Nog 1 quest hierna en je krijgt je cloak. Als je melee dps bent, raad ik je de tanking challenge aan bij de quest die je gaat krijgen. Die is wel te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:10 schreef Hathor het volgende:
Dan gaat het voor mij inderdaad lang duren, aangezien wij, net als anderen in dit topic zag ik, zo'n beetje ons volledige raidteam hebben zien vertrekken. Puggen doe ik eigenlijk zelden of nooit, alleen LFR voor de VP. Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen was hoeveel quests er nog komen na deze?
Nope, ik ben er het dichtst bij op mijn hunter, maar mijn elemental shaman en warlock zitten er vlak achter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Nog 1 quest hierna en je krijgt je cloak. Als je melee dps bent, raad ik je de tanking challenge aan bij de quest die je gaat krijgen. Die is wel te doen.
LFR/normal/heroic hebben zelfde ***dropkansquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, ik zeg ook niet dat 't niet gebeurt, 't is gewoon een lage droprate
Ik heb er ondertussen 4 in 4 weken ><
er komt nog een expansion na MoPquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:34 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is nu eigenlijk het vervolg voor WoW? Een nieuwe expansion komt er niet meer (toch?)
Zijn er al geruchten dat er een WoW 2 wordt ontwikkeld? Of gaan we nog vele jaren WoW met gewone patches tegemoet tot er uiteindelijk bijna helemaal niemand meer speelt???
Toch nog een expansion? Na WOTLK werd er altijd gezegd dat er nog 2 zouden komen en dat de kraan dan dicht werd gedraaid. Er is ook nog helemaal niets aangekondigd (of wel?), terwijl we al bijna in 5.4 zitten...quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er komt nog een expansion na MoP
wow2 nee komt er niet
http://en.wikipedia.org/wiki/Titan_(Blizzard_Entertainment_project)
Mists Of Pandaria is nog geen jaar uit. en dat werd op Blizzcon aangekondigd (oktober 2011), dus reken er maar op dat in november de volgende aangekondigd wordt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:14 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toch nog een expansion? Na WOTLK werd er altijd gezegd dat er nog 2 zouden komen en dat de kraan dan dicht werd gedraaid. Er is ook nog helemaal niets aangekondigd (of wel?), terwijl we al bijna in 5.4 zitten...
Die wordt iedere expansion weer een beetje opgepoetst, dus echt vergelijken met de engine uit 2005 kan je hem niet meer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:05 schreef Astaat het volgende:
Denk dat ze bij level 100 wel gaan stoppen hoor. Het spel moet een keer ophouden, de engine is daarbij ook al sterk verouderd (circa 2005 ofzo).
de engine is met elke xpan opgepoetst , nieuwe (player) models staan in de planning en wow is nog steeds een cash cow. Er is totaal nog geen reden om te stoppen, en zelfs als ze 100 als 'max' lvl zouden nemen dan kunnen ze daarna nog doorgaan met zoiets als 'elite levels' (zoals paragon level in d3) of het Path of the Titans systeem afstoffen en implementeren voor 100+.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:05 schreef Astaat het volgende:
Denk dat ze bij level 100 wel gaan stoppen hoor. Het spel moet een keer ophouden, de engine is daarbij ook al sterk verouderd (circa 2005 ofzo).
Noooitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:45 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
jij zou er nooit aan beginnen he
Als maar genoeg mensen het blijven kopen, that is. Het moet wel geld opleveren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:26 schreef Tokus het volgende:
En tuurlijk komt er nog een expansion. en daarna nog een. en daarna nog een.
Veel mensen vergeten wel dat het spel al meerdere keren een grafische update heeft gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:05 schreef Astaat het volgende:
Titan is voorlopig uitgesteld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:35 schreef Fuszy het volgende:
Zo lang de massa expansion blijft kopen en het winstgevend blijft zal de stekker er niet uitgetrokken worden. Blizzard zal ook wel proberen om de massa zowel WoW te laten spelen als de nieuwe spellen.
Of ze hopen juist dat de massa straks van WoW naar Titan verkast. Blijven de inkomsten iig binnen Blizzard.
Is nog niet bekend gemaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:05 schreef tim94 het volgende:
Weet iemand of met patch 5.4 ook gelijk alle honour/justice points ingewisseld worden voor gold?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |