PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Kom TOTS Valdes nooit tegen en heb er zelf niet mee gespeeld..zou het dus niet weten. Maar icm Eliseu zou dat nodig zijn om Ramos 9 chem te geven.quote:
Jij weet, ik ben te skeer om normale vakantie te betalenquote:
I know that feel bro. Ik doe de AH vakantiequote:Op woensdag 10 juli 2013 18:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij weet, ik ben te skeer om normale vakantie te betalen
Ik ga in een tentje bier drinken 1 nachtje. Maarja over 2 weken vliegen naar het warme oordquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
I know that feel bro. Ik doe de AH vakantie
Kamperen.quote:
Vrienden. Maar 1 nachtje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kamperen.
Alleen, met vrienden of familie?
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar neem ik afstand van.
Tevens;
[ afbeelding ]
bron?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:38 schreef DePresident. het volgende:
Deulofeu op huurbasis naar Everton.
bron?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:38 schreef DePresident. het volgende:
Deulofeu op huurbasis naar Everton.
tik 'm aan.quote:
ah thxquote:
Best vreemd wel dit, maar misschien willen ze hem zo leren om wat zakelijker (en fysiek sterker) te worden. Ze hebben nu Neymar, Messi, Pedro, Sanchez, Tello nog voor de voorhoede. Cuenca ook, maar die zal wel weggaan. Weinig diepte, weinig verschillende types. Neem aan dat er nog wel een fysiek sterke spits bij komt zodat ze tenminste een plan B hebben.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah thxDacht dat het echt een super super talent was
maar dat zal dan ook wel meevallen
AKINFENWA!!!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best vreemd wel dit, maar misschien willen ze hem zo leren om wat zakelijker (en fysiek sterker) te worden. Ze hebben nu Neymar, Messi, Pedro, Sanchez, Tello nog voor de voorhoede. Cuenca ook, maar die zal wel weggaan. Weinig diepte, weinig verschillende types. Neem aan dat er nog wel een fysiek sterke spits bij komt zodat ze tenminste een plan B hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Overduidelijk toch?Mijn intuitie zegt de linkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Nee joh. Die middelste is echt een travo hoor, dat zie je zo.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn intuitie zegt de linker
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Overduidelijk toch?Geen enkele. Is gewoon een foto van Top Model.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt hiervandaan: http://flabber.mobi/n/24/(...)den-uitgevoerd-15618Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Jadson.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef Shygirl18 het volgende:
Best lastig een goede team maken met Seedorf
Elkesonquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:08 schreef Shygirl18 het volgende:
Best lastig een goede team maken met Seedorf
Geef nike iedereen geel/blauwe uit tenue's ?quote:
RKC als trendsetterquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geef nike iedereen geel/blauwe uit tenue's ?![]()
RKC heeft een voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geef nike iedereen geel/blauwe uit tenue's ?![]()
quote:
Misschien vind ik Pirlo toch wel een iets grotere baasquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:14 schreef Patje1987 het volgende:
Niemand shined zo hard in het geel blauw als de mossel
VOETBALBARBAAR.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien vind ik Pirlo toch wel een iets grotere baas
Ik was eerst kritisch over die van United, maar hij is nog best oké...quote:
ok.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met je caps lock uit kan ik het ook wel lezen hoor
Betraptquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
Jackson Martinez is momenteel in Maastricht
Wutquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
Jackson Martinez is momenteel in Maastricht
bij MVV tekenen.quote:
Hihaho. Moet je daar nou zelf om lachen?quote:
ja.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hihaho. Moet je daar nou zelf om lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Godver dat is wel even een leuk potje voor MVV zeg. Als ik dat geweten had had ik de trein miss wel even gepaktquote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja.Tim zat gewoon RTL Boulevard te kijken, en daar kwam Jermaine Jackson op, die bij Andre Rieu was. Maar het zou ook zijn broer kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Je o staat scheefquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]......................
![]()
![]()
..........
![]()
......................
..........
..........
.......................
..........
..........
-......................
..........
..........
![]()
![]()
-.....
![]()
![]()
..........
![]()
![]()
echt grappig.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tim zat gewoon RTL Boulevard te kijken, en daar kwam Jermaine Jackson op, die bij Andre Rieu was. Maar het zou ook zijn broer kunnen zijn
Nee, er stond gewoon 1 smiley teveel. Nu is het net alsof er LOL ipv LUL staat.quote:
Ik vind die middelste echt op een travestiet lijken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele. Is gewoon een foto van Top Model.
Komt hiervandaan: http://flabber.mobi/n/24/(...)den-uitgevoerd-15618
Aanvallend ingesteld en dan 4 goals in 35 wedstrijdenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Over Jackson gesproken, nog een pacehoer naar Duitsland
[ afbeelding ]
hihahoquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]......................
...........
..........
![]()
......................
............
..........
......................
............
..........
-....................
............
..........
![]()
![]()
-
![]()
![]()
............
![]()
![]()
echt grappig.
Daar houdt het al op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind die middelste echt op een travestiet lijken.
Maar goed, wat vinden jullie van deze, behalve het feit dat het een 5atb team is.
[ afbeelding ]
kutteam want 5atb.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar goed, wat vinden jullie van deze, behalve het feit dat het een 5atb team is.
[ afbeelding ]
Het is een 5atb teamquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te weinig pace.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die andere 2 zijn leuker, met het touw en met het ninja zwaardquote:
quote:
Nee, dan nog tel ik 3 CB's en 2 backs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik Dani Alves op RB doe, is het dan wel een 4atb team?
Oké, dan doe ik een CDM op CB.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, dan nog tel ik 3 CB's en 2 backs.
Ja leuk als je met 3-1 verliestquote:
Dan pak ik gewoon rood in de 1e minuut.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je zegt het zelf: je blijft 3 CB-posities houden
AZ doet dat expres om lage verwachtingen te wekken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
AZ verliest met 3-0 van GAE, Twente 3-0 achter tegen Bochum na 50 minuten ofzo. Gaat lekker met de NL subtop in de voorbereiding.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan pak ik gewoon rood in de 1e minuut.
Geen idee..quote:
Ik was zo blij toen ik vorige week 1,5k voor hem kreeg tijdens die MLS ellendequote:
Twente zonder Fer en Chadli, dan heb je echt niets meer op Tadic naquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
AZ verliest met 3-0 van GAE, Twente 3-0 achter tegen Bochum na 50 minuten ofzo. Gaat lekker met de NL subtop in de voorbereiding.
Allemaal hidden gemsquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die nog in mijn club. Minstens 5k waard...geen idee waarom: je pakt toch gewoon 9 Amerikanen en 2 mexicanen, of andersom?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die nog in mijn club. Minstens 5k waard...geen idee waarom: je pakt toch gewoon 9 Amerikanen en 2 mexicanen, of andersom?
DS2-opstellingquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
En dit dan? Dit is toch ook smooth?
Coentrao heeft 9 op de console volgens mij.
[ afbeelding ]
Dat is een bug, webapp is correct. Echt al heel vaak gezegdquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:45 schreef pascal08 het volgende:
En dit dan? Dit is toch ook smooth?
Coentrao heeft 9 op de console volgens mij.
[ afbeelding ]
Heeft iemand van EA dat gezegd?quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een bug, webapp is correct. Echt al heel vaak gezegd
Het was ook een blunder vanjewelste.quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van der Hoorn wordt nog even belachelijk gemaakt door het vrouwenvoetbal nota bene![]()
![]()
Ja. Maar goed, 1 speler op 7 chem boeit geen fuck.quote:
niet spotten met Sturm Graz. Bazenclub jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja leuk als je met 3-1 verliestvan Sturm Graz
I agree, maar als je zoveel geld uitgeeft is het toch wel om te jankenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet spotten met Sturm Graz. Bazenclub ja
Waren vooral reserves en jeugdspelers geloof ik. En PSG is afgelopen week begonnen met trainen pas en voor Sturm begint het seizoen volgende week al. Zo'n typisch trainingskampwedstrijdje waarbij ze die ochtend ook nog hebben getraind.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
I agree, maar als je zoveel geld uitgeeft is het toch wel om te janken
Mooi man hoor die Jeffrey van As. Keihard verkondigen dat NAC veel met jeugd wil gaan werken en dan komen Bodor, Amoah en Swerts een paar dagen laterquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Matthew Amoah krijgt bij NAC een amateurcontract aangeboden
De intentie is altijd leuk, maar dan moet je ook wel jeugdspelers hebben met voldoende kwaliteitquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi man hoor die Jeffrey van As. Keihard verkondigen dat NAC veel met jeugd wil gaan werken en dan komen Bodor, Amoah en Swerts een paar dagen later
Terwijl hij daar zat in zijn t-shirtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Jeffrey van As, daar lag ik dubbel om toen hij het ontslag van John Karelse toelichtte, dat de verslechterde samenwerking tussen hem en de spelersgroep in de resultaten terug te zien zou zijn, terwijl ze een ziek lastig schema hadden.
Copy that. Het is en blijft een Haagse rasmongool die we in Breda niet pruimen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat interview in de VI van Jeffrey van As was ook echt verschrikkelijk. Zelden iemand zichzelf zo op zien hemelenOok was hij een jongen van de straat, maar eigenlijk een kakker aldus hemzelf
Ik heb er niet zoveel gehad, maar Jose Enrique vond ik wel goed. IF Lulic lijkt me een eindbaas.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
Wie is volgens jullie de beste gold linksback?
Pieters.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
Kolarovquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
Kieran Richardson.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
Gelet op workrates heb ik ook al naar die twee gekekenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel gehad, maar Jose Enrique vond ik wel goed. IF Lulic lijkt me een eindbaas.
Ik vind Marcelo echt een baasquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gelet op workrates heb ik ook al naar die twee gekekenmonreal vond ik niet zo goed dus ga nu lulic maar proberen dan!
Die Nicky Kuiper is ook nooit fit geweest, denk ik. Die zit ook weer in de lappenmand. Iemand op dit forum beweerde dat Twente nog tweede zou wordenquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:20 schreef Tim86 het volgende:
Gaat lekker bij Twente. Alle goede spelers weg, de nieuwe keeper geblesseerd, Kyle Ebecilio geblesseerd en nu ook Tadic
Monreal vond ik ook niet zo boeiend nee. Merk dat ik med/med (of high/high) veel fijner vind dan med/high..dat is toch net iets te saai/behoudend voor mijn spelquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gelet op workrates heb ik ook al naar die twee gekekenmonreal vond ik niet zo goed dus ga nu lulic maar proberen dan!
Ik zat net op zijn wiki te kijken. Welke mongool heeft dat bewerkt johquote:
Precies dit jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Monreal vond ik ook niet zo boeiend nee. Merk dat ik med/med (of high/high) veel fijner vind dan med/high..dat is toch net iets te saai/behoudend voor mijn spel
Precies. IF Konko heb ik op rechts, en Marcelo op linksquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Precies dit jakonko aan de andere kant is echt een eindbaas
ja hoor isgoed!quote:
quote:Het zit er bovenarms op tussen Ryan Babel en Donovan Deekman. Die laatste speelde nog bij Lokeren en is tegenwoordig actief bij Sparta Rotterdam. Deekman poseerde op een feestje triomfantelijk met een dure fles champagne, wat bij Babel duidelijk in het verkeerde keelgat schoot aangezien Deekman hem nog geld verschuldigd is.
Voor Babel lijkt de maat vol. Hij leende Deekman liefst 50.000 euro voor die naar België verhuisde. Meer dan een jaar later wacht de spits van het Turkse Kasimpasa nog steeds op zijn centen, ondanks de nodige beloftes van Deekman. Babel haalde dan maar zijn beste photoshopkwaliteiten in zich naar boven en onderwierp de eerder geposte foto van Deekman van een passend onderschrift: 'Its always that one nigga that didn’t put shit in for the bottle, to be the first one to take a picture with it.'
Ik heb doorgaans meestal vrij vaak gelijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
Toefjes heeft wel gelijk, in elk zilver pakket zit wel een Mexicaan.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef Reemi het volgende:
Was Babel niet degene die toen ook al die scheidsrechter photoshopte?
Ferdinand?quote:
GAAAYYYYquote:
SIF Monrealquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:54 schreef Reemi het volgende:
Is wefut nog steeds veel sneller dan normaal?
Er is een storing in het datacenter waardoor al het internetverkeer tijdelijk wordt omgeleid. Die omleiding blijkt dus beter te zijn dan de normale lijn.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja
hebben ze de server getuned ofzo?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja
hebben ze de server getuned ofzo?
Expres een nieuwe storing veroorzaken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er is een storing in het datacenter waardoor al het internetverkeer tijdelijk wordt omgeleid. Die omleiding blijkt dus beter te zijn dan de normale lijn.
Even de server tamperen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Expres een nieuwe storing veroorzaken.
quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
uitgeboord, Garrett twin turbo erop, nieuw uitlaatje en vliegen maar
slijm.quote:
quote:
Nogmaals proberen om een potje te spelen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]Wat ben jij een slimme zakenman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat ben jij een slimme zakenman.Ik ga geen tweede kopen, want ik kan er toch maar 1 tegelijk varen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar een beetje afwisseling kan toch geen kwaad of speel je soms al heel FUT met hetzelfde team?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga geen tweede kopen, want ik kan er toch maar 1 tegelijk varen.
En dan steeds fitnesskaarten kopen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat echt over een jacht.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan steeds fitnesskaarten kopen?
oh het gaat echt over een jacht. Geen metafoor
Mijn PS3 zit tijdelijk op de tv van mijn ouders, dus kan pas vanaf een uur of 11.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nogmaals proberen om een potje te spelen?
http://www.montrealgazett(...)d/2757349/story.htmlquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:04 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand hier eigenlijk waarom Nickelback zoveel haat ontvangt?
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga godverdomme helemaal niks doneren aan die kutsite pazzel
Daar gaat het idee van een snelle server.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is toepasselijker.
Die gozer op de achtergrond heeft wel dorst zeg.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar gaat het idee van een snelle server.
[ afbeelding ]
Doe toch maar, heb ik eindelijk geen last meer van je. Lekker privéjachtje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kunnen we racen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Doe toch maar, heb ik eindelijk geen last meer van je. Lekker privéjachtje.
quote:
Problem solved. Doneren, kevin!quote:
ga jij maar doneren pauperquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Problem solved. Doneren, kevin!
Ik kan nog steeds niet online betalen, maar de aanvraag is gedaan. Ik weet niet of de site ook gewoon doorgaat voor FIFA 14, want dan doneer ik aan het begin wel wat hoor.quote:
We zijn niet voor niks keihard aan het werken aan 2.0quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of de site ook gewoon doorgaat voor FIFA 14, want dan doneer ik aan het begin wel wat hoor.
Dan doneer ik vlak voordat FIFA 14 uitkomt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
We zijn niet voor niks keihard aan het werken aan 2.0
Met paintball- of BB-guns.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Bij de squadbuilder kan je Bojan Ajax niet kiezen
Mooi, dat dit soort spannende verhalen toch meestal een goed einde kennenquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde de finale van het bronze toernooi doen maar dat kon niet want er stond 'there was an error creating your game session. Please try again later.' dus toen ging ik het silver toernooi doen met bronzes en ik heb 2x gewonnen.
je moet die schilden juist gooien. Nooit mario kart gespeeld ofzoquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef TBakkert het volgende:
naakt karten met paintball of bb-guns en dan zijn de teams te herkennen aan de rode of groene schilden.
Leuk idee toch?
Ja, echt fantastisch. Maar ik vraag me af of ik die finale ooit nog kan spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, dat dit soort spannende verhalen toch meestal een goed einde kennen
Hahah in dat geval het koeienpak maar aan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucked up als jij de enige bent die dacht dat het naakt paintball was
[ afbeelding ]
Cookies even verwijderd, nu doet ie het.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik zie m alleen bij de quick search, maar niet bij de normale.
Wat ben je weer lekker dramatisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, echt fantastisch. Maar ik vraag me af of ik die finale ooit nog kan spelen.
Komen alleen maar mannen dus fijn worstenfestijn denk ik ja.quote:
Dat niet perse maar zou gaarne tbakkert in elkaar willen slaan.quote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat niet perse maar zou gaarne tbakkert in elkaar willen slaan.
tuurlijk wel. Maar dan is het dus free-for-all?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je moet die schilden juist gooien. Nooit mario kart gespeeld ofzo
Nee jij moet betalen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Maar dan is het dus free-for-all?
liev.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
haha.quote:
dat is het toch altijd skklquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kan toch ook eens wat anders doen. Gewoon de stoute schoenen aantrekken.quote:
Ik vecht me dood voor m'n AZ mattiequote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:
misssquote:
Al had je gepost: "Zweedse vrouwen drinken meer melk", had ik precies dezelfde reactie gegeven. Ik vind Zweedse vrouwen gewoon lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:55 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zitten best leuke dames tussen hoor
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst verkoop je alles en nu wil je weer teams maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:02 schreef DuTank het volgende:
Ik wil toch twee teams maken, maar ik ben zo inspiratieloos
Ja, maar dat komt eerder omdat ik me verveelquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst verkoop je alles en nu wil je weer teams maken?
Koop een andere game danquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt eerder omdat ik me verveel
Double kill!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja van horen zeggen een Wasbeer..quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Denken jullie dat Mkithiriyan een beest volgend jaar word ?
Nee, hij blijft een mens denk ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
Denken jullie dat Mkithiriyan een beest volgend jaar word ?
Ja ok die zijn wel goed.quote:
Die mag ik niet nee.quote:
quote:
No clue.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Waarom is iedereen hier ineens zo op nonrare teams aan het fappen?
Niemand in je aanval heeft high attackingquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:30 schreef Vijf_voor het volgende:
Even een nonrare team gemaakt.
http://wefut.nl/squad/2775
Eigenlijk wil ik m nog even ombouwen naar 343.
ik ook, je verwacht het niet hequote:Op woensdag 10 juli 2013 22:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd lachen als ik die foto zie
Met een non-rare silver team de cup winnenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Omdat je dan onverwachts tegenstanders kunt vernederen![]()
Stukje van gezien ja en moest wel lachenquote:
Ook veel X-Men shit..tof jeugdsentiment van die bazige cartoon vroegerquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stukje van gezien ja en moest wel lachen
Sinister. Die was alleen gevoelig voor de oogstraal van Cyclopsquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook veel X-Men shit..tof jeugdsentiment van die bazige cartoon vroeger![]()
Wolverine, Sinister, Cable
En dan gaan de tegenstanders weer zeuren op FOK over het bestaan van de handicapquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met een non-rare silver team de cup winnen
Ik heb met een bronze team met 6 IFs 2 wedstrijden in de silver cup gewonnen en 3 in de bronze cup. Tot nu toe heb ik nog geen handicap gemerkt. En sommige non-rares hebben betere stats dan rares, daarom spelen ze ook beter.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:44 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
En dan gaan de tegenstanders weer zeuren op FOK over het bestaan van de handicap
Idd ja. Maar Irak raakt nu ook de paalquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:37 schreef jepperdeprep het volgende:
Lololololololo Jong Frankrijk heeft meer zwarten dan Jong Ghana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |