Eerste dag? Is Nederland een dag later begonnen met het vasten?quote:
Nee, was ongesteld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Eerste dag? Is Nederland een dag later begonnen met het vasten?
Aaah okay. Dacht ff dat Nederland weer apart wou doen.quote:
Krijg je van zout juist geen dorst?quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:47 schreef Ambipur het volgende:
Je moet wat zout in je mond nemen en dat wegspoelen met water. Dat zorgt ervoor dat je lichaam vocht vasthoudt en het lichaam minder naar water verlangt.
Sahur tijd dus.
Haha ga je het echt maken?quote:
Ik was eerst van plan om alleen alle weekenden mee te doen maar het gaat nu best goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aaah okay. Dacht ff dat Nederland weer apart wou doen.
Ik maak soms van die kant en klare cake waar je alleen water bij moet doen, maar dat verknal ik ook altijdquote:
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPESTquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
'Skills': boodschappen doen, kunnen lezen en het recept volgen.
Was het maar zo makkelijk jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:45 schreef Ayca het volgende:
'Skills': boodschappen doen, kunnen lezen en het recept volgen.
Of er staat theelepel, maar ja je hebt grote en kleine theelepels.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPEST
quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is allemaal moeilijker dan je denkt. Heel vaak staat er bij '100ml water bij X hoeveelheid meel'. Maar ik zie meteen al dat het niet genoeg kan zijn. Dan doe ik er extra water bij, VERPEST
Hahaha ik heb echt hetzelfde als jij.quote:Op donderdag 11 juli 2013 20:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
2 dagen geleden nog geprobeerd pannenkoeken te maken, compleet mislukt
Dat is makkelijker dan een ei bakkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen shoarma maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |