Sport1 zendt geen Turks voetbal uit. Ze hebben alleen eenmalig de Turkse Super Cup uitgezonden. Thats it. Niemand buiten LigTV/Digiturk heeft de rechten van het Turks voetbal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:33 schreef Iwanius het volgende:
Precies! inzake Duits voetbal.
Alle grote wedstrijden van met name FC Bayern komen sowieso op een van de grootste Duitse open zenders. Daarnaast zendt Eurosport ook bijna alle Bundesliga wedstrijden live uit. Eigenlijk heb je Sport 1 - als je ook niet van Turks voetbal houdt - niet meer nodig mocht je ook de PL niks meer aan vinden.
Ik overweeg heel erg Sport 1 op te zeggen maar iets weerhoudt mij te weten: Turkse competitie die je nergens anders live kunt zien in Nederland.
Bij Canaal Digitaal is Fox Sports International vandaag online gegaan. De normale Fox heb ik nog niet gecontroleerd. Officieel gaat de zender morgen pas van startquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef wolfrolf het volgende:
Bij caiway zijn de fox sports international zenders nog niet beschikbaar. Evenals die openbare FOX NL zender.
kan pas in November. Als je nu Fox Sports besteld krijg je International er bij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Bij Ziggo kan je nog geen Fox Sports International bestellen
Sport1 en FOX zijn allebei aan het onderhandelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sport1 zendt geen Turks voetbal uit. Ze hebben alleen eenmalig de Turkse Super Cup uitgezonden. Thats it. Niemand buiten LigTV/Digiturk heeft de rechten van het Turks voetbal.
Als het goed is heb je een brief gehad (tenminste als je al Eredivisie Live had). Tot November betaal je gewoon nog de oude prijs van Eredivisie Live daarna tot de winterstop (kan ook eind van het seizoen zijn, heb hier even geen info bij de hand) wat extra en pas daarna ga je het volle pond betalen dus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Bij Ziggo kan je nog geen Fox Sports International bestellen
En ze gaan het allebei niet krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sport1 en FOX zijn allebei aan het onderhandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |