quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Spammer!quote:
Bij deze haat ik je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet die jongen gewoon.quote:
mag ik volgende keer in je tas?quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij deze haat ik je.Coldplay heb ik ook gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
omg deze tt en op zijn om te knuffelenik word helemaal verliefd
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mag ik volgende keer in je tas?
Dm het anders naar heel FOK.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Wie, waar dan ook de ander het leven zuur maakt,privacy schendt of zaken uitlokt is niet meer welkom in JNG.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:19 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer:
JNG / Jong! Richtlijnen en feedback!
Wie, waar dan ook de ander het leven zuur maakt,privacy schendt of zaken uitlokt is niet meer welkom in JNG.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
stond dat bericht van yvonne eerst ook in de OP?
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |