Ja, als mijn vader zei 'stoppen' of 'remmen' dan duurde dat wel een tijdje bij mij! Niks tegen aangereden thoughquote:
hoezo dan? kon je de rem niet vinden?quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, als mijn vader zei 'stoppen' of 'remmen' dan duurde dat wel een tijdje bij mij! Niks tegen aangereden though
Ja wel, maar ik moet helemaal een denkproces doen van:quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:37 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
hoezo dan? kon je de rem niet vinden?
jij bent echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
/ignore ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
oo dat verandert wel na een tijdjequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, maar ik moet helemaal een denkproces doen van:
'' Oooh, ik moet remmen, okay wat nu. De Koppeling en de rem indrukken toch? Ja. Okay, snel met beide voeten tegelijk naar die 2 pedalen!!!'' En dat is dan al weer 5 secondes.
Dankjequote:Op donderdag 11 juli 2013 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent echt verschrikkelijk.kijk dan hoe jouw posts eruit zien met die sig en ot
Geen dank!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Als iemand bedankt tegen mij zegt heb ik altijd het gevoel alsof het sarcastisch is
Je wordt bedankt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Als iemand bedankt tegen mij zegt heb ik altijd het gevoel alsof het sarcastisch is
sukkelquote:
nog bedanktquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |