf kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Ze begint nu al te zeuren over mijn Eredivisie Live en Sport 1 en ik moet zo het zware nieuws brengen..
Zwangere vrouwen kunnen hard slaan.
Dat mag ik zeker wel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij mag toch zeker met het geld wat jij verdient ook wat leuks voor jezelf kopenWat een onzin zeg
Zit er co-op in?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
Euro Truck Simulator 50% korting op steam!
Gewoon niet zeggen dat de prijs omhoog is en dan heel verbaasd doen als het ineens veel duurder isquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat mag ik zeker wel.
Maar ze is nogal geprikkeld de laaste tijd.
zou het niet wetenquote:
Strootman 2: Revenge of the Grindbakkusquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
Bojan zou trouwens best het kleine, iets minder lelijke broertje van Strootman kunnen zijn...die bakkes en die neus
[ afbeelding ]
FUCKING NICE ik ga hem kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:30 schreef poker4lifee het volgende:
Euro Truck Simulator 50% korting op steam!
Goed idee!quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon niet zeggen dat de prijs omhoog is en dan heel verbaasd doen als het ineens veel duurder is
Nice.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Is goed, ik rij en jij navigeert ons door de Brenner pas
Brenner pas zit er niet inquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Is goed, ik rij en jij navigeert ons door de Brenner pas
ja valt me ook tegen maar goed. Verder wel een onmeunig vet spelquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat is een truck simulator zonder de Brenner pas?
m'n moeder kwam me net zelfs helemaal vertellen dat ik het op moest zettenquote:
TOUR DU JOURquote:
Ik heb al een paar potjes gespeeld net.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dan geloven jullie me niet maar ik zit weer in de web app. Ook heb ik een event om 21:15.. deze zondag is het laatste event en dan is het seizoen weer afgelopen.
Ik vind het eigenlijk wel leuk met Planckaert. Alleen Derksen moet niet meer komen. Boogie is ook veel toffer dan dikke Dannyquote:
Ik ga iedereen googlen op achternaam en op fbquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Mijn nichtje speelt bij Oranje maar ik zeg lekker niet wie ze is
OF zeggen OF niet om dit soort aandacht vragen. Zeg maar wie ze is dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Mijn nichtje speelt bij Oranje maar ik zeg lekker niet wie ze is
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga iedereen googlen op achternaam en op fb
Passjes over een paar meter zonder enige druk zijn soms nog lastigquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen met wat ik had verwacht
Ik heb ooit eens een vrouw een dubbele schaar zien maken maar toen stond haar tegenstander 5 meter van haar afquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:53 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Passjes over een paar meter zonder enige druk zijn soms nog lastig
Echt weer iets voor een vrouw om een dubbele schaar te maken terwijl je aan het voetballen bent.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een vrouw een dubbele schaar zien maken maar toen stond haar tegenstander 5 meter van haar af
Ik wist dat iemand dit ging zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
Als deze vrouwen ergens goed in zijn dan is het wel in scharen volgens mij ja.
Ik moet huilen dat ik hierom moest lachenquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
Tussen de onderhandelingen voor Matavz en Strootman door? Drukquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV is blijkbaar al 2 dagen lang non stop aan het onderhandelen met Sporting
Ja inkopen is niet Brands zijn sterke kantquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tussen de onderhandelingen voor Matavz en Strootman door? Druk
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
PSV is blijkbaar al 2 dagen lang non stop aan het onderhandelen met Sporting
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 11-07-2013 om 21:17:07#PSV probeert #Arias en #Schaars komende week via een 'package-deal' binnen te halen. reageer retweet
Dat is idd waar ik op doeldequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 11-07-2013 om 21:17:07#PSV probeert #Arias en #Schaars komende week via een 'package-deal' binnen te halen. reageer retweet
Ja ik probeerde je post even te verduidelijkenquote:
Oh het was volgens mij al een tijdje duidelijk dat PSV die 2 samen wilde halenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ik probeerde je post even te verduidelijkenAangezien er toch een lange tijd geen nieuws is geweest over Arias.
Jij danquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
die meiden hebben echt een lompe motoriek
jij heeft het over je hersenenquote:
ik ga zo weg man, vriend gaat morge op vakantiequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zullen we een potje clubs doen met z'n drie? Jij, Shygirl18 en ik?
he dikke jij vergeet mijquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:45 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zullen we een potje clubs doen met z'n drie? Jij, Shygirl18 en ik?
afscheidsseks okquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik ga zo weg man, vriend gaat morge op vakantie
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
he dikke jij vergeet mij
[..]
afscheidsseks ok
Ben je gay?quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
ik ga zo weg man, vriend gaat morge op vakantie
Nee, een zolderkamer autist linked sociaal zijn = gayquote:
Nee maar je zei me vriend. Meeste mensen zeggen een vriend.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, een zolderkamer autist linked sociaal zijn = gay![]()
Heb twee potjes tegen TOTS Van Persie gespeeld vandaag en vond hem erg tegenvallen. Vrijwel geen verschil met zn normale kaart leek het, lijkt me niet dat zn IF dan wel ineens veel beter is.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand IF Van Persie al gebruikt?
Is het een verbetering? (uiteraard, maar ik bedoel in-game?)
echt ergquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
omg hoe die vrouwen deze counter verneukenwow
die balcontrole ookquote:
Ik sta zeker onderaanquote:
Ja soggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Kijken jullie serieus naar EK voor vrouwen
dré juniorquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dave Jong, wie is dat ook alweer?
3,8M is wel sick trouwens.
Goeiequote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik deze bazen ook nog:quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
deze maand 2.2 milquote:
Ik heb nog 1 Vidal. Wil als 2e team een serie A team makenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze maand 2.2 mil
you have no lifezeker net 4 vidals en 2 lahms verkocht.
Jezus, dan heb je veel coins man.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik deze bazen ook nog:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En heel veel coins verkocht
Volgend jaar wordt nog zieker, dan ga ik alle lessen van dit jaar meenemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je veel coins man.
Een koper heeft zich net gemeld voor 1,8 miljoen bij mij. Ben benieuwd of 'ie nog gaat reageren op m'n mail van net.
volgend jaar wordt weer Robben het doel voor mij. Ooit gaat het lukken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt nog zieker, dan ga ik alle lessen van dit jaar meenemen
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Een account naar mij vernoemen. Wat een eer!
Dat gegilquote:
Jawelquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch niet onder die Justin Bieber hè?
speenvarkenquote:
Meer ups dan dreetje subs heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is nog best een goed bekeken video danAls je zoveel ups krijgt.
Dinsdagquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hup leren stijntjewanneer ben je klaar?
quote:
oh sorry verkeerd gelezen :Squote:Op donderdag 11 juli 2013 22:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]Jij bent stoereboii. Dat is toch een hele andere naam dan stoereknul
Ik kan er uren naar kijken.quote:
Boetius deed mee bij de tegenstander zeker?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Eerste potje clubs deze week
[ afbeelding ]
Wel succesvol die aanvaller KO geslagenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Eerste potje clubs deze week
[ afbeelding ]
In een wedstrijd FUT krijg je voor zoiets meestal niet eens een penaltyquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel succesvol die aanvaller KO geslagen
Ook al die users (wat gewoon EA medewerkers zijn) die zeggen dat het z'n eigen schuld is... wtfquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2523915.page
![]()
![]()
Niveau van wefut comments momenteelquote:
Dat commentsysteem voegt op deze manier helemaal niets toe. Zo zonde van de tijd die erin zit.quote:
Hij was wel een fijne LMquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar serieus, die stats voor een LB
99,5k dus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent in een pakket, staat er maar 1 te koop op xbox voor 100k
Ik heb nou nooit een LM die altijd tegen me scoortquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik tegen hem moet en hij is LM in een 4-1-2-1-2 dan scoort hij altijd.
Dat je dat weet johquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik tegen hem moet en hij is LM in een 4-1-2-1-2 dan scoort hij altijd.
Als ik een Frans bronze team zie in 4-1-2-1-2 weet ik meteen dat het moeilijk gaat worden.quote:
Wat is die waard inmiddels?quote:
Ik heb vandaag 2 keer die Gomez uit een silverpack gehaald. De eerste voor 10.75K verkocht. En dat is mooi, want ik heb er heel weinig geopend vandaag.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik een Frans bronze team zie in 4-1-2-1-2 weet ik meteen dat het moeilijk gaat worden.
De silver pack pulls van vandaag zijn nog niet echt goed, wel had ik voor de verandering een bronze die iets waard is (Hector 4-3-3)
1 verkocht voor 10.75K dan, deze heb ik er op staan voor 6000 bid en 12K bin. Maar ik ben inmiddels undercut.quote:
trusten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:22 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie morgen wel wat de opbrengst van de silverpacks is. Dag allemaal
Juninho.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef pascal08 het volgende:
Noem eens een speler die een transfer en up in 1 heeft gehad.
Juninhoquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:25 schreef pascal08 het volgende:
Noem eens een speler die een transfer en up in 1 heeft gehad.
Reemi zet deze even in WeFutquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent in een pakket, staat er maar 1 te koop op xbox voor 100k
Ik wilde iemand als Kadir ofzo noemen maar ik was te langzaam.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik had verwacht dat jullie Sturridge zouden noemen
Lijken meer benenquote:
Ik moest hier hardop om lachen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:57 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Echt weer iets voor een vrouw om een dubbele schaar te maken terwijl je aan het voetballen bent.
Ik heb eem sms gestuurd vorige weekquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die doorbraak reclame over kanker is wel heel louche
dionquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb eem sms gestuurd vorige week
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt een leuke TOTS
Ik vind het apart dat ze niets uitleggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb eem sms gestuurd vorige week
quote:
ofc.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben niet thuis maar pazzl wil dat vast wel even doen.
Lekker hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat zijn het ook, maar er hangen ook 2 kleine armpjes aan. Hij heeft wel 4 ballen zag ik.
Helemaal verhuisd?quote:
Ik denk dat ze best veel geld ophalen met zo'n actie, ondanks dat ze niks uitleggen..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ze niets uitleggenIk heb vandaag geleerd dat Alzheimer het geneesmiddel is voor Kanker en andersom, maar of dat beiden nou zo prettig is
Hey!quote:
Hey mooi man. Heb het even getweetquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Heerlijk doelpuntje net tijdens pro clubs:
http://www.easports.com/media/play/video/160316976
twitter:rijstball_fifa twitterde op donderdag 11-07-2013 om 23:54:17Mooi doelpuntje van mijn teamgenoot Smookz http://t.co/Z8THfgA1A0 reageer retweet
Die kerel moet echt opgehangen worden. Wat een grafbelg. Wat is er mis met die jongen?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
Voor degene die zo de lapo pakt en een nieuwe opent, hoereboii heeft bijna de hele OP gewist. Dat moet dan dus weer gefixt worden.
quote:
Ach, kan gebeuren. Dat soort misneukjes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die kerel moet echt opgehangen worden. Wat een grafbelg. Wat is er mis met die jongen?
Dit is niet zo maar een misneukje. Dit probleem ligt dieper zegt mijn gevoel. Elke keer denk je dat 'ie weg is en dan komt 'ie ineens uit het niets weer terug. Alsof 'ie nooit is weggeweest. Dat FOK! hem nog niet gepermabanned heeft is mij een raadsel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren. Dat soort misneukjes.![]()
quote:
Alles oke hierquote:
Is dit een troll of niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is niet zo maar een misneukje. Dit probleem ligt dieper zegt mijn gevoel. Elke keer denk je dat 'ie weg is en dan komt 'ie ineens uit het niets weer terug. Alsof 'ie nooit is weggeweest. Dat FOK! hem nog niet gepermabanned heeft is mij een raadsel.
Hij is nog weg ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Alles oke hier![]()
En met jullie? Heb ik nog wat gemist?![]()
Is VDM nog steeds weg of moet ik me weer verstoppen..
Dit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is niet zo maar een misneukje. Dit probleem ligt dieper zegt mijn gevoel. Elke keer denk je dat 'ie weg is en dan komt 'ie ineens uit het niets weer terug. Alsof 'ie nooit is weggeweest. Dat FOK! hem nog niet gepermabanned heeft is mij een raadsel.
Vragen of een Belg een mentale stoornis heeftquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is dit een troll of niet?
Ik vraag me alleen wel af of hij IRL een ernstige mentale stoornis heeft of iets in die richting inderdaad...
Mooiquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Sinds een week ook weer voorzien van internet\
Heb in een week tijd maar 1x fut gespeeld.. wel 3/4 potjes gewonnen maar ik heb even een Fifa-dipje
Maar ook kanker is binnenkort definitief behandelbaar. Laten we hopen dat we ook een remedie krijgen tegen dat stuk Belgische vreten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit.
En dan ook meteen weer de OP verneuken, het is een soort kanker die je met chemo behandelt maar na een tijdje toch weer opduikt.
Domme vraag inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vragen of een Belg een mentale stoornis heeft![]()
![]()
![]()
Ik heb de afgelopen weken FM gespeeld, nog steeds mee bezigquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mooi
Ja ik heb hetzelfdeHeb wel Dead Island riptide gekocht (en een vriend ook) dus dat maar even spelen in tussentijd co-op
Ik denk dat er meerdere mensen in staat zijn om linea recta naar België te rijden om die gozer eens een paar flinke beuken te geven. Toefjes...?quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit.
En dan ook meteen weer de OP verneuken, het is een soort kanker die je met chemo behandelt maar na een tijdje toch weer opduikt.
Ik kan niet rijden maar mag ik mee?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerdere mensen in staat zijn om linea recta naar België te rijden om die gozer eens een paar flinke beuken te geven. Toefjes...?
/same.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik kan niet rijden maar mag ik mee?
Jij kent me niet eens kneusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik kan niet rijden maar mag ik mee?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meerdere mensen in staat zijn om linea recta naar België te rijden om die gozer eens een paar flinke beuken te geven. Toefjes...?
Om nou met alle respect iemand te sturen die half blind is en amper kan lopen... oke er is weinig weerstand maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een middel gevondenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar ook kanker is binnenkort definitief behandelbaar. Laten we hopen dat we ook een remedie krijgen tegen dat stuk Belgische vreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Om nou met alle respect iemand te sturen die half blind is en amper kan lopen... oke er is weinig weerstand maar dan nog.
Het is allemaal de schuld van EA.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Om nou met alle respect iemand te sturen die half blind is en amper kan lopen... oke er is weinig weerstand maar dan nog.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Een flinke klap op je neus zou ik je wel geven, kneus
wie?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 | [img=649,312]http://puu.sh/1iCVY[/img] [u]Welkom in het FUT 13 topic! [/u] [b]FIFA Ultimate Team (FUT)[/b] In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. [u]Linkjes:[/u] [b]- FUT handleiding:[/b] http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page [b]- FUT Forum: [/b] http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page [b]- Web App:[/b] http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app [b]- Prijzen opzoeken:[/b] http://ultimatedb.nl/ [b]- Prijzen opzoeken 2.0:[/b] http://ultimateteamtrading.net/ [b]- Ultimate Team Noobs Lees Dit:[/b] http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page [b]- Perfect Links:[/b] http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page [b]- Squad Builder en spelerinformatie:[/b] http://www.wefut.nl __________________________________________________________________ [b]Xbox 360 Gamertags[/b] (Tussen haakjes FOK!Forum nick) [quote] AFCAsteven (stevenmac26) Mister Sm1th (StijnDa) KevinNL (Dudeweiser ) Jonnsie89 (Jonnsie) tonymacerony (Johnbon) DutchStoner (Tobi-wan) Cr00kk (n0ir) DANNYDEKO (DannyDeko) vandermar89 (vandermar) IwanovichIzBack ( BDIL) x ZatoX x (DarkSonic2) bananenkaas (laucas) Unique BrawlZ (Geluidssysteem) fetss (fetss) Jessed11 (Kun-Aguero) Smookz (jepperdeprep) Cha0s_Jr (WezepAFCA) ViZi0NAiR (Dj_Day-V) [/quote] [b]PS3 Gamertags[/b] (Tussen haakjes FOK!Forum nick) [quote] kkbal (wieisboos) OmniRocket_nl (OmniRocket) Mash-nl (Over_hedge) bnoankaas (laucas) Djeetje (Djeetje) Nickskeh (Nickskuh) Klaas_Toefjes (Toefjes) Fuszy2806 (Fuszy) dion_v_k (dion_v_k) Mr_Don123 (RavioliPunch) KrAlex-03 (Ozz) TheFast0ne (TheFastOne) Richievdm (GeeftJeEnergie) Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth) Leoon16 (leoon.) Ravnica01 (Revontulet) FUTGraphics (TBakkert) Mrvanee (MrvanTrapz) Vinno0615 (Vinno) JanCeesFOK (JanCees) philthdustrial (Philos) Derium (Patje1987) [/quote] [img=533,552]http://puu.sh/3ACKs.png[/img] |
Tof!quote:
LEkker OP ja met uitsteekbare benen ^^quote:
hoereboii-lijers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:30 schreef Tim86 het volgende:
En ineens van de servers gekicked middenin de finale...heb gewoon nog verbinding met XBL
JIJ BENT EGT EEN SWEATY CUNT HE GA GEWOON SGIETEN DAN A SAHBI ZEMMEL Aquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef ThadCastle het volgende:
een 5atb speler met een GJE-keeper die mij een sweaty cunt noemt omdat ik hem afspeel wanneer zijn keeper op de middenlijn staat.
Zo een potje doen? Als ik nog terug mag op de servers van EAquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef ThadCastle het volgende:
een 5atb speler met een GJE-keeper die mij een sweaty cunt noemt omdat ik hem afspeel wanneer zijn keeper op de middenlijn staat.
Eerst even dit toernooi proberenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo een potje doen? Als ik nog terug mag op de servers van EA
kaaskutjequote:
hee thorb jij ook nog hierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Thorb het volgende:
Rob Harmeling bij de Avondetappe
Ook al heb je niets met wielrennen, dit moet je gewoon kijken. Hij zit bijna te janken aan tafel. En dan nog een cadeautje voor De Mart, pijnlijke stilte daarna
Ik zet het aan, ik hoop voor je dat het leuk isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Thorb het volgende:
Rob Harmeling bij de Avondetappe
Ook al heb je niets met wielrennen, dit moet je gewoon kijken. Hij zit bijna te janken aan tafel. En dan nog een cadeautje voor De Mart, pijnlijke stilte daarna
Ja nog 2 weekjes.quote:
Ik zou jou nooit bedriegen, dat weet jequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zet het aan, ik hoop voor je dat het leuk is
Okayquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja nog 2 weekjes.
[..]
Ik zou jou nooit bedriegen, dat weet je
Thorb! Waar was je man?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja nog 2 weekjes.
[..]
Ik zou jou nooit bedriegen, dat weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |