Niet alleen de interviewers.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef piglet het volgende:
De interviewers leken ook wel gecharmeerd door Franscesca, dus ik weet het nog niet.
volgens mij is er in App-land en de IT wereld in het algemeen heel veel van dat soort bedrijfjes waarbij een nerd iets goeds verzint maar die een mannetje als Jordan nodig heeft om bedrijf te runnen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ah! Ja! Ook gekeken en mooi, die nietsnut van een Jordan! Naar jochie, een echte parasiet.
Toen hij tijdens de sollicitaties mijn vader-is-dood kaart wederom speelde moest ik hard lachenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Neil Clough vond van niet en als er nou iemand weet wat Neil Clough kan, dan is het Neil Clough.
En als hij in de interviews had gezegd, we richten ons alleen op de consument, ik schrap t tweede gedeelte was ie doorquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:42 schreef k_man het volgende:
Volgens mij wilde Neil een soort Makelaarsland beginnen. In Nederland werkt dat concept niet onaardig, geloof ik. Dat Jordan eruit ging was natuurlijk overduidelijk.
Ik kan me zo alleen Stuart Baggs herinneren, waar Sugar nog bozer op was; "you're full of shit!"quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
en arme Jordan natuurlijk... back seat driver tot het laatst. Man, wat werd hij hard neergesabeld.
Stuart was een pareltje... dat leverde mooie televisie op...quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kan me zo alleen Stuart Baggs herinneren, waar Sugar nog bozer op was; "you're full of shit!"
Zie ook vanaf 12:12quote:'Apprentice' Stuart Baggs: 'I'm unemployable'
Published Monday, Feb 11 2013, 14:23 GMT | By Alex Fletcher | 11 comments
Former Apprentice candidate Stuart Baggs has claimed that the BBC show has made him "the most unemployable person in the whole country".
The reality TV star, who appeared on series six of Lord Sugar's business show, joked that he would "take anything" when it came to job offers.
Baggs described watching back his performance on the reality series as "horrendous" and claimed that promises from former contestants that appearing on the show would boost his career options hadn't proved to be true.
Speaking on Sarah Millican's chat show, Baggs said: "When I went on the show I was told by former candidates that I would get lots of job offers.
"I got none, not one apart from a Channel 5 dating show and then they wouldn't have me because I didn't fit their target demographic - I was a minger!"
Baggs also revealed that he enjoys working in the nude when he's at home. "There's nothing nicer than picking up the phone to someone when you are naked," he said. "I don't tell [the caller]."
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y-power-dresses.htmlquote:During their whirlwind of media appearances, Luisa controversially stuck up for her Apprentice co-star ex-boyfriend, Jordan Poulton, who was branded a 'parasite' and slammed for having no business ideas of his own on Wednesday night's show.
Speaking in an interview on ITV1's Daybreak, Luisa - who called time on her six-month relationship with the aspiring entrepreneur in May - said: 'Jordan is an extremely intelligent guy and I think he had a very unfair edit.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef piglet het volgende:
[..]
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y-power-dresses.html
Luisa en Jordan???
Die combi had ik nooit verzonnen![]()
ex-boyfriend ?!?quote:...her Apprentice co-star ex-boyfriend, Jordan Poulton...
Het is blijkbaar tegen de regels lees ik net, vandaar dat het ws nergens naar voren is gekomen. Ik ga de volgende keer extra goed opletten of er iets van te zien is. Ze komen allemaal terug om de finalisten te helpen toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef k_man het volgende:
Raar verhaal. Het is in de serie nergens uit gebleken. Je zou toch denken dat het dan op de een of andere manier een keer ter sprake komt, al is het maar ergens in een bijzin.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b0377w41#programme-broadcastsquote:The Final and You're Hired
Series 9 Episode 14 of 14 - DURATION: 2 HOURS
With just two candidates left battling it out for the £250,000 investment, the finalists receive a call telling them to travel to events venue One Marylebone. There they are met by Lord Sugar, who informs them that their final task is launch their businesses. They must come up with brands and launch campaigns before unveiling them at an event.
There is a race to recruit old candidates as the finalists build their teams; the next day, it is straight down to business building brands. There's trouble in store for one candidate when their chosen name proves unpopular with the public, and others see red over what colours to use in their logo.
As the finalists fight it out, there are surprises in store and anxiety abounds. On launch day, the candidates put the finishing touches to their pitches, but with so many distractions will they be pitch perfect?
The finalists step up to present their plans, but under the scrutiny of industry experts and Lord Sugar, nerves threaten to take centre stage, and there are tears before the night is out.
In the boardroom, business plans are picked over, and launch campaigns assessed, but only one can win. It's heartbreak for one and elation for the other as Lord Sugar finally picks his business partner.
Dara O Briain then meets the winner, runner-up and Lord Sugar himself to discuss the trials and tribulations of the last 12 weeks. They are joined by all the candidates, Karren, Nick and a panel including Lorraine Kelly and Monshi Monster creator Michael Acton Smith.
Een paar waren al door die andere gevraagd, dus moest ze voor een paar spots nemen wat er nog over was, zoals Jason.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:12 schreef svann het volgende:
Luisa is ontevreden met haar team.
Hadden er mensen geweigerd of pakte ze het onhandig aan?
Had juist het idee dat een gok/uitdaging in zo'n complete alien bedrijfstak hem wel aansprak.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:05 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij was haar opmerking over de grotere opbrengst per behandeling doorslaggevend
Aw...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Huh ?!? Waarom is Dara al bezig ?
Is de uitzending al geweest ?
Vraag me af wat er allemaal nep aan haar is. Wel een slimme tantequote:Op woensdag 17 juli 2013 22:34 schreef svann het volgende:
Ik móet het zeggen: wat ziet ze er hier vreselijk uit met die oranje lippen en die roze jurk.
Er waren nog genoeg andere kandidaten over. Waar waren Jaz, Tim, Sofie en Jordan? Wilde Luisa toch liever Jason dan Jordan, of wilde Jordan niet meedoen aan de finale? Tim en Soefie heb ik volgens mij helemaal niet gezien, ook niet in het publiek bij Dara.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Een paar waren al door die andere gevraagd, dus moest ze voor een paar spots nemen wat er nog over was, zoals Jason.
She got change of heart :dquote:
NIKS !!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Stefan het volgende:
Dat wordt uitkopen
http://www.drleah.com/
Ik had 't dus niet in de gaten en kwam dus binnen toen ik reageerde, maar ben ook gelijk weer weggegaan zonder hier iets te lezen of verder te kijken. Had helaas Luisa al naast Dara zien zitten, maar goed, heb de aflevering net op youtube gezien en dus de schade ingehaald.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:15 schreef svann het volgende:
[..]
Aw...
Ik waarschuwde nog dat het een uur eerder zou beginnen!
Had t geprogrammeerd gelukkigquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:15 schreef svann het volgende:
[..]
Aw...
Ik waarschuwde nog dat het een uur eerder zou beginnen!
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Had t geprogrammeerd gelukkig
En zag dat mn recorder de subs onthoudt. Man man wat een lelijk onverstaanbaar accent hebben die gasten
You say woh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef D. het volgende:
Zonder ondertiteling was het ook prima te volgen
Wie had er een moeilijk accent?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Had t geprogrammeerd gelukkig
En zag dat mn recorder de subs onthoudt. Man man wat een lelijk onverstaanbaar accent hebben die gasten
Allemaal maar vooral die vrouwenquote:
Luisa heeft vooral een lelijk knauwerig zeurderig accent. Leah's accent vind ik wel sexy net als dat van Lorrain.quote:
Leah is het slimst, maar klinkt het domst, imhoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef Individual het volgende:
[..]
Luisa heeft vooral een lelijk knauwerig zeurderig accent. Leah's accent vind ik wel sexy net als dat van Lorrain.
die was in vorige aflevering van you've got fired al aan het woord geweestquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
En Ricky Martin (winnaar van de vorige Apprentice) kwam helemaal niet aan 't woord.
Omarosa zat in de eerste VS-serie. En in het All Stars-seizoen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:36 schreef SunChaser het volgende:
Kan zijn dat ik idd destijds een UK seizoen op de BBC heb gezien, was met die negerin, oloroso ofzo, een backstabber. Kom haar wel tegen.
In 2004 was er wel een Trumps Troonopvolger.aprentice usa op Veronica
Oh dan is die op de NL tv geweest. Geen idee welke BBC versie ik heb geziem, was met een taak in Marokko.quote:Op zondag 10 november 2013 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omarosa zat in de eerste VS-serie. En in het All Stars-seizoen.
Drie inderdaad, begin dit jaar gestopt. Jammer. Vond die jongeren altijd wel leuk om te volgen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:04 schreef k_man het volgende:
Daar zijn maar twee seizoenen van gemaakt. Of misschien drie. Is in ieder geval gestopt.
Wat is de hoofdprijs in die serie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:01 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu Celebrity Apprentice Ireland kijken. Met Nick 'Burning down the bank' Leeson.
Ben benieuwd of het een boeiende serie is.
25.000 euro voor een goed doel naar keuze. Het zijn geen Trumpprijzen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:03 schreef computergirl het volgende:
Wat is de hoofdprijs in die serie?
twitter:Lord_Sugar twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 18:34:05BREAKING: IT’S BACK! The Apprentice series 10 starts Tue 14 Oct episode1 & Wed 15 Oct episode2, then every Wednesday thereafter, 9pm @BBCOne reageer retweet
Bedankt voor de tip ! Alarm gezet...quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef k_man het volgende:
twitter:Lord_Sugar twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 18:34:05BREAKING: IT’S BACK! The Apprentice series 10 starts Tue 14 Oct episode1 & Wed 15 Oct episode2, then every Wednesday thereafter, 9pm @BBCOne reageer retweet
![]()
![]()
Idem!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:44 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Bedankt voor de tip ! Alarm gezet...
Klopt, maar er is ook een nieuwe trailer:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag de trailer al een paar keer. Volgens mij dezelfde trailer als vorig jaar!
1e opdracht: Apprentice Death Match.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)-meet-the-candidates(voor de mensen die op iPlayer kunnen op welke manier dan ook)
Hij staat ook op YouTube:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.bbc.co.uk/ipla(...)-meet-the-candidates(voor de mensen die op iPlayer kunnen op welke manier dan ook)
Oh boy.... dat wordt weer knallen !!!quote:
Oh leuk, even een reminder setten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef Genesisfan het volgende:
Vanavond al een aflevering met de 10 beste momenten van de afgelopen jaren.
Was het nog een beetje leuke aflevering of kun je deze gerust skippen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:07 schreef Genesisfan het volgende:
Vanavond al een aflevering met de 10 beste momenten van de afgelopen jaren.
Nog niet geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:53 schreef THEALPHA het volgende:
Was het nog een beetje leuke aflevering of kun je deze gerust skippen?
Bekogelen met citroenen!quote:
Dat dacht ik ook, maar toen ging ik (net als vorig jaar) de leeftijden zojuist checken en bleken ze allemaal jonger te zijn dan ik.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:14 schreef computergirl het volgende:
Gemiddelde leeftijd lijkt wat hoger deze keer?
Vorige jaren waren er volgens mij relatief meer schoolverlaters met grote praatjes
O ja, dat is waar ook!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:11 schreef Copycat het volgende:
En straks allemaal door naar You're fired! op BBC2, met Dara o'Briain!
* k_man is nog niet overtuigd van Felipe. Felipe is dat duidelijk wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Te vroeg om favorieten aan te wijzen, maar Felipe maakte een gedegen indruk.
En dan vergat ik nog Lucinda - waarschijnlijk mijn favoriete kandidaat ever.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:57 schreef k_man het volgende:
Die figuren zoals Steven en Robert kunnen nog best leuk naar voren komen. Tom, de winnaar van seizoen 7, was ook zo'n creatieveling. En Jason van vorig jaar kwam ook best ver, als excentriekeling.
Uren verliezen ze, door nutteloos haantjes gedragquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:40 schreef k_man het volgende:
Wat een drama trouwens. Aan beide kanten. De meiden winnen, maar alleen omdat de jongens nóg slechter zijn.
Er moet er wel eentje winnen hè? Als beide teams niks verkocht hadden, wat dan? Eentje uit elk team ontslaan misschien.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Er lijkt wel verdomd weinig kwaliteit dat boven het maaiveld uitsteekt zeg.. tenenkrommend slechte prestaties weer door beide teams, met de meiden die wéér door het oog van de naald kropen.
Onbegrijpelijk waarom zij wèl bestellingen kregen op hun afzichtelijke kledingstukje.
Godzijdankquote:Op donderdag 16 oktober 2014 17:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Er moet er wel eentje winnen hè? Als beide teams niks verkocht hadden, wat dan? Eentje uit elk team ontslaan misschien.
Die orders zijn natuurlijk makkelijk een beetje te manipuleren. Het zijn toch geen echte bestellingen. Die 100 bestelde jasjes gaan nooit geproduceerd worden.
Tot nu toe vind ik dat eigenlijk wel het leukst aan de nieuwe serie...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef THEALPHA het volgende:
...
Volgende ronde gaan er vast weer twee personen uit. Ik gok op twee vrouwen. Nu ze verspreid worden over de teams zullen er ook daar in rap tempo een paar omvallen.
Kan Alan Sugar ze niet allemaal wegsturen? Dat zou me wat wezenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:18 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Tot nu toe vind ik dat eigenlijk wel het leukst aan de nieuwe serie...Meer ontslagen
Dat zou me de finale wel zijn...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan Alan Sugar ze niet allemaal wegsturen? Dat zou me wat wezen
Je vergat 't "It's with great sadness that....{pause}..." en dan wat jij zeiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zou me de finale wel zijn...
You're fired, you're fired and you... you're fired too!
Geurkaarsen kunnen ontzettend duur zijn. Als je aan de bovenkant van de markt zit, zijn dat geen gekke bedragen. Ken je Colette in Parijs? Dat is een überhippe winkel, waar de kaarsen ¤ 130 euro kunnen kosten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:27 schreef svann het volgende:
Gaat dat verkopen voor £25 à £40?
*wrijft ogen ongelovig uit
Dit ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:55 schreef k_man het volgende:
Wel stoer van Lindsay. Niet zo'n bullshitverhaal, maar gewoon durven toegeven dat je je vergist hebt en dat dit iets is wat je niet ligt. Liever dat dan zo'n hol praatje van - Lord Sugar, I've got so much more to show you, so much more to give. I'm the most motivated, most talented candidate you'll ever meet. I'm so much like you...
Met vier extra kandidaten aan het begin, moeten er ook meer ontslagen worden. Anders zitten er straks 6 in de finale.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Gaat rap zo als die er veelvuldig 2 per keer ontslaat.
In zo'n tv/show/Apprentice omgeving zou ik alles zelf willen doen. Als project manager zou ik de rest van het team op zoek laten gaan naar dichte vergieten en zelf aan de gang gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Als manager van zo'n projectteam kun je ook alleen maar écht goed zijn als al je teamgenoten meewerken, zeker op zo'n korte termijnproject. Vond de dame van het verliezende team zeer professioneel, zéér duidelijk, en het is gewoon on-mo-ge-lijk om op zo'n termijn alles maar dan ook álles in te gaten te houden. Ze heeft duidelijk gesproken over de marges, en dat daar dan zo'n pup bijzit die denkt 'fuck die shit'dan kun je verder ook weinig doen, zeker als je in het andere subteam zit op dat moment.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:57 schreef Copycat het volgende:
Het wordt druk zo, aan tafel bij Dara.
Dit kanaal heeft de afl. er altijd razendsnel op staan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:02 schreef svann het volgende:
Grmbl! Gemist.
Mijn tv-gids app zat verkeerd.
Thanks!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:05 schreef Copycat het volgende:
Dit kanaal heeft de afl. er altijd razendsnel op staan.
Nou zie al wel een paar personen die er wel iets bovenuit steken die jongen van vorige week bijvoorbeeld. Maar het begint nu pas echt. Nu zijn de echte luchtfietsers er wel uit, dus vandaag hopelijk meer kwaliteitquote:Op zondag 2 november 2014 12:30 schreef fliert het volgende:
^
Ligt niet aan jou. Misschien komt het doordat ze met 20 mensen gestart zijn.
Ik mis boeiende karakters, maar vaak wordt het pas leuk als er een man of 6 over zijn.Nog geen favoriet hier.
En dan ook dat bot tussen Big en Dawgquote:Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef svann het volgende:
Ja, dawg associeer je echt met een fruitig drankje.
Come on, Lord Sugar, throw them a bone!quote:
I think the results are very paw.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Come on, Lord Sugar, throw them a bone!
Who let the dogs out?quote:
Een goede amerikaanse merknaam.quote:Op woensdag 19 november 2014 22:43 schreef Copycat het volgende:
Hij vindt het echt een goede merknaam.
Loud and obnoxious, just like James.quote:
quote:Country Show
The Apprentice, Series 10 Episode 8 of 14
At a country house in West London, Lord Sugar tells the candidates that he wants them to crack the rural market - by picking products to sell at the Royal Bath and West show.
While half the teams head for Somerset to pick out sure-fire sellers at the show, the rest stay in London to seek out innovative ideas that could take the countryside by storm. The candidates jostle for the right portfolio of products - from pet trackers and hot tubs to sit-on lawnmowers. A case of mistaken identity scuppers a deal and one candidate's overenthusiasm almost causes a calamity.
On sales day, against a background of morris dancers and livestock competitions, the candidates battle for sky-high sales. Before long the mudslinging begins and there are ruffled feathers on both teams.
Back in the boardroom, a bumper sales bonanza is revealed, and a shocking secret comes out. There are rows and pleas for clemency, but in the end the axe has to fall on someone as Lord Sugar says the words 'You're fired!'.
Heb het voorgevoel dat er mensen gigantisch gaan blunderen vandaag. James eindelijk weg? Of die andere luchtfietserij zonder zelfkennis?quote:
Gek he?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:46 schreef svann het volgende:
Tekenend hoe ze daar zitten, vier tegenover James.
Do fries go with that shake?quote:Op donderdag 27 november 2014 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een sjappievanavond You're fries maar even kijken...
Haha Ierse namen zijn wel vaker heel anders gespeld dan uitgesproken.quote:Op donderdag 27 november 2014 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, ik dacht dat je dat zo schreef.
en Séamus, Aoife en Mairead..quote:
Dan denk ik te simpel.....nie-am?quote:Op donderdag 27 november 2014 14:44 schreef Arth_NL het volgende:
Caoimhe is ook zo'n leuke.En het duurde jaren voor ik doorhad hoe je Niamh moest uitspreken.
Eens.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:49 schreef computergirl het volgende:
Btw: Mark doet het goed. Kan verkopen, is geen eikel, zoek geen ruzie.
Neve.quote:Op donderdag 27 november 2014 17:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dan denk ik te simpel.....nie-am?
Roisin.quote:Op donderdag 27 november 2014 18:07 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Eens.
Mark en Rosheen zijn m'n favorieten nu... Mark iets meer, omdat Rosheen te weinig van zich laat horen/zien.
Ja, zij ja.quote:
Iddquote:Op woensdag 3 december 2014 22:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Team Daniel gaat zo goed nu die moeten bijna wel stranden op het skelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |