Als jij gaat winkelen kom je altijd met meer terug, Lut, ik zie enkel voordelenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:26 schreef Lutte het volgende:
Ging winkelen voor een driekwartbroek. Liep tegen een outlet aan. Nu heb ik een broek (lang) een bikini, een trui en een hemdje. Mijn kast huilt.
Bij korte pootjes blijft er juist geen been over.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Driekwarts past ook minder bij lange benen! Ik heb ze nog nooit gehad. Korte staan mij veel beter.
Je hebt gelijk ook! Maar ik trek die kledingkeus van Lut niet in twijfel.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij korte pootjes blijft er juist geen been over.
Het begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij gaat winkelen kom je altijd met meer terug, Lut, ik zie enkel voordelen![]()
En driekwart, ik ben er sowieso niet zo'n fan van
Precies! Als je zoekt, dan is hij er niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Lutte het volgende:
Komende winter kan ik er dagen naar zoeken en vind hem niet.
Ja maar das ook een leggingquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
En dan vooral die spierwitte, zeer luchtige, driekwarts voor mannen, een jaar of 8 geleden was dat erger dan nu.
En hier het pareltje van de huisvrouw:
[ afbeelding ]
Zelfs voor kinderen gruwel ik, de moeders die het zelf dragen geven het door aan de dochters. Ik pas
Maar een korte chino dan:quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:47 schreef Lutte het volgende:
Want in een broek die net over m'n kont komt ga ik niet naar school
Sokken maakt niet zoveel uit?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk is die driekwart het enige dat ik voor mannen erg vind, verder kan ik niks bedenken.
True! Legging is legging.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar das ook een leggingDriekwartleggings en witte leggings in het algemeen mogen een enkeltje naar het hellevuur, dat dan weer wel.
quote:
Sokloos vind ik ook vreselijk.quote:
Die heb ik een paar (maar strakker inderdaad), alleen dan meer voor thuis of naar een vriendinnetje of het zwembad. Beetje de officieuze dingenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar een korte chino dan:
[ afbeelding ]
Alleen is deze net te baggy.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:53 schreef Pisces29 het volgende:
Doe mij maar gewone korte sokken. Beetje mannelijk graag.
Die gevouwen handjes vind ik dan wel zo cutequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |