SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!ik
hou
van
...![]()
Net was het, na focussen (en een melding over ae/af vergrendeling...?), wel minder / sttil & daarna begint het weer. Dus dan zal het toch wel dat lensje zijn. Het komt wel een beetje el cheapo over :/
Ik woon iets te ver om 'even' naar Apple in Amsterdam te gaan."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Heeft elke telefoon met autofocus. Er is er niks stuk hoorquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:45 schreef automatic_ het volgende:
Net was het, na focussen (en een melding over ae/af vergrendeling...?), wel minder / sttil & daarna begint het weer. Dus dan zal het toch wel dat lensje zijn. Het komt wel een beetje el cheapo over :/
Ik woon iets te ver om 'even' naar Apple in Amsterdam te gaan.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Mijn ex-lieftallige Desire en S2 hadden dat nietquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft elke telefoon met autofocus. Er is er niks stuk hoor![]()
Maar goed, ik ga er (proberen) aan wennen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
"Waar we.." titels
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
1. Jawel, ik had dat in het begin met mijn 4s ook en heb dat gecontroleerd met galaxy van een collegaquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn ex-lieftallige Desire en S2 hadden dat niet![]()
Maar goed, ik ga er (proberen) aan wennen
2. Dat gezegd hebbende... ik heb mijn 4s na 3 maanden ook omgeruild voor een ander omdat hij wel heul veul autofocus rammel had en hij zelfs tijdens gesprekken resoneerde.![]()
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.quote:For great justice!![]()
Huh? Ben ik nog nooit tegengekomen, die rammel, niet in de iPads, niet in mijn Galaxy Note of de Desire S'en van mijn ouders.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1. Jawel, ik had dat in het begin met mijn 4s ook en heb dat gecontroleerd met galaxy van een collega
2. Dat gezegd hebbende... ik heb mijn 4s na 3 maanden ook omgeruild voor een ander omdat hij wel heul veul autofocus rammel had en hij zelfs tijdens gesprekken resoneerde.![]()
![]()
Rustig aan, man, hij heeft het over die gefotosoepte foto in de OP. Die mag trouwens wel even gerevised worden met een hogere resolutiequote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.![]()
![]()
Wat een opgewonden standjes ook altijd in dit topic.. Kijk eens in de OP voordat je anderen gaat afzeiken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.![]()
Kerel. Doe eens rustig.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke iPhone 5S? Er is niets aangekondigd, zeker of wat dan ook. Ga ergens anders zitten trollen.Als er niets is aangekondigd, waarom staat hij dan bovenaan in de OP?
Haal hem dan weg aub.
Echt sommige mensen héquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat een opgewonden standjes ook altijd in dit topic.. Kijk eens in de OP voordat je anderen gaat afzeiken.![]()
![]()
Kan misschien aan mij liggen maar ik heb het idee dat de sfeer hier toch wel erg gespannen is.
Als iemand een andere mening heeft of iets anders doet dan de meesten hier breekt er zo ongeveer een heuse flamewar uit. Zeg je iets wat niet begrepen wordt, zijn er mensen die je direct uitkafferen.
Allejezus, mensen, doe eens rustig en "houd het gezellig" zoals hier al staat aangegeven (achteraf gezien is dat dus niet voor niks geweest)...![]()
![]()
Tik maar eens tegen je toestel in de buurt van de lens.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Huh? Ben ik nog nooit tegengekomen, die rammel, niet in de iPads, niet in mijn Galaxy Note of de Desire S'en van mijn ouders.![]()
Nope, hoor hetzelfde als wanneer ik op de onderkant tik. Op de iPad hoor ik het ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tik maar eens tegen je toestel in de buurt van de lens.
Zal dadelijk eens op de iPhone en telefoon van mijn vader proberen...![]()
Zou wel moeten, anders is je iPhone niet gezond hoor (:quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nope, hoor hetzelfde als wanneer ik op de onderkant tik. Op de iPad hoor ik het ook niet.
Zal dadelijk eens op de iPhone en telefoon van mijn vader proberen...![]()
Hoezo? Waar dient dat dan voor?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Zou wel moeten, anders is je iPhone niet gezond hoor (:![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nope, hoor hetzelfde als wanneer ik op de onderkant tik. Op de iPad hoor ik het ook niet.
Zal dadelijk eens op de iPhone en telefoon van mijn vader proberen...
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8![]()
auto focus.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoezo? Waar dient dat dan voor?![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:26 schreef J.Appleseed het volgende:
Kan misschien aan mij liggen maar ik heb het idee dat de sfeer hier toch wel erg gespannen is.
Als iemand een andere mening heeft of iets anders doet dan de meesten hier breekt er zo ongeveer een heuse flamewar uit. Zeg je iets wat niet begrepen wordt, zijn er mensen die je direct uitkafferen.
Allejezus, mensen, doe eens rustig en "houd het gezellig" zoals hier al staat aangegeven (achteraf gezien is dat dus niet voor niks geweest)...![]()
quote:In order for a camera to have true auto focus, it needs the lens to be suspended via magnets. To keep it stabilised so it doesn't rattle you would need very large, heavy and more powerful magnets. Obiously this isn't portable enough for something like an iphone so they settled for the compact but rattling camera.![]()
heb ik bij elk toestel gehoord. Ook bij de Note.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
En wanneer hoor je dat dan? Als je 't ding schudt of als je erop tikt of ...?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:38 schreef Catch22- het volgende:
heb ik bij elk toestel gehoord. Ook bij de Note.![]()
Als je op de lens tikt idd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En wanneer hoor je dat dan? Als je 't ding schudt of als je erop tikt of ...?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: