Feyenoord grijpt wel overal naast zeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef PIETR het volgende:
Ook Assaidi waarschijnlijk naar PSV:
Oussama Assaidi @OussamaAssaidi0 29 juni I hope my next destination will be the #PSV eindhoven
![]()
Neuh. LR gaat tegen stemmen. Anders gaan ze niet bij Knevel zitten.quote:
Dat zou de fanatiekste Feyenoorders in dat geval goed uitkomen, toevallig ook de grootste tegenstanders van HNS (dubbele agenda iemand?), dat terwijl onder Gudde Feyenoord de zaakjes financieel weer op orde heeft gekregen, en hij de puinhopen van Bosz en cs heeft mogen opruimen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:28 schreef Maastoren het volgende:
In dat geval heeft Gudde gefaald en moet hij vertrekken
Maakt niet uit joh, PSV levert zoveel kwaliteit en basisspelers in, dat gaat nooit wat worden met een onervaren trainer volgend seizoen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef PIETR het volgende:
Oussama Assaidi @OussamaAssaidi0 29 juni I hope my next destination will be the #PSV eindhoven
![]()
Dit dus, helaasch. Triest voor Feyenoord. HNS komt er wel, maar nu helaas met jaren vertraging (en oplopen van verdere achterstand vrees ik).quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. LR gaat tegen stemmen. Anders gaan ze niet bij Knevel zitten.
Halen er anders wel prima spelers voor terug.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, PSV levert zoveel kwaliteit en basisspelers in, dat gaat nooit wat worden met een onervaren trainer volgend seizoen.
Wie dan? Stijn Schaars?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Halen er anders wel prima spelers voor terug.
Nope, ze schuiven het probleem op naar de langere termijn met bijvoorbeeld het huren van Rekik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Halen er anders wel prima spelers voor terug.
Oh ja, Cocu volgend jaar hé. Hopelijk wordt dat de nieuwe Van Basten. Het bewijs dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, PSV levert zoveel kwaliteit en basisspelers in, dat gaat nooit wat worden met een onervaren trainer volgend seizoen.
Maar had Gudde niet als hoofdtaak om een nieuw stadion te realiseren? Als dat er niet komt heeft hij toch gewoon gefaald?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zou de fanatiekste Feyenoorders in dat geval goed uitkomen, toevallig ook de grootste tegenstanders van HNS (dubbele agenda iemand?), dat terwijl onder Gudde Feyenoord de zaakjes financieel weer op orde heeft gekregen, en hij de puinhopen van Bosz en cs heeft mogen opruimen.
Vervolgens over enkele jaren lopen de fanatiekste Feyenoorders weer te janken dat we een achterstand hebben opgelopen tov de concurrentie.
Ik vind overigens ook dat Gudde de uitstraling van een wortel heeft, maar inhoudelijk acht ik hem toch behoorlijk hoog.
Enkele andere directieleden mogen van mij direct oprotten, zoals Salomon en Koevermans.
LR vergadert en stemt er daarna vanavond over. Beetje voorbarig dus om nu al te zeggen dat ze tegen gaan stemmen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus, helaasch. Triest voor Feyenoord. HNS komt er wel, maar nu helaas met jaren vertraging (en oplopen van verdere achterstand vrees ik).
Gudde zal zeer waarschijnlijk de eer aan zich zelf houden, dat had ik in zo'n situatie ook gedaan.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar had Gudde niet als hoofdtaak om een nieuw stadion te realiseren? Als dat er niet komt heeft hij toch gewoon gefaald?
Buiten dat heeft Gudde inderdaad de zaakjes financieel weer redelijk op orde gekregen. En ik ben het met je eens dat Salomon en Koevermans hoe dan ook moeten vertrekken.
Cocu vind ik maar een dooie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh ja, Cocu volgend jaar hé. Hopelijk wordt dat de nieuwe Van Basten. Het bewijs dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt.
Verder maken een hoop goede voetballers nog geen goed elftal.
Zo, alle clichés vandaag weer gehad.
Net ofdat Strootman, die zwaar overschat wordt, zoveel beter is. Maher, fantastische speler. Bruma & Rekik, kom daar maar eens langs. Assaidi, beter dan Lens. Narsingh komt terug van een blessure. Hebben dadelijk gewoon een prima team.quote:
Je kan niet eeuwing in De Kuip blijven spelen, iedereen zal er een keer aan moeten geloven. Of dat nu is of over 10 jaar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus, helaasch. Triest voor Feyenoord. HNS komt er wel, maar nu helaas met jaren vertraging (en oplopen van verdere achterstand vrees ik).
Ja daarin heeft hij en z'n team dan gefaald inderdaad. Mede te danken aan de gebrekkige communicatie naar mijn mening.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar had Gudde niet als hoofdtaak om een nieuw stadion te realiseren? Als dat er niet komt heeft hij toch gewoon gefaald?
Buiten dat heeft Gudde inderdaad de zaakjes financieel weer redelijk op orde gekregen. En ik ben het met je eens dat Salomon en Koevermans hoe dan ook moeten vertrekken.
Ja, wij kunnen dat makkelijk beoordelen terwijl hij begeerd wordt door toch redelijk grote clubs in Europa en reserve aanvoerder is van Oranje. Maar die mensen zien het allemaal verkeerd.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Net ofdat Strootman, die zwaar overschat wordt, zoveel beter is. Maher, fantastische speler. Bruma & Rekik, kom daar maar eens langs. Assaidi, beter dan Lens. Narsingh komt terug van een blessure. Hebben dadelijk gewoon een prima team.
Gebrek aan transparantie is één van die oorzaken dat hij het niet heeft weten te verkopen, zeker niet onder de supporters.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja daarin heeft hij en z'n team dan gefaald inderdaad. Mede te danken aan de gebrekkige communicatie naar mijn mening.
Aangezien hij met het oog op HNS is aangesteld zal hij inderdaad onvermijdelijk moeten opstappen denk ik. Ik heb m'n twijfels of we daar als Feyenoordsupporters dan zo blij mee moeten zijn.
Aan de andere kant kun je zeggen dat als hij dit stadionplan niet goed heeft weten te verkopen, dan zal hem dat in de toekomst ook niet lukken.
29 juniquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef PIETR het volgende:
![]()
Schneider, de fractievoorzitter van Leefbaar zit vanavond bij Knevel & van den Brink.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
LR vergadert en stemt er daarna vanavond over. Beetje voorbarig dus om nu al te zeggen dat ze tegen gaan stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |