http://www.volkskrant.nl/(...)03/Hippe-sekte.dhtmlquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:45 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]![]()
En wat is daarvoor dan je bron, nogmaals?
Omdat: luie KLB mod die af en toe wel eens een BNW topic kan waarderenquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
En dit staat niet in BNW omdat....?
Lekker hier laten staan inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Omdat: luie KLB mod die af en toe wel eens een BNW topic kan waarderen
Nee. Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:44 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Is dat voor presidenten en politici dan ook marketing? 'Laten we lekker controversieel doen dat is goed voor de aandacht.'
Het was een klacht die toevallig van iemand is die ook in de illuminatie gelooft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
En dit staat niet in BNW omdat....?
In mijn armen (knuffel) is je prozac.quote:
De broer van enlil ís enki, als ze iets wil uitbeelden uit die tijd beeld ze eerder inanna uit.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik bedoelde de broer van dinges, hoe heetie ook alweer?
edit: de broer van Enlil dus.
Die jonge Padawan heeft nog veel te leren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
En anders moeten we de bijdragen van tribalwars missen.
Ja.quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In mijn armen (knuffel) is je prozac.
eeuwige mannenliefde x infiquote:
ja, dat zei ik, dat het zijn broer wasquote:Op donderdag 11 juli 2013 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De broer van enlil ís enki, als ze iets wil uitbeelden uit die tijd beeld ze eerder inanna uit.
Kan het proberen weet wel een manier.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Frank heeft geen last van psychoses en zijn prefrontale cortex is al volgroeid, dus ja, dan ben je daar minder gevoelig voor.
[..]
Misschien weten ze daarna juist precies hoe de vork in de steel zit. Het kan voor jou alleen maar voordelig uitpakken.
Waarom bezoek je dan uberhaupt BNW als het onzin vind. Mevrouw copycat gelooft natuurlijk wel in een paar ding maar de rest niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
![]()
Ik zit te beven voor de NWO onder mijn aluhoedje.
Oh nee. I'm part of it.
Wie durf je geen naam te zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:51 schreef Made-In-Holland het volgende:
Vind het maar een vervelend mokkel
okequote:Op donderdag 11 juli 2013 21:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wie durf je geen naam te zeggen.
Vanwege humor en verbazing. En het is altijd 'bijzonder' discussiëren. Mevrouw Copycat gelooft in logica.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
Waarom bezoek je dan uberhaupt BNW als het onzin vind. Mevrouw copycat gelooft natuurlijk wel in een paar ding maar de rest niet.
Over wie gaat dit topic, snuggie?quote:
maar soms is de logica ver te zoeken in deze wereld. Van daar dat ik wel eens zeg de waarheid is wel eens vreemder dan fictie.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege humor en verbazing. En het is altijd 'bijzonder' discussiëren. Mevrouw Copycat gelooft in logica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |