Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.quote:
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wilde zometeen nog naar de Simit Sarayi fietsen om wat te halen, maar jij demotiveert mij gewoon om vanavond Turks naar binnen te werken.
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ous is daar te lief voor. Oussie gebruikt geweld alleeen wanneer het echt nodig is.
Niet dan, Oussie?
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Soms show ik gewoon mijn temperament, net als ieder ander volk aan de Middellandse Zee.
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Simit Sarayi is dan ook niet geschikt voor iftar...het is meer iets voor sahur.
Ik kan ook niks goed doen he.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Daarom juist wilde ik er naar iftar heen fietsen, ablacim.
Ik ga gewoon weer voor de Marokkaanse bakker vanavond, is goed met jou.
Ik wil juist van die imago af. Niemand neemt mij zo serieus als ik boos ben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nietus, jij niet. Jij bent een knuffelmarokkaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
In ieder geval alvas teen prettige maaltijd gewenst allen.
Ik eet nog wat later dan iedereen denk ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gaan jullie nog steeds eerst die wedstrijd afkijken en daarna pas eten?
B'saha khooya.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:50 schreef o.us2.0 het volgende:
In ieder geval alvas teen prettige maaltijd gewenst allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |