quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is zwart en werkt niet?Lang niet meer geclubt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef jepperdeprep het volgende:
Wat is zwart en werkt niet?Waarom is een paracetamol wit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmenquote:
net zo goed als jouw videokaartquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zijn bakkert zijn grapjes altijd zo goed
Nee en ook als ik het wist zou ik het niet zeggenquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmen
[..]
net zo goed als jouw videokaart
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij niet wat meer gegevens van dat pisventje uit je modtijd? if so moet je me maar dmen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik heb wel een videokaart jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Niet genoeg mensen online. Thorben is verdwenen, cr00k is op vakantie en Dutchstoner zie ik ook niet zo vaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |