Waarom maak jij de TT nou weer onjuist?quote:
niet gelezenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom maak jij de TT nou weer onjuist?
Ga hem maar snel lezen dan maatjequote:
ja gedaan vriendquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga hem maar snel lezen dan maatje
Spazie, go ahead.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
Tip 31: chicks diggen het als je op hun clit knabbelt
Ik eet het als ananas.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
Vinden ze het ook geil als ik het eraf bijt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Dearest het volgende:
Hoor je dat nodig?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
houding is wel belangrijk hoor. Echt zo'n superhelden houding heb je nodig.
godverdomme, heb je die OP gezien? en dan is het alleen erg als IK over seks praatquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom praat jij elke keer over seks
dat kan alleen als ze zeker weten dat ze met jou gaan trouwen, anders moeten er nog misschien andere jongens aanzitten en dat kan dan niet meer want dan is ie eraf :squote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vinden ze het ook geil als ik het eraf bijt?
Jij praatte voor die op al ongeveer 15x over seksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
godverdomme, heb je die OP gezien? en dan is het alleen erg als IK over seks praat![]()
beetje raar hoor :s
Vind het lief dat je me als superheld ziet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
houding is wel belangrijk hoor. Echt zo'n superhelden houding heb je nodig.
Niet dat ik dat zou doen hoor, lijkt me vies en bloederig, maar gewoon benieuwd als ik iemand echt wil veroveren dat het misschien ooit handig is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:58 schreef Dearest het volgende:
[..]
dat kan alleen als ze zeker weten dat ze met jou gaan trouwen, anders moeten er nog misschien andere jongens aanzitten en dat kan dan niet meer want dan is ie eraf :s
don't hate me cuz u ain't mequote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Jij praatte voor die op al ongeveer 15x over seks
En klagen dat je niet wil sporten
Ik vind je niet echt een superheld hoor, meer een superbaas ofzo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vind het lief dat je me als superheld ziet.
Ik weet zeker dat ik betere billen heb omdat ik hier de persoon ben die liftquote:
Pics van je achterstequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik betere billen heb omdat ik hier de persoon ben die lift
heb je geen autoquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
hahahaha grappigquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahaha grappig
i was born perfect naturally baby
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahaha grappig
nouja nick is hier dus ik zou zeggen vraag het hemquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn billen in hardloopbroekje
Kunnen veel meiden van leren, srs. Baggerbillen op de gemiddelde blanke meid
Kijk je FBquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
hahahaha grappig
Vraag wat?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja nick is hier dus ik zou zeggen vraag het hem
Forum Opties | |
---|---|