quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:55 schreef Splutje het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind Kesha echt een bazin
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik was er ook, top show
Mensen die haar een hoer vinden zijn zelf een hoer of pooier
Ik zal voor je bidden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:56 schreef Havenbar0n het volgende:
Ik was er ook, top show
Mensen die haar een hoer vinden zijn zelf een hoer of pooier
Ik vind het werkelijk verschrikkelijke muziek, maar goed, dat is weer een andere discussie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
dit is toch de ultieme 'feel good' muziek
Jammer van die neusring, anders mocht ze bier voor me halen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:01 schreef Havenbar0n het volgende:
dit is toch de ultieme 'feel good' muziek
Ik denk dat meerendeels Melodic power metal 1000000x waardelozer vinden dan dit.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk verschrikkelijke muziek, maar goed, dat is weer een andere discussie.
Zo is heel de muziekindustrie. De hele muziek industrie zit vol illuminti symboliek. Dat is hun geloof. Het satan geloof ze willen dat hun geloof het grootste wordt en dat god verliest. Dat is hun project daar werken ze aan. En de muziek en film industrie gebruiken ze als propaganda machine om zo mensen klaar te stomen voor hun NWO. Heel veel muziek in de top 40 zit vol illuminti symboliek. Enkele artiesten die voor de illuminti werken Rihanna, lady gaga, Britnay spears, Bruno mars , Micheal Jackson maar die stapt eruit en verteld de wereld er over en dat werd zijn dood daarom is hij vermoord.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:54 schreef MelodicPowerMetal het volgende:
Gisteravond gaf Kesha, een zangeres die een van de vele slavinnen van de Illuminati is, een concert in Paradiso, Amsterdam. Ik was er al bang voor, en inderdaad: de show zat boordevol met allerlei duister symbolisme.
Haar dansers droegen pentagrammen en waren geschminkt als doodshoofden:
[ afbeelding ]
Het beruchte all-seeing eye:
[ afbeelding ]
Als je nog meer bewijs wilt dat Kesha een smerige Illuminatislavin is, kijk dan maar eens naar haar clips. Het is een en al Illuminati.
Klacht: gisteravond zijn waarschijnlijk honderden tienermeisjes gehersenspoeld
Woehoe! Catfish tonight op de menukaart!quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.![]()
Alleen Osho kan jullie nog deprogrammeren. Echter heeft Osho Zijn aardse werktuigen neergelegd en is overgegaan, hetgeen impliceert dat jullie reddeloos zijn verloren.
Zo zie je maar hoe goed ze zijn in Mind control.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn dus ook gehersenspoeld.![]()
Alleen Osho kan jullie nog deprogrammeren. Echter heeft Osho Zijn aardse werktuigen neergelegd en is overgegaan, hetgeen impliceert dat jullie reddeloos zijn verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |