http://www.omroepmax.nl/televisie/heel-holland-baktquote:Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
Ja he, ik stelde me iets kleins voor.quote:
Normale pasteibakjes, dit eet je niet vlak voor het slapen gaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he, ik stelde me iets kleins voor.
Ik ook, maar dat vind ik doodeng.quote:
Het doet me denken aan een etterende puist.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eens! Wat een horror ding. Brrrrrrr.
Ik hoop Matthieu.quote:
Ieww iewwwquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:20 schreef alors het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een etterende puist.
3 keer niet al te best en ze is ook nooit echt de beste. Dus niet onverwachtquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Bleie het volgende:
Wat jammer van Emma! En ik had Evert verwacht als meesterbakker.
Ja! Naapersquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
croquembouche, nu al zin n volgende week!
Neu, Emma is al heel ver gekomen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Twee onterechte beslissingen.
Mathieu had moeten vertrekken (en dat is niet omdat ik zo gek ben op Emma) en Evert meesterbakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |