Deze heb ik gekopieerd van een eerdere versie, hoe ik zelf dingen toe moet voegen weet ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
BaasJa zo dus
Nu nog 2013 aanvullen
'De menselijke maat', 'Irizar' en 'Koekoek' is wel voldoende eerst
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit de context maak ik op dat jullie hebben geprobeerd de wikiquote te herstellen, maar in de praktijk zie ik dat dit niet gelukt is.
quote:Heywoodu, graag uw aandacht voor het feit dat citaten op Wikiquote alleen kunnen worden opgenomen met deugdelijke bronvermelding. Als deze ontbreekt, worden de citaten verplaatst naar de Overlegpagina van het betreffende artikel en als de bronvermelding te lang uitblijft, worden ze ook daar verwijderd. W\|/haledad (zegt u het maar) 23 jul 2013 05:12 (CEST)
Wat een kleinzerige mensen bestaan er ook... En de bron is in dit geval een ooggetuige verslag, één van de oudst mogelijke bronnen uit de geschiedenis. En de Historia van de Grieken werden dan nog door slechts één persoon waargenomen, terwijl het hier gaat over een miljoenenpubliek wat de uitspraken van Ducrot heeft gehoord.quote:
Ze nemen bronverwijzing echt te serieusquote:
quote:Ze stonden er inderdaad al langere tijd, en geruimte tijd onder een omlijnd kopje: "Ongefundeerde citaten". Ze zijn niet "zonder reden verwijderd", maar verplaatst naar de Overlegpagina, omdat ze bronloos zijn. "Live commentaar" of zo, is onvoldoende. We hebben gedocumenteerde bronnen nodig, dat zijn de Wikimedia regels. We kunnen niet vertrouwen op iemands privé-aantekeningen of geheugen. W\|/haledad (zegt u het maar) 24 jul 2013 01:17 (CEST)
Voel je vrij om het te proberenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu bij alles NOS-uitzending 17e etappe tour 2010 bijzet is het wel goed?
Nee, maar dat ga ik daar niet zeggen, straks ledigen ze die ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:20 schreef TUFKAL het volgende:
Bij Smeets doen ze toch ook niet moeilijk?
Inderdaad daar staat ook een mooie verzameling die moet blijven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik daar niet zeggen, straks ledigen ze die ook
De kano al uit het vet gehaald?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef DeeBee het volgende:
Weer 3 wekenlang anti-genot, ik ga alvast uit het raam hangen.
Volgens het uitzendschema van NL 1 doen ze nog altijd etappes vanaf de start.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:48 schreef hhh38 het volgende:
Ze hebben dit jaar toch een uur minder zendtijd aan het begin van elke etappe? Een uur minder voor de mooie verhalen over de pareltjes uit het grote kastelenboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |