Ik dacht dat ik gek was, vier maanden lang iedere avond over die weekdieren schrijven, maar het kan blijkbaar altijd nog erger. Met je bevend lid in de hand zitten loeren tot er een halve tiet in beeld komt.
Veel succes met je prachtproject.
Nico Dijkshoorn
quote:He doordevel, alles goed?
Op 03 oktober 2000 16:57 schreef doordevil het volgende:
Blablabla zeur zeur zeur,En de gene die wat durft te schrijven is een eikel.
gr Jumparound
quote:zelfde als kijkdoos
Op 03 oktober 2000 17:10 schreef Acnaib het volgende:
gluurbuur
quote:En KOOS!!
Op 03 oktober 2000 17:09 schreef Koos Voos het volgende:
er is er maar een die roelt natuurlijk ..NICO !!
quote:a. Sicko? Ik kom tenminste uit voor mn perversiteiten (???)... Bovendien ben ik hierin zeker niet de enige en is het dus wat te goedkoop om al die mensen als sickoS te betitelen...
Op 03 oktober 2000 16:53 schreef Zanderrr het volgende:
Sicko! Ik zal je eens wat naaktfoto's van Annet sturen, dan vergaat je de lust wel!
quote:
Op 03 oktober 2000 17:13 schreef ShroomHead het volgende:
*HAP* *HAP* *HAP*
quote:Dat zeggen alleen lelijke mensen... (zie ook http://www.uglypeople.com)
Als je dezelfde rijpheid en geestelijke ontwikkeling hebt als ikkom je erachter dat iedere mens MOOI is!
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 03-10-2000 17:21]
quote:a. Laat me je van je twijfels verlossen: je BENT zwaar gek...
Op 03 oktober 2000 16:57 schreef doordevil het volgende:
Volgens mij staat er maar één iemand in zijn blote reet hier en dat is de poster van dit bericht.Ik dacht dat ik gek was, vier maanden lang iedere avond over die weekdieren schrijven, maar het kan blijkbaar altijd nog erger. Met je bevend lid in de hand zitten loeren tot er een halve tiet in beeld komt.
Veel succes met je prachtproject.
Nico Dijkshoorn
Misschien kan je beter een Canal+ decoder nemen ipv een BB-decoder.
quote:Zou ik niet doen, kun je beter een MRZap abo nemen, een stuk goedkoper met een adultpakketje erbij en je kan dan ook meteen BB-streams kijken opzoek naar een blote schouder van Annet
Op 03 oktober 2000 17:31 schreef Zanderrr het volgende:Misschien kan je beter een Canal+ decoder nemen ipv een BB-decoder.
quote:Ach..... Als Annet aftrek (huhuh
Op 03 oktober 2000 17:48 schreef Ulx het volgende:
Getverdemme, dan krijg je natuurlijk ook een blote Koos te zien...
De Aktueel ligt vanaf nu op de loer.
En oh ja, voor dit project wil ik zeker geen onderscheid maken tussen de sexen, hoewel ik denk dat de meeste vrouwen er toch anders tegen aankijken. Ikzelf zou anders wel wat over hebben voor een MPEG van Ali en Bianca's 'kapstok' scene... Jammer dat de camera dat niet gezien heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 03-10-2000 18:59]
quote:Ja hoor Zanderr, eerst mn idee afkraken en het daarna naar VOO doorschuiven zodat we daar ook nog eens voor moeten betalen?!? Errug zwak hoor...
Op 03 oktober 2000 18:56 schreef Zanderrr het volgende:
Eigenlijk wel een goed idee voor VOO, een 18+ videoband met de beste douche- en toiletscenes. Zo te zien wordt dat een geheide bestseller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |