Waarom maak jij de TT nou weer onjuist?quote:
niet gelezenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom maak jij de TT nou weer onjuist?
Ga hem maar snel lezen dan maatjequote:
ja gedaan vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga hem maar snel lezen dan maatje
Spazie, go ahead.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
Tip 31: chicks diggen het als je op hun clit knabbelt
Ik eet het als ananas.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
Vinden ze het ook geil als ik het eraf bijt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
Hoor je dat nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
houding is wel belangrijk hoor. Echt zo'n superhelden houding heb je nodig.
godverdomme, heb je die OP gezien? en dan is het alleen erg als IK over seks praatquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom praat jij elke keer over seks
dat kan alleen als ze zeker weten dat ze met jou gaan trouwen, anders moeten er nog misschien andere jongens aanzitten en dat kan dan niet meer want dan is ie eraf :squote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vinden ze het ook geil als ik het eraf bijt?
Jij praatte voor die op al ongeveer 15x over seksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
godverdomme, heb je die OP gezien? en dan is het alleen erg als IK over seks praat![]()
beetje raar hoor :s
Vind het lief dat je me als superheld ziet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
houding is wel belangrijk hoor. Echt zo'n superhelden houding heb je nodig.
Niet dat ik dat zou doen hoor, lijkt me vies en bloederig, maar gewoon benieuwd als ik iemand echt wil veroveren dat het misschien ooit handig is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
dat kan alleen als ze zeker weten dat ze met jou gaan trouwen, anders moeten er nog misschien andere jongens aanzitten en dat kan dan niet meer want dan is ie eraf :s
don't hate me cuz u ain't mequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij praatte voor die op al ongeveer 15x over seks
En klagen dat je niet wil sporten
Ik vind je niet echt een superheld hoor, meer een superbaas ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vind het lief dat je me als superheld ziet.
Ik weet zeker dat ik betere billen heb omdat ik hier de persoon ben die liftquote:
Pics van je achterstequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik betere billen heb omdat ik hier de persoon ben die lift
heb je geen autoquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
hahahaha grappigquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahaha grappig
i was born perfect naturally baby
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahaha grappig
nouja nick is hier dus ik zou zeggen vraag het hemquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn billen in hardloopbroekje
Kunnen veel meiden van leren, srs. Baggerbillen op de gemiddelde blanke meid
Kijk je FBquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahaha grappig
Vraag wat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja nick is hier dus ik zou zeggen vraag het hem
dan ik*quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
hij zegt dat ie een betere ass heeft als mij![]()
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
zijn jullie wel eens zo verliefd op een persoon geweest dat als je diegene ziet je wel kan schreeuwen omdat ze zo sexy zijn
tuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
zijn jullie wel eens zo verliefd op een persoon geweest dat als je diegene ziet je wel kan schreeuwen omdat ze zo sexy zijn
jquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ook nog verkeerd typen ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
can relate broquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Altijd als jij hier binnenkomt maak ik een vreugdedansjequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik weet niet hoe die van hem eruit ziet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh dus jij overweegt de mogelijkheid dat het zo is :s :s :squote:Op woensdag 10 juli 2013 21:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die van hem eruit ziet.
Kom je er eindelijk achter dat je je zelf heel anders ziet dan dat je werkelijk bent/ anderen zien?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh dus jij overweegt de mogelijkheid dat het zo is :s :s :s
wat loop jij ineens te haten dan, ga wegquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kom je er eindelijk achter dat je je zelf heel anders ziet dan dat je werkelijk bent/ anderen zien?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Altijd als jij hier binnenkomt maak ik een vreugdedansje
Natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh dus jij overweegt de mogelijkheid dat het zo is :s :s :s
Is niet hatelijk bedoeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
wat loop jij ineens te haten dan, ga weg
Niet schelden met kkquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
bij wie hebben jullie dat dan?
Jack O'Connell doet het bij mij. Godver.
quote:
LB ik miste jequote:
Waarom topic kapen?quote:
Hoi pastaquote:
suuuuuuuuuuuuuupquote:
Niet op FOK!quote:
Goed goedquote:
Relleuhquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij noemt mij kkgriek en jij hebt het over mijn steal? Wat is deze omgekeerde wereld.
Omdat jij zn topic kaapt jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij noemt mij kkgriek en jij hebt het over mijn steal? Wat is deze omgekeerde wereld.
Ja, hij schoot niet op. En het is hezdunnah.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat jij zn topic kaapt ja![]()
En ik heb het tegen hem gezegd
Hij heeft vast betere billen, zelfs als skinnyboyquote:
Je hebt niet eens 2 minuten gewacht. Pesten doe je maar ergens anders. Er staat duidelijk in de topicpointer dat je niet mag kapen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, hij schoot niet op. En het is hezdunnah.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hij heeft vast betere billen, zelfs als skinnyboy
..
no homo
stokenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:20 schreef Spatieloos het volgende:
Eigenlijk was Vmsdkr heel snel na de lapo al een topic begonnen! Misschien schoot Hez wel op!
NOU SORRY HOORquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
minuten gewacht. Pesten doe je maar ergens anders. Er staat duidelijk
homo.quote:
Het biertjes liften pak ik wel weer opquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
homo.
Ik ook hoor maar beter pak je het wel weer op
Iets met slaapcyclussen ofzo, maar na een uur of 2 helpt het welquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand wrm als je een dutje doet soms daarna echt kapot bent
Instant unfriendquote:
Ik deed er 15 min over om uit bed te komenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met slaapcyclussen ofzo, maar na een uur of 2 helpt het wel
zo snelquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:34 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik deed er 15 min over om uit bed te komen
Ja, omdat je lichaam gewend is om uren te slapen als je slaapt. Maar je moet proberen 20-30 minuten te slapen, dat heet powernappen en word je juist heel wakker van.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef Rozzje het volgende:
Weet iemand wrm als je een dutje doet je soms daarna echt kapot bent
Weet je wel wat fakka betekent?quote:
13 jarige boyboyquote:
"Fakka" is sws faka.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je wel wat fakka betekent?
Eigenlijk is het fawaka though
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je wel wat fakka betekent?
Eigenlijk is het fawaka though
Waarom quote je rihanna. Beetje anti-heteroquote:
Nee, heb een puistje, dus tinychatcamloos.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zit je weer als enige met cam aan?
Ik speel wel Skyrim, maar linkquote:
En ditquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
10 euro betalen aan LMI, Rodawa, Vmskdr en mij.
Never a failure, always a lesson.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom quote je rihanna. Beetje anti-hetero
hoe gaat het, homo?quote:
Haal rihanna weg is beterquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Never a failure, always a lesson.
Mooie kwoot.
Was grapje je hoeft niet alles serieus te nemenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe gaat het, homo?
Ik snap het punt van die opmerking niet
Is heel normaal hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
wat ben ik een ongelofelijke nerd, ik vroeg me af of je een pizza in gelijke stukken van π cm kon delen en hoeveel stukken dat dan zouden zijn
Ligt aan de grootte van de pizzaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
wat ben ik een ongelofelijke nerd, ik vroeg me af of je een pizza in gelijke stukken van π cm kon delen en hoeveel stukken dat dan zouden zijn
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef Dearest het volgende:
open anders zie je er zo stijf uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
Met een shirt tot het laatste knoopje vast zetten of 1 knoop open laten?
Alleen ziet het er bij de laatste optie niet echt heel mooi uit
Laatste knoopje aan de bovenkant altijd open laten. Anders stik je en zweet je je kapotquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
geen shirtquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
tot het laatste knoopje is kapot sexyquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
yoloquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Is dit een opmerking waarbij ik moet denken je haat shirts of gewoon #YOLO ?
Ja hé? Dan zie je al dat borsthaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tot het laatste knoopje is kapot sexy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat helemaal dicht swag isquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Rozzje het volgende:
ff serieus mattiequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
tot het laatste knoopje is kapot sexy
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja hé? Dan zie je al dat borsthaarheb jij al borsthaar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben dood serieus. ik vind dat echt ontzettend aantrekkelijk.
pics van jouquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Ik wil iedereen zijn eerlijke mening hierover.. Voor mij is dit een erge dilemma ja
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
Ik wil iedereen zijn eerlijke mening hierover.. Voor mij is dit een erge dilemma ja
ouwe het is 'het dilemma'dus ook erg dilemmaquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]ik ben eerlijk maar dan niet joh. zoek t uit
wat voor shirt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Als je een shirt draagt.. Laatste knoopje open of dicht?
Verschilt, lijkt mij.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Normaal slim fit shirt.. Gaat om het idee
een die goed over je body valt niet zon wijd gordijnquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verschilt, lijkt mij.Maar ok, ik heb geen idee wat een normaal slim fit shirt is.
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verschilt, lijkt mij.Maar ok, ik heb geen idee wat een normaal slim fit shirt is.
![]()
Well, you can askquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi,
Ik heb nog een vraag over engelse grammatica voor jou
Het is dus "a bit too early" Maar waarom? Er zijn waarschijnlijk regeltjes voor maar die ken ik niet, of vergeten :xquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Well, you can ask
Ik ben meer van de cijfers though maar vraag maar
Wil je tieten hebben? Vind dat niet echt aantrekkelijk hoor.. man met tieten.quote:
Nee, dombo, hij wil een foto van tieten!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je tieten hebben? Vind dat niet echt aantrekkelijk hoor.. man met tieten.
Jij valt niet op mannen met vettietjes en een harige buik?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je tieten hebben? Vind dat niet echt aantrekkelijk hoor.. man met tieten.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dombo, hij wil een foto van tieten!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij valt niet op mannen met vettietjes en een harige buik?
Lol nee, dat is vies, zoiets vraag je nietquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dombo, hij wil een foto van tieten!
Too = te of ookquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is dus "a bit too early" Maar waarom? Er zijn waarschijnlijk regeltjes voor maar die ken ik niet, of vergeten :x
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij valt niet op mannen met vettietjes en een harige buik?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij komt opeens in aanmerking![]()
?
Genoeg Engelsen maken die fout ook hoor. Net als met much en many bijvoorbeeldquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg Engelsen maken die fout ook hoor. Net als met much en many bijvoorbeeld
Your and you're
It's and its
Maar die laatste 2 zijn echt domme fouten!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Genoeg Engelsen maken die fout ook hoor. Net als met much en many bijvoorbeeld
Your and you're
It's and its
ook hoi, hoe was het feessie?quote:
Hallo, mijnheerquote:
holy shit, sof weer aan de booze, ik moet ookquote:
omdat ik daar geen behoefte aan hebquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon waarom je nooit doei zegt!!
Ach nou ja, sommige fouten lijken stom en toch zie je het regelmatigquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die laatste 2 zijn echt domme fouten!
Dat eerste kan ik me nog wel voorstellen, want dan moet je nog nadenken over het woord wat er na komt.
neequote:
Wow, vet ik las de recensie gisteren schijnt geweldig te zijn geweest.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heloef ik was naar Flea en Thom Yorke geweest met Atoms For Peace
Ik was in Antwerpen omdat HMH overlapte met Werchter, en het was echt superawesome. Zelfs nog een unreleased song gehoord die ze niet in Amsterdam speeldenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wow, vet ik las de recensie gisteren schijnt geweldig te zijn geweest.
rot op totoquote:
Everybody loves great tits!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nice!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was in Antwerpen omdat HMH overlapte met Werchter, en het was echt superawesome. Zelfs nog een unreleased song gehoord die ze niet in Amsterdam speelden
Nope, ik ben een directioner geworden!quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hey, heb jij een geslachtsverandering gehad?.
same. Laten we van de M op je ID-kaart maar mooi een V makenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, ik ben een directioner geworden!
Oh, en dan moet je een meisje zijn?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope, ik ben een directioner geworden!
Meer dan goed. Ja zeker, ik doe tegenwoordig een ochtendshow. Daarnaast probeer ik me ook nog al netwerkende naar binnen te werken bij 3fm.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Ik heb je al een eeuw niet gesproken. Doe je nog radiowerk?
Nee, wel doofquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en dan moet je een meisje zijn?
De V van... kut, ik kan even niks grappigs bedenkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
same. Laten we van de M op je ID-kaart maar mooi een V maken
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
same. Laten we van de M op je ID-kaart maar mooi een V maken
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, en dan moet je een meisje zijn?
idd, van kut, oftewel Vaginaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De V van... kut, ik kan even niks grappigs bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |