abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_376748
Het zal mijn perverse geest wel zijn, maar ik vind het leuk om (met name de vrouwelijke ) bewoners bloot te zien... Ik heb al gemerkt dat ik daarin niet alleen sta... De bad-sessies van Kim en Bianca vond ik dan ook toppie! De streamers hebben eea toen perfect vastgelegd. Door de preutsheid is het bijna een sport geworden om die momenten te vangen. Maar het is mij opgevallen dat een aantal 'treffers' toch gemist zijn, ik heb daar in ieder geval nog geen stream captures oid van gezien. Zo zag ik een paar dagen geleden Dees onder de douche stappen, ze trok in de badkamer wel haar onderbroek uit maar stapte vervolgens met t-shirt de douche in... Gisteren bij het slapen gaan trok Kim haar shirt en bh uit in een hoek van de woonkamer. Ik zou van deze momenten zelf captures hebben gemaakt ware het niet dat de kwaliteit van de (narrowband) streams hier vaak erg te wensen over laat, en ik nog aan het rommelen ben met capture software e.d. Broadband streams werken hier niet. Ik kan hier ook geen decoder oplossing krijgen, anders kon ik eea eerst op video opnemen en vervolgens in super kwaliteit capturen. Zelfs AVI of MPEG files behoren dan tot de mogelijkheden! Bovendien loopt een videorecorder gewoon door en hoef je niet precies op het goede moment de streamcapture te maken... Naast het blootgebeuren zijn er wel meer leuke momenten die op die manier vereeuwigd kunnen worden. Het moet toch mogelijk zijn om met een aantal van ons een project te starten om dit mogelijk te maken??? Wie o wie (bij voorkeur dus met de decoder) is geinteresseerd om hieraan mee te werken?
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 16:53:22 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_376761
Sicko! Ik zal je eens wat naaktfoto's van Annet sturen, dan vergaat je de lust wel!
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 16:57:21 #3
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_376766
Volgens mij staat er maar één iemand in zijn blote reet hier en dat is de poster van dit bericht.

Ik dacht dat ik gek was, vier maanden lang iedere avond over die weekdieren schrijven, maar het kan blijkbaar altijd nog erger. Met je bevend lid in de hand zitten loeren tot er een halve tiet in beeld komt.

Veel succes met je prachtproject.

Nico Dijkshoorn

pi_376768
HAHAHAHAHA!!! LOL!! Doe maar niet!!
To BB or not to BB!
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:02:02 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_376770
quote:
Op 03 oktober 2000 16:57 schreef doordevil het volgende:
Blablabla zeur zeur zeur,

En de gene die wat durft te schrijven is een eikel.

He doordevel, alles goed?
Hoe gaat het met je colums bij veronica?

gr Jumparound

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_376777
er is er maar een die roelt natuurlijk ..NICO !!
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:10:05 #7
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_376778
gluurbuur
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:10:59 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_376779
quote:
Op 03 oktober 2000 17:10 schreef Acnaib het volgende:
gluurbuur
zelfde als kijkdoos
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_376780
Waarom huur je niet gewoon een sexfilm, ik vind deze BB nog preutser dan het kleine huis op de prairie
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:13:17 #10
862 Arcee
Look closer
pi_376782
quote:
Op 03 oktober 2000 17:09 schreef Koos Voos het volgende:
er is er maar een die roelt natuurlijk ..NICO !!
En KOOS!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_376783
quote:
Op 03 oktober 2000 16:53 schreef Zanderrr het volgende:
Sicko! Ik zal je eens wat naaktfoto's van Annet sturen, dan vergaat je de lust wel!
a. Sicko? Ik kom tenminste uit voor mn perversiteiten (???)... Bovendien ben ik hierin zeker niet de enige en is het dus wat te goedkoop om al die mensen als sickoS te betitelen...
b. Waar denk je die foto's naar toe te sturen??? (Zanderrrrrr)
c. Ik vind nix mis aan Annet. Ook ik kan me een vrouw voorstellen die aantrekkelijker is (Kim komt een eindJE in de goede richting) maar je moet ook leeftijd en achtergronden in beschouwing nemen (bv de meeste vrouwen worden niet mooier van het baren van kinderen, hoewel Annet volgens mij kinderloos). Als je dezelfde rijpheid en geestelijke ontwikkeling hebt als ik kom je erachter dat iedere mens MOOI is! Maar dat is aan jouw puberale rukkersgeest niet besteed, denk ik...
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:14:49 #12
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_376785
quote:
Op 03 oktober 2000 17:13 schreef ShroomHead het volgende:
*HAP* *HAP* *HAP*
quote:
Als je dezelfde rijpheid en geestelijke ontwikkeling hebt als ik kom je erachter dat iedere mens MOOI is!
Dat zeggen alleen lelijke mensen... (zie ook http://www.uglypeople.com)

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 03-10-2000 17:21]

pi_376789
quote:
Op 03 oktober 2000 16:57 schreef doordevil het volgende:
Volgens mij staat er maar één iemand in zijn blote reet hier en dat is de poster van dit bericht.

Ik dacht dat ik gek was, vier maanden lang iedere avond over die weekdieren schrijven, maar het kan blijkbaar altijd nog erger. Met je bevend lid in de hand zitten loeren tot er een halve tiet in beeld komt.

Veel succes met je prachtproject.

Nico Dijkshoorn

a. Laat me je van je twijfels verlossen: je BENT zwaar gek...
b. Weekdieren? Dit zijn tenminste echte mensen, dat kan ik van jou DUS niet zeggen...
c. Nee, met een bevend lid in de hand zit ik niet bij BB maar bij alt.binaries.multimedia.erotica...
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:26:56 #14
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_376795
hahaha,
Ik dacht kom weer eens een keer gluren naar mijn ouwe fokmaten. Maar ik zie al er zijn weer een hoop mafkezen bijgekomen!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:31:54 #15
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_376802
Leuk klusje, trouwens. Elke dag 4x24 uur aan video-opnamen (4 streams) afkijken, wanhopig op zoek naar een stukje blote huid...

Misschien kan je beter een Canal+ decoder nemen ipv een BB-decoder.

pi_376815
quote:
Op 03 oktober 2000 17:31 schreef Zanderrr het volgende:

Misschien kan je beter een Canal+ decoder nemen ipv een BB-decoder.

Zou ik niet doen, kun je beter een MRZap abo nemen, een stuk goedkoper met een adultpakketje erbij en je kan dan ook meteen BB-streams kijken opzoek naar een blote schouder van Annet
Sla je 2 vliegen in 1 klap, toch??
To BB or not to BB!
  Overall beste user 2022 dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:48:43 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_376825
Getverdemme, dan krijg je natuurlijk ook een blote Koos te zien...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_376835
quote:
Op 03 oktober 2000 17:48 schreef Ulx het volgende:
Getverdemme, dan krijg je natuurlijk ook een blote Koos te zien...
Ach..... Als Annet aftrek (huhuh ) vind dan is dat er voor Koos ook vast wel
To BB or not to BB!
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 18:39:35 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_376897
Nou ShroomHead wordt aardig afgemaakt hier.
Wanneer je de streams geregeld bijhoudt zul je zien dat menig streamer op bloot hoopt.
En ik denk menigeen met hen.
Ook degenen hier met de meeste commentaar.
Het is toch nieuws, zo blijkt na het verschijnen van een foto of een quote over bloot, en stof voor een verdere discussie...
Om er nu een speciaal topic voor te openen ??
Dan ook blote heren voor de dames onder ons !

De Aktueel ligt vanaf nu op de loer.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_376908
Dank je Harry voor de bijval! Maar ik noem het geen afmaken, ik vind het prachtig hoe de mede voyeurs hier proberen te ontkennen dat ze dat zijn... En IK raak niet opgewonden van een blote BBer (m/v), maar van een aantal andere posters hier ben ik nog niet zo zeker... Jammer alleen dat deze discussie (wat mij betreft) volkomen off-topic is, kan beter in het 'Preutsheid' topic of een nieuw 'voyeurisme' topic...

En oh ja, voor dit project wil ik zeker geen onderscheid maken tussen de sexen, hoewel ik denk dat de meeste vrouwen er toch anders tegen aankijken. Ikzelf zou anders wel wat over hebben voor een MPEG van Ali en Bianca's 'kapstok' scene... Jammer dat de camera dat niet gezien heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 03-10-2000 18:59]

dinsdag 3 oktober 2000 @ 18:56:47 #21
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_376913
Eigenlijk wel een goed idee voor VOO, een 18+ videoband met de beste douche- en toiletscenes. Zo te zien wordt dat een geheide bestseller!
pi_376939
quote:
Op 03 oktober 2000 18:56 schreef Zanderrr het volgende:
Eigenlijk wel een goed idee voor VOO, een 18+ videoband met de beste douche- en toiletscenes. Zo te zien wordt dat een geheide bestseller!
Ja hoor Zanderr, eerst mn idee afkraken en het daarna naar VOO doorschuiven zodat we daar ook nog eens voor moeten betalen?!? Errug zwak hoor... Ennuh, btw, verder dan 12+ komt het niet hoor! Het is 2000...
pi_379212
Oke, deze kan op slot!
  donderdag 5 oktober 2000 @ 01:14:13 #24
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_379218
Hmm het lijkt wel smijt met de slotjes avond. Maar goed op het verzoek van de opener van dit topic gaat hier een slotje op.
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')