http://www.wowdude.nl/news.phpquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Zenedar, knap waardeloos eigenlijk.
Geen zin om helemaal opnieuw te beginnen....maar zit weinig anders op ben ik bang! Iemand nog een leuke server tip, wel graag zonder queues![]()
Progress is inderdaad ok, maar sfeer is er ver te zoeken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:21 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://www.wowdude.nl/news.php
Grootste / beste Nederlandse guild op Frostmane Alliance kantGeen queue's en toch vrij grote server met genoeg players
Frostmane is alles behalve balanced, het is een eer om horde tegen te komen, je laat ze leven omdat ze zo zeldzaam zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:34 schreef zerokil het volgende:
Waar zitten de meeste fokkers eigenljk op? Is dat Razzak of een Frostmane server? (Veel ally of veel horde) of meer balanced? zit zelf op een balanced.
Heb je erin gezeten? Ik vind de sfeer vrij goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:24 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Progress is inderdaad ok, maar sfeer is er ver te zoeken.
Daarom CRZ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Frostmane is alles behalve balanced, het is een eer om horde tegen te komen, je laat ze leven omdat ze zo zeldzaam zijn.
Hoe heet jij op Frostmane?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:35 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Heb je erin gezeten? Ik vind de sfeer vrij goedMaar ik zit er zelf pas sinds MoP in en volgens mij is er wel veel veranderd de afgelopen maanden. We hebben bijvoorbeeld nu 6 actieve raidteams
Wij hebben echt bijna precies dezelfde gear.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/kraator/advanced
Inderdaad, holy paladinsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wij hebben echt bijna precies dezelfde gear.
Dat zeg ik dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Frostmane is alles behalve balanced, het is een eer om horde tegen te komen, je laat ze leven omdat ze zo zeldzaam zijn.
das jammer..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:05 schreef lifeblind het volgende:
Oke.. in welgeteld 6 dagen tijd is ons hele raidingteam uit elkaar gevallen en zijn we met z'n twee over... gisteren een application/recruit dingetje gehad in de guild van een vriend van me war ze een tank zoeken, aangenomen, dus binnenkort maar transferren naar Shadowsong
Moet alleen wel als koe (omdat horde)... maar ach, heeft ook wel z'n charmes
/moo
Haha wat is dit, precies dezelfde gear als in TBC. Hebben ze geen inspiratie meer bij Blizzard?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef L3IPO het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/kraator/advanced
*kuch*transmogrification*kuch*quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha wat is dit, precies dezelfde gear als in TBC. Hebben ze geen inspiratie meer bij Blizzard?
Ah weer wat geleerd, ik heb de afgelopen 2 jaar geen wow gespeeld. Ben niet meer up to date.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
*kuch*transmogrification*kuch*
Als je nu met die titan runestones bezig bent, heb je sowieso nog minstens 12 weken te gaan, aangezien ze van de andere bosses (in ieder geval op LFR) eigenlijk nooit droppen, behalve 100% van Lei Shen. En dan ben je al redelijk dicht bij je cloak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:01 schreef Hathor het volgende:
Pffft eindelijk die quest af waarin je 20 secrets of the empire moet verzamelen, dat heeft zo'n beetje 6 weken geduurd in mijn geval. Meteen ook dat one man scenario erachteraan gedaan, leuke metagem op het eind, en dan krijg je vervolgens weer zo'n kutquest waarin je 12 van die dingen moet verzamelen, met als verschil dit keer dat die alleen van de laatste 6 bosses droppen. Best wel om een beetje moedeloos van te worden allemaal.![]()
iemand hier die die legendary al voltooid heeft? En zo ja, hoe dicht bij het eind ben ik nu?
Dan gaat het voor mij inderdaad lang duren, aangezien wij, net als anderen in dit topic zag ik, zo'n beetje ons volledige raidteam hebben zien vertrekken. Puggen doe ik eigenlijk zelden of nooit, alleen LFR voor de VP. Maar wat ik eigenlijk bedoelde te vragen was hoeveel quests er nog komen na deze?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:07 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je nu met die titan runestones bezig bent, heb je sowieso nog minstens 12 weken te gaan, aangezien ze van de andere bosses (in ieder geval op LFR) eigenlijk nooit droppen, behalve 100% van Lei Shen. En dan ben je al redelijk dicht bij je cloak.
Naja, ik zeg ook niet dat 't niet gebeurt, 't is gewoon een lage dropratequote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:20 schreef Hathor het volgende:
Heb trouwens net effe op Wowhead zitten kijken, en volgens de commentaren daar droppen ze wel degelijk ook van de andere bosses in LFR, gewoon kwestie van geluk hebben dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |