quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is zwart en werkt niet?Lang niet meer geclubt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is zwart en werkt niet?Waarom is een paracetamol wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmenquote:
net zo goed als jouw videokaartquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn bakkert zijn grapjes altijd zo goed
Nee en ook als ik het wist zou ik het niet zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmen
[..]
net zo goed als jouw videokaart
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik heb wel een videokaart jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet genoeg mensen online. Thorben is verdwenen, cr00k is op vakantie en Dutchstoner zie ik ook niet zo vaak.quote:
Die zal wel tevreden zijnquote:
Tegenstander is ook wel van zijn niveau.quote:
Laat mij blij zijn joh!quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegenstander is ook wel van zijn niveau.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Pelle:
[ afbeelding ]
Te Vrede:
[ afbeelding ]
Wel een betere start van zijn carriere.
#opscherpzetten #motiveren #letsdoittogetherquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zeggen over iemand die je voor 4 miljoen koopt
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zeggen over iemand die je voor 4 miljoen koopt
Gewoon BS is het. Van der Hoorn mag de komende trainingen op zijn kop lopen en nog staat hij in de basis (mits Alderweireld vertrekt natuurlijk aangezien hij is gehaald als zijn vervanger)quote:
Nee helaas voor de oude abbo's is die zender overgenomen door Albert's en Onno's lievelingsfilmpjes voor 's nachts. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb momenteel een abonnement op Eredivisie Live maar gaat dit nu vanzelf over naar Fox sports Eredivisie?
Nog geen bericht over gehad..
standaard kwats dusquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
#opscherpzetten #motiveren #letsdoittogether
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee helaas voor de oude abbo's is die zender overgenomen door Albert's lievelingsfilmpjes voor 's nachts. Veel plezier ermee.
Ik snap er ook weinig van, maar volgens mij gaat dit over in een abonnement op Fox Sports NL. Er zullen nog wel aanbiedingen komen om International erbij te nemen. Ben in ieder geval blij dat de streams er gratis bij blijven voor mensen die dat al hadden (iig Ziggo en nog wat providers)quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb momenteel een abonnement op Eredivisie Live maar gaat dit nu vanzelf over naar Fox sports Eredivisie?
Nog geen bericht over gehad..
Ja ik zag ook dat het mofo duur was geworden. Sick. Komt dat door dat Buitenlands voetbal erbij? Wat kost alleen Eredivisie?quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu heb ik liever Alberts lievelingsfilmpjes
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van, maar volgens mij gaat dit over in een abonnement op Fox Sports NL. Er zullen nog wel aanbiedingen komen om International erbij te nemen. Ben in ieder geval blij dat de streams er gratis bij blijven voor mensen die dat al hadden (iig Ziggo en nog wat providers)
Eredivisie kost 17.95.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik zag ook dat het mofo duur was geworden. Sick. Komt dat door dat Buitenlands voetbal erbij? Wat kost alleen Eredivisie?
Lol 25 euro, wat een belachelijke prijsquote:
*danquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol 25 euro, wat een belachelijke prijsNog duurder als een seizoenskaart per jaar dus
11,95 voor alleen de Serie A en de Premier League.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lol 25 euro, wat een belachelijke prijsNog duurder als een seizoenskaart per jaar dus
Ga eens leven in de huidige eeuw joh, met je kutstreamsquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:21 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Orioz uit de lucht en uTorrent doet het nu niet bij mij, leven dit_____!
Iemand een site waar je films kan kijken met subs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |