Iedereen mag hier toch posten?quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als we je niet kunnen begrijpen? Echt, de logica begrijp ik even niet.
Dat kunnen ze wel maar het moet wel ergens op slaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen kunnen hier niet tegen een andere mening
Kunnen ze blijkbaar niet, want ik heb vaak genoeg ook argumenten gegeven. En dan is de enige reactie die je hier krijgt "Wat een onzin". Daar heb je dus geen ene fuck aan.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel maar het moet wel ergens op slaan
Hij probeert ons naar een hoger niveau te tillen. Hoopt dat wij ook ooit zijn hogere analytische niveau bereiken zodat hij eindelijk waardige gesprekspartners in zijn leven heeft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je hier dan als we je niet kunnen begrijpen? Echt, de logica begrijp ik even niet.
Maximaal 14.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik 12 ben ofzo?
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Hij probeert ons naar een hoger niveau te tillen. Hoopt dat wij ook ooit zijn hogere analytische niveau bereiken zodat hij eindelijk waardige gesprekspartners in zijn leven heeft.
Alleen ben je erachter gekomen dat niemand jou serieus neemt, en jij legt het heel vaag uit. Het is niet echt bevorderlijk. Hopen op beterschapquote:
Daar ben ik niet opeens achter gekomen hoor. Dat voelde ik al vanaf het eerste moment. Maar ik neem sommige hier ook niet serieus. En dat formuleren heb ik altijd moeite meequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen ben je erachter gekomen dat niemand jou serieus neemt, en jij legt het heel vaag uit. Het is niet echt bevorderlijk. Hopen op beterschap
Dat ''waarom post je hier nog'' was een beetje overbodig en onnodig van mijn kant.
Ik zal voortaan mijn mond dichthouden.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet opeens achter gekomen hoor. Dat voelde ik al vanaf het eerste moment. Maar ik neem sommige hier ook niet serieus. En dat formuleren heb ik altijd moeite mee
Hoeft niet hoor, iedereen mag zijn mening gevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan mijn mond dichthouden.
gr gr
Ben je het er ook mee eens dat een speler die groter is dan 1.80 geen techniek heeftquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:59 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind niet dat hij louter onzin verteld hoor. Ben het op sommige punten met hem eens.
Nee dat niet. Maar wel dat die spelers het er minder van hoeven te hebben omdat ze het op fysiek meer aankunnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben je het er ook mee eens dat een speler die groter is dan 1.80 geen techniek heeft
Als je het zo zegt dan valt er wel wat voor te zeggen de manier waarop hij dat soort dingen zegt is gewoon lachwekkendquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel dat die spelers het er minder van hoeven te hebben omdat ze het op fysiek meer aankunnen.
En sowieso hebben sommige spelers een stijl dat de techniek niet eens opvalt. Bijvoorbeeld Edgar Davids, dit was echt een hele technische voetballer maar werd vooral geroemd om zijn balafpaktechiek en zijn vechtlust. En dan heb je ook nog eens verschillende soorten techniek, zoals de 200 nutteloze scharen van Quincy of de functionele techniek van een Litmanen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je het zo zegt dan valt er wel wat voor te zeggen de manier waarop hij dat soort dingen zegt is gewoon lachwekkend
Ik moet beter lezen...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:04 schreef Tyron het volgende:
spelers onder de 1.80 hebben minder techniek want ze zijn sneller en behendig
of van eriksenquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En sowieso hebben sommige spelers een stijl dat de techniek niet eens opvalt. Bijvoorbeeld Edgar Davids, dit was echt een hele technische voetballer maar werd vooral geroemd om zijn balafpaktechiek en zijn vechtlust. En dan heb je ook nog eens verschillende soorten techniek, zoals de 200 nutteloze scharen van Quincy of de functionele techniek van een Litmanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |