Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Vanavond een dilemma: - Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen? - Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen.... - Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd... - Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
De (simpele) oplossing: Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis. Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen
SPOILER
terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende: terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
Goed om te horen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op woensdag 10 juli 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende: terug.... man, mna het stelde allemaal niet zo veel voor, 5km in een tempo van 6min/km maar wat heb ik lekker gelopen, lekker over een zacht bospad, rondjes van 1,25km zelden zo'n blije 5km gelopen... ben ik volledig hersteld? verre van...maar het voelt wel een stuk beter dan 3 weken geleden en heb het gevoel dat, als ik de boel niet forceer rustig om de dag een loopje kan doen en dit langzaam opbouwen
mooi! Lekker rustig uitbouwen.
Ik ga waterpas
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op woensdag 10 juli 2013 23:28 schreef GlenHighland het volgende: Vanavond een dilemma: - Ga ik dat computerprobleempje bij mijn moeder oplossen of ga ik hardlopen? - Als ik naar mijn moeder ga kan ik zondag pas weer lopen.... - Dan maar gaan lopen? Maar ik had het mijn moeder beloofd... - Allebei dan maar? Maar ga ik dan eerst lopen, of...
De (simpele) oplossing: Hardlopend naar mijn moeder, computerprobleempje opgelost en daarna in de schemering via een hele ruime omweg weer hardlopend naar huis. Moeder blij en ik blij, want heerlijk gelopen
SPOILER
Creatieve oplossing
Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Ik ben helemaal in mijn element vandaag. Weet nu definitief waar ik kom te wonen volgende week en een halve kilometer van mijn huis ligt een park, waar vanuit een trail van meer dan 50km naar het noorden loopt langs een rivier, en als ik naar het zuiden ga dan heb ik een trail van meer dan 30km langs een gigantisch mooi meer. Kan niet wachten om er te gaan lopen
Gelukkig RD, hoop dat je snel weer je oude ritme kan oppikken.
inderdaad, mijn grote voordeel is dat ik niet op snelheid hoe te trainen...puur op langzame kilometers dus ik hoop dat een stuk "makkelijker" gaat
Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
This whole world is wild at heart and weird on top
Wat super voor je! Dat het maar zo goed blijft gaan!
laten we het inderdaad hopen..maar 5km is nog geen 40km LDL dus laten we nog niet te vroeg juichen
Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende: en er komt nooit iemand in het gebiedje waar ik gelopen heb...dus heerlijk rustig met alleen dit geluid om je heen
maar de speurtocht is nog niet over. Volgens de fysio zou de pijn, na 3 weken niet lopen, weg moeten zijn. Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
heb wel een mooi scrabbleworrd over gehouden aan het bezoek aan de fysio, ontstoken schaambeenvoeg
maar de speurtocht is nog niet over. Volgens de fysio zou de pijn, na 3 weken niet lopen, weg moeten zijn. Dus vandaag zijn er rontgenfotos gemaakt en volgende week echo's om te kijken waar de pijn nu precies vandaan komt zodat we het veel doelgerichter kunnnen behandelen.
Duimen dus dat je maar snel een doeltreffende behandeling kan krijgen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Het was gelukkig wat koeler gisteren. Ik heb ook een heerlijke Evy les gehad en haalde zonder moeite de intervals. Morgen weer een stapje omhoog, week 6.