Staat in m'n bookmarks, ga ik voor je regelen dan.quote:
Cool, dan heb ik weer wat om over op te scheppen in de kroeg.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Staat in m'n bookmarks, ga ik voor je regelen dan.
Welke fout?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef brother52 het volgende:
Wanneer haalt iemand die fout eens uit de OP?
Onder het kopje 'Vorige edities' staat 2 keer 2012quote:
tering wat goed @ Northsea Jazz!!!quote:Op donderdag 11 juli 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gary Clark Jr. idd ja. Was die even vergeten. Sterk album uitgebracht dit jaar!
Nee, is voor dubstep mietjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:34 schreef kapiteintje het volgende:
Nero opstaan.![]()
Serieus, die moeten jullie echt gaan zien.
Jep, stond redelijk vooraan. Was ook niet zo druk, maar alvast wat naar voren aan 't bewegen voor KoL.quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was je er toen ook? Stond toen in het voorste vak. Maar klonk niet goed, en leek serieus zenuwachtig toen.
Sorry, ik was dronken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n streetcredibility. Helemaal naar de klote.
Stond toen in het voorste vak, was best een goede line-up dat jaar op Pinkpop (oei dat ik dat durf te zeggen in een LL slowchat).quote:Op zondag 14 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, stond redelijk vooraan. Was ook niet zo druk, maar alvast wat naar voren aan 't bewegen voor KoL.Maar is ook niet zo gek dat hij wat zenuwachtig was, die band is eigenlijk ook zo groot nog niet.
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stond toen in het voorste vak, was best een goede line-up dat jaar op Pinkpop (oei dat ik dat durf te zeggen in een LL slowchat).
Deadmau5 was echt zo bizar druk en warm. Ben daar maar weggegaan. Dat geduw van zo'n hele zaal in je rug was gewoon gevaarlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dooie Muis en de Bloedende Bieten stonden er ook dat jaar
Hoop dat hij nog keer LL komt doenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deadmau5 was echt zo bizar druk en warm. Ben daar maar weggegaan. Dat geduw van zo'n hele zaal in je rug was gewoon gevaarlijk.
Ik ben echt geen fan van deadmau5quote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dooie Muis en de Bloedende Bieten stonden er ook dat jaar
Major Lazer scheen gister op Extrema echt de bomb geweest te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog keer LL komt doen
Eerste album was heel vet, 2e stukke minder.quote:
Benieuwd wat voor spot die krijge. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet verwachten.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Major Lazer scheen gister op Extrema echt de bomb geweest te zijn.
Zweten dansen en geen shirt. Vriendin van me was er gisteren bij. Beestenboel kennelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Benieuwd wat voor spot die krijge. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet verwachten.
Zonder shirt?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zweten dansen en geen shirt. Vriendin van me was er gisteren bij. Beestenboel kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |