Toevallig speel ik dat nuquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze trouwens nog?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Raar, bij Justin Bieber heb je ook gewoon jongens die het leuk vinden.
Waar en wanneer kan ik dat beluisteren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Meer dan goed. Ja zeker, ik doe tegenwoordig een ochtendshow. Daarnaast probeer ik me ook nog al netwerkende naar binnen te werken bij 3fm.
Sharon?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom post je nou een plaatje van Sharon Osbourne?
Ja het is best wel leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, vind je het nog leuk?
Ik mis de Habbo Lidos, die zie je nog wel in dat filmpje.
Haten op Ozzyquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, je weet wel. Zijn vrouw. De gene die meer ballen heeft dan Ozzy.
Je hebt je eigen habbo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze trouwens nog?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand heeft een plaat gemaakt met die quote er in.
http://m.youtube.com/watch?v=PNAeejSXWy4
Hoi sletjequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus ik ben een slet. Oke gezellig.
Had je dat niet kunnen vertellen toen ik 10 was?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wel gehad. Maar toen ik ongelimiteerd geld had vond ik er niet zoveel meer aan.
If you say soquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus ik ben een slet. Oke gezellig.
Hoe oud ben je nu?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je dat niet kunnen vertellen toen ik 10 was?
Oh meerdere uit deze SC. Leuk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoi sletje.
Trouwens: wie zegt dat jij een slet bent?.
Nou, zo leuk vind ik het nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh meerdere uit deze SC. Leuk.
SLET.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh meerdere uit deze SC. Leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag van 7 t/m 10 amsterdamfmquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar en wanneer kan ik dat beluisteren?
10, normaal wordt je 11 in groep 7quote:
Jij hebt nogal moeite met sarcasme of nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, zo leuk vind ik het niet.
Maar zolang jij maar gelukkig bent.
Oké, dat ga ik niet redden. Maar het laatste uurtje moet lukkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dinsdag van 7 t/m 10 amsterdamfm
Ik zal je nog een linkje dm'en van de laatste keer dat ik op 3fm was.
Ja, hoe raad je het?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij hebt nogal moeite met sarcasme of niet
Ja maar dat heb je nooit vertelt.. Ik heb al iets van 2 of 3 keer gezegd dat ik 16 wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij wist toch dat mijn bijnaam zeefje is?
nee prinses stampvoetquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij wist toch dat mijn bijnaam zeefje is?
Dan ben ik bang dat wij op t forum niet goed met elkaar om kunnen gaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je moet het er wat meer bovenop leggen, anders snap ik het gewoon niet.
Onee, ga je het uitmaken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat wij op t forum niet goed met elkaar om kunnen gaan.
Zo nu en dan doen ze een oproep in de trant van "kom langs" of je kan meedoen aan een quiz. Nou dan ga ik meestal en probeer ik een beetje te netwerken. En soms gaat dat niet helemaal zoals gepland.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dat ga ik niet redden. Maar het laatste uurtje moet lukken
Hoe gaat dat in zijn werk, je naar binnen werken bij 3fm?
Ik als mede-muziekliefhebber kan dat volledig begrijpen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
Ik luister het zo Loef. Heb een prachtig nummer op staan dat ik niet wil pauzeren.
Je hebt wel door dat ik ook al de hele tijd sarcastisch ben he?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
T ligt niet aan jou maar aan mij
Ja, heb je dat ook door bij mij?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat ik ook al de hele tijd sarcastisch ben he?
Jaquote:
Duuuuhhhh...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, heb je dat ook door bij mij?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Mijn relatie met DV was kort maar heftig. Ik denk dat ik eerst wel even single wil zijn voor ik weer aan een relatie begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahaquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik als mede-muziekliefhebber kan dat volledig begrijpen.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]Met wie wil je me dan koppelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen relatie met eten, daar krijg ik een dikke kont vanquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Waar zijn de leuke users? Zoals DJ VA, Nodig, Krabs en Super als ze niet in een slechte bui is?
Ga je nou de hele avond lopen zeuren?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Waar zijn de leuke users? Zoals DJ VA, Nodig, Krabs en Super als ze niet in een slechte bui is?
Oooohh jawel, maar nu al veel minderquote:
o dankje, ik voel mij vereerdquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
Sinds wanneer is het stellen van een vraag zeuren? Geef eens een paar voorbeelden als ik blijkbaar al de hele avond bezig benquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ga je nou de hele avond lopen zeuren?
Ik zeg toch niet dat jij niet leuk bent?quote:
Ik tel er al twee, je bent op een streak.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het stellen van een vraag zeuren? Geef eens een paar voorbeelden als ik blijkbaar al de hele avond bezig ben
Ik stond klaar om een rel te veroorzaken hoor, ja echt waar!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat jij niet leuk bent?
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar ben ik geen leuke user volgens hemquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
adora, stu, ik dacht dat jullie prima overweg konden
Niets is wat het lijktquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
adora, stu, ik dacht dat jullie prima overweg konden
Okay, ik negeer je vanaf nu, how about that?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik tel er al twee, je bent op een streak.
Maare... je beantwoordt mijn vraag met een vraag.
Ooooh, sorryquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik stond klaar om een rel te veroorzaken hoor, ja echt waar!!!
Nee. Je mag me eerst weleens antwoord geven op wat ik jou misdaan heb.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, ik negeer je vanaf nu, how about that?
Ja, hij blijft tof.quote:
stu is snel boosquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
AB, ben je nu boos op stuart omdat hij je geen leuke user vindt?hij heeft namelijk nergens gezegd dat hij je niet leuk vindt.
chillll, je vat dit iets te verkeerd opquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee. Je mag me eerst weleens antwoord geven op wat ik jou misdaan heb.
Opeens doe je lullig zonder dat ik ook maar iets tegen je gezegd heb.
Dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
AB, ben je nu boos op stuart omdat hij je geen leuke user vindt?hij heeft namelijk nergens gezegd dat hij je niet leuk vindt.
Hij heeft me geblokkeerd in DM. Dat is een duidelijke boodschap.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chillll, je vat dit iets te verkeerd op
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit.
Er stond "leuke users, zoals *insert namen*" en verder niet echt iets over kutusers of zo.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hij heeft me geblokkeerd in DM. Dat is een duidelijke boodschap.
Jup, en het belangrijkste hij zal me niet zo snel vergeten plus ik heb nu een beetje contact via Twitter met die dj. Allemaal belangrijke dingen want in dat wereldje heb je een hoge gunfactor nodig. En die creëer ik voor het gemak alvast voordat ik er werk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahahahaFucking episch.
Zoiets is volgens mij alleen maar goed voor je. Negatieve aandacht is ook aandacht.
oh.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach dat ben ik ook
match made in heaven
maak daar hippe shorts vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb echt een gigantisch gat in m'n broekcompleet uitgescheurd
De schrijvers van GTST kunnen op basis van dit topic makkelijk een seizoen schrijven.quote:
Ik heb geen idee wat er gebeurd is verder. Voel je vrij te DM'en maar als je daar geen zin in hebt is dat ook prima. Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik het jammer vind.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet hij zich maar eens gedragen hier.
Preciesquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jup, en het belangrijkste hij zal me niet zo snel vergeten plus ik heb nu een beetje contact via Twitter met die dj. Allemaal belangrijke dingen want in dat wereldje heb je een hoge gunfactor nodig. En die creëer ik voor het gemak alvast voordat ik er werk.
Dat is niet zo best thoughquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb echt een gigantisch gat in m'n broekcompleet uitgescheurd
Prachtige metafoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
PreciesVeel je gezicht laten zien, veel contact met mensen en je blijft plakken. En je wil blijven plakken als een zeester in een bad behanglijm.
O, ik weet het ook niet hoor.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gebeurd is verder. Voel je vrij te DM'en maar als je daar geen zin in hebt is dat ook prima. Het enige wat ik wilde zeggen is dat ik het jammer vind.
Ik heb al 6 weken vakantiequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Heerlijk, nog maar 2 dagen werken en dan op 1 dag na 7 weken vakantie
is truequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Im fine mate, thanks for asking.
woon je serieus in london of is that a joke
Kom anders even langs om te controlerenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Are you completely from the pot gerugged?!quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef Rozzje het volgende:
Wanneer begint jullie vervolg opleiding die van mij in januari
Ook niet in jouw lijstje hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ellenquote:
Nopequote:
Is dit een verhoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:34 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Mokervet
Hou oud ben je dan dat je werkt en binnenkort vakantie hebt, stuart?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet in jouw lijstje heDenk dat ik jou ook maar ga blokkeren
Welk lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Id love to! Londen is een vette stad! Ben er een paar keer met school geweest, omdat ik een tweetalige opleiding doequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kom anders even langs om te controleren
Ik krijg betaald, ik heb dus mazzelquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:35 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nope
Nouja ik werk zo af en toe dus ik krijg wel betaald ín de vakantie.
Gewoon van examenjaar vwo naar WO. Eindigen op 31 mei en beginnen op 1 september
Ik weet al precies wat jouw type isquote:
Van paar paginas geledenquote:
Die nietquote:
Nou, dan doe je dat toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:36 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Id love to! Londen is een vette stad! Ben er een paar keer met school geweest, omdat ik een tweetalige opleiding doe
Jij bent er nooit om die tijd dus het zo stom zijn om naar jou te vragen. Jij bent er meestal pas rond middernachtquote:
Ik zei het ook voor de grapquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent er nooit om die tijd dus het zo stom zijn om naar jou te vragen. Jij bent er meestal pas rond middernacht
Nee eigenlijk nietquote:
BrittleLowniequote:
Net zoals ik over 5/10 jaar! Als fiscalist werken in Londen en wonen een mooi herenhuis langs een van de vele parkjes in Londen is mijn droom.quote:
I knowquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei het ook voor de grap![]()
Alles goed?
heyquote:
Fok-itquote:
VAquote:
Stuquote:
Prima prima. net lekker Flurry opquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
I know
Ja, mag niet klagen thanks. Hoe is het met jou?
Grapje tochquote:
Blijf dromenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:38 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Net zoals ik over 5/10 jaar! Als fiscalist werken in Londen en wonen een mooi herenhuis langs een van de vele parkjes in Londen is mijn droom.
De loterij winnen ook trouwens
Wat, dat ijs van de Mcquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima prima. net lekker Flurry opDie heb je in Londen ook niet
[..]
Grapje toch
ik ben 14 fangirl van 1D en ik hou van zoenen xxquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef nodig het volgende:
hee toto69 ben jij nieuw hier hoe oud ben je gaan we daten
Jouv?quote:
Oh toch welquote:
Wanneer Utka dang?quote:
wow echt waar ik vind het ook leuke jongens ik kijk altijd naar de clips de muziek is ook best wel leuk ja. wat vind je van harry styles ik droom iedere nacht over hem ik ga later met hem trouwen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben 14 fangirl van 1D en ik hou van zoenen xx
Wist je dat je best een slechte troll bent?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben 14 fangirl van 1D en ik hou van zoenen xx
V moest ? zijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jouv?
Verder wel goed hoor.. Ga zo alleen wel naar bed.. Afgelopen twee dagen in totaal 4 uurtjes geslapen..
ik ben in mn kont geneukt door harryquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
wow echt waar ik vind het ook leuke jongens ik kijk altijd naar de clips de muziek is ook best wel leuk ja. wat vind je van harry styles ik droom iedere nacht over hem ik ga later met hem trouwen.
ik ben 13 jaar
groetjes mariska
uh ja ooitquote:
Nu ben je zwanger toch?quote:
Niet echt een reden.. Afleiding door mobiel, ik moet hem gewoon wegleggenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
V moest ? zijn
waarom zo weinig?
ik wil hem ook ontmoeten hoe ontmoet je hem moet je dna naar amerika ofzo hoe doe je dat ik ben pas 13quote:
En een homo als kind.quote:
Whatsup?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
wilt iemand voor mij een luisterend oor zijn?
de sc biedt zich aanquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Je voetbalde toch al niet meer door die knie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg weer last van die tering knie
Er is vast wel iemandquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg weer last van die tering knie
Stu maakt veel vrienden hierquote:
neequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je voetbalde toch al niet meer door die knie?
Schiet niet op nee, kan je niet geopereerd worden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
maar krijg het nu met werken ook, moest de hele dag lopen hopeloos.
Ik ben in een beetje flauwe bui geloof ikquote:
Stu is mn best friendquote:
Jij kan af en toe ook lekker subtiel zijnquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan af en toe ook lekker subtiel zijn
Da's fijnquote:
was ik al hè.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schiet niet op nee, kan je niet geopereerd worden?
quote:
Ja, geen idee wat je ermee moet hoor maar het klinkt wel aardigquote:
ghehequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat moet je ook maar niet zeggen als iemand ik hou van je zegt inderdaad
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee wat je ermee moet hoor maar het klinkt wel aardig
Jij moet eerder meedoen met de Paralympicsquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Wordt het wk cynische opmerkingen gehouden?Schrijf me even in gr gr
Of naar een sportarts ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
was ik al hè.
ga binnenkort maar weer naar die nare huisarts
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij moet eerder meedoen met de Paralympics
Dankjequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij moet eerder meedoen met de Paralympics
of fysio heb nog zes maanden gratis vanwege operatiequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of naar een sportarts ofzo?
Moet ik eigenlijk ook maar vind het te duur
Ik ben je eeuwig dankbaar dat je me spaart Tjackquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
durf ik niet jij neem dat te serieus.
en ik mag je wel.
nah kan het wel beschrijven:quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef Dearest het volgende:
tc is stom, ga hier wel weer praten
hoi Stu
Ik ruik een rooklucht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij moet eerder meedoen met de Paralympics![]()
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nah kan het wel beschrijven:
-pornoblond haar
-dikke laag make-up
-cup D
-Dikke ass
Zoiets?
Win je niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Wordt het wk cynische opmerkingen gehouden?Schrijf me even in gr gr
lauren conrad is zijn typequote:Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
-pornoblond haar
-dikke laag make-up
-cup D
-Dikke ass
Zoiets?
Over je moederquote:
Vreselijke typesquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
lauren conrad is zijn type
lauren conrad
quote:
Barbie van Oh Oh Chersoquote:
hoiquote:
oh EINDELIJK iemand anders die het met me eens is dat lauren conrad gewoon niet knap isquote:
Hiquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote edit, ik heb je door
maar hoi Stu
quote:
omg telkens als ik met jou praat wil ik weer naar londenquote:
Lauren Conrad is een beautyquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh EINDELIJK iemand anders die het met me eens is dat lauren conrad gewoon niet knap is
halloquote:
Ik ben sowieso niet van de Cheryl Cole en de Megan Fox wijven waar 99 procent van manmens op geilt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh EINDELIJK iemand anders die het met me eens is dat lauren conrad gewoon niet knap is
haar hoofd en altijd datzelfde lachje, ughquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lauren Conrad is een beauty
Zoek op Google, eerste suggestie is 'lauren conrad beauty'
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lauren Conrad is een beauty
Zoek op Google, eerste suggestie is 'lauren conrad beauty'
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
-pornoblond haar
-dikke laag make-up