Die van mij wordt hier ook vrolijk van.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:30 schreef Vansschoen het volgende:
Doggy![]()
Ook het ''schildpad'' (hihi) standje van Sekhmet staat hoog aan mijn lijstje.
Mijn vrouwtje ook altijd.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik kom bovenop altijd het beste klaar eigenlijk.
Als je daar al niet voor open staat ben je de moeite qua sex ook niet echt waard, IMHO.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:08 schreef UnicornBeliever het volgende:
Ik ben een meisje en zelf vind ik het standje scharen het geilst.
Het is atletisch maar ook zeer intiem, de meeste meisjes vinden dat leuk.
Maar niet veel meisjes staan hier voor open, dus zou ik eerst beginnen met de wat simpelere standjes.
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:13 schreef rosepetals het volgende:
niet bang voor een gebroken penis? women on top vind ik heel onverstandig, hij kan eruit floepen en één verkeerde beweging en het is voorbijquote:Op zondag 14 juli 2013 09:13 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:13 schreef rosepetals het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef 123dudeguys het volgende:
niet bang voor een gebroken penis? women on top vind ik heel onverstandig, hij kan eruit floepen en één verkeerde beweging en het is voorbij
Ja, dat is helaas mogelijk. Een penisbreuk is een scheuring van de wand van een van de drie zwellichamen, de tunica albuginea, in de penis. Dit resulteert in een krakend geluid, een blauw-paarse zwelling, het verdwijnen van de erectie en een kromme penis. Degene die dit overkomt dient met spoed naar een uroloog, de huisarts of eerste hulp te gaan omdat het in een later stadium niet (altijd) meer te herstellen is. Er moet worden onderzocht of de urinebuis niet is beschadigd. Ook is het raadzaam om de bloeding tegen te gaan door plaatselijk te koelen met ijs.quote:
Mijn lul word zo hard, die kan niet breken.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:17 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, dat is helaas mogelijk. Een penisbreuk is een scheuring van de wand van een van de drie zwellichamen, de tunica albuginea, in de penis. Dit resulteert in een krakend geluid, een blauw-paarse zwelling, het verdwijnen van de erectie en een kromme penis. Degene die dit overkomt dient met spoed naar een uroloog, de huisarts of eerste hulp te gaan omdat het in een later stadium niet (altijd) meer te herstellen is. Er moet worden onderzocht of de urinebuis niet is beschadigd. Ook is het raadzaam om de bloeding tegen te gaan door plaatselijk te koelen met ijs.
Nee daar ben ik niet bang voor, heb het ook nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
[..]
niet bang voor een gebroken penis? women on top vind ik heel onverstandig, hij kan eruit floepen en één verkeerde beweging en het is voorbij
Op het moment suprême!? Auwquote:Op zondag 28 juli 2013 16:18 schreef bokvansteen het volgende:
De voorhuid kan ook ineens te strak komen te staan waarna besnijdenis noodzakelijk is
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Overduidelijk doggystyle.
Met op plaats twee missionaris met benen opgetrokken.
mijn ex vond dat toen altijd wel fijn, omdat het meer persoonlijk is, intiem zeg maar....missionaris bedoel ik dan ....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:53 schreef OmNom het volgende:
Heel saai misschien, maar missionaris. Dan heb je meer het idee dat ie je neemt. Of doggy natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |