lees nog een keer, heel nauwkeurigquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ontken nou maar niet dat je dat gaat doen VA.
åquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huh ik kan geen aparte a met bolletje doen als ik hem lang ingedrukt houd, was eerst wel zoDat hele menuutje is gone
JIJ GAAT VERSTOPPERTJE SPELEN IN DE BALLENBAK. aiaiquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lees nog een keer, heel nauwkeurig
*verstoppeltjequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
JIJ GAAT VERSTOPPERTJE SPELEN IN DE BALLENBAK. aiai
als ik het ingedrukt houd gaat ie gewoon meerdere a's plaatsenquote:
verstoppeLtjequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
JIJ GAAT VERSTOPPERTJE SPELEN IN DE BALLENBAK. aiai
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik het ingedrukt houd gaat ie gewoon meerdere a's plaatsen
ik ook nietquote:
is zelfdequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb een vlecht in mijn haar omg
Dearest is de leukste van het FOK! forum!quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef Dearest het volgende:
ik wil ook zo'n leuk onderschrift dat iemand anders iets over mij zegt ofzo
FAUXIEEquote:
aandachtsvragerquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef Dearest het volgende:
ik wil ook zo'n leuk onderschrift dat iemand anders iets over mij zegt ofzo
Faux.quote:
ik kon t ook niet op google vindenquote:
ja nee dat is niet leuk als ik erom vraag, moet spontaanquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dearest is de leukste van het FOK! forum!
zekerquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Faux. het volgende:
Wat is het lekker dat het nou vakantie is he
ja bij mij doet hij het ook niet goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Huh ik kan geen aparte a met bolletje doen als ik hem lang ingedrukt houd, was eerst wel zoDat hele menuutje is gone
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja nee dat is niet leuk als ik erom vraag, moet spontaan
jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja bij mij doet hij het ook niet goedmoet paar keer proberen en dan doet ie het. Maar ik wil gewoon toetsencombinatie hebben daarvoor. Kan dat denk je?
Okay, dan doe ik het ergens volgende week met een een origineel randje.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja nee dat is niet leuk als ik erom vraag, moet spontaan
Heeeele lijstquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja bij mij doet hij het ook niet goedmoet paar keer proberen en dan doet ie het. Maar ik wil gewoon toetsencombinatie hebben daarvoor. Kan dat denk je?
maar ik wil het niet van jouquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik het ergens volgende week met een een origineel randje.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:52 schreef Rozzje het volgende:
Geile medewerker achter de balie bij de gemeente.. Awkward
sudo sudoquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jaje moet terminal openen en zo'n invullen ofzo
bij mij doet ie het gewoonquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeeele lijst
http://www.nouilles.info/keyboard_shortcuts.html
Is het een update geweest ofzo?
vraag haar nummerquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:52 schreef Rozzje het volgende:
Geile medewerker achter de balie bij de gemeente.. Awkward
bij ons bij de gemeente moet je altijd een nummertje trekken en als je dan aan de beurt bent vragen ze je nummer (van t kaartje)quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik stond in een grote rij was alleen maar oogcontact
waar de fuck zit de option toets?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeeele lijst
http://www.nouilles.info/keyboard_shortcuts.html
Is het een update geweest ofzo?
ben ik nog nooit geweest :s ja 1x als baby maar dat herinner ik me nietquote:
ga verder dan ik meestalquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:53 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik stond in een grote rij was alleen maar oogcontact
Ik ga volgende week zondag met collega'squote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
ben ik nog nooit geweest :s ja 1x als baby maar dat herinner ik me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ben nu al weer thuis.. Leuke meid wel.. Brunette mooie donkere bruine ogen zomers tintje.. Ze had een staartje en een rood topjequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
bij ons bij de gemeente moet je altijd een nummertje trekken en als je dan aan de beurt bent vragen ze je nummer (van t kaartje)
vraag dan heel nonchalant wat haar nummer dan is
quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga volgende week zondag met collega'soh toemaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je nog lekkere collega's?
i still see your shadows in my room
Neequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh toemaar
heb je nog lekkere collega's?
ik zeg orgiequote:Op woensdag 10 juli 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NeeWe gaan ook met alleen maar dudes en iemands vriendin
teamleider zegt genoeg, die vent zal wel geld hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En 1 meisje, maar die is de vriendin van een 26-jarige teamleider en zij is 18
wrm krijg ik dan twee tekens tegelijkquote:
Nahquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
teamleider zegt genoeg, die vent zal wel geld hebben
ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
wrm krijg ik dan twee tekens tegelijk
oh nouja kan toch, heb wel ergere leeftijdsverschillen gezienquote:
20 en 60 is toch gebruikelijk?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh nouja kan toch, heb wel ergere leeftijdsverschillen gezien
Verwarming met dit weer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Wtf, wat moet je met een huis zonder verwarming dan
?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Rozzje het volgende:
Echt kut zulke situaties.. Want je weet dat je als je haar tijdens het uitgaan zag er wel meer uit kon halen
Openhaard.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
ik denk dat ze in Egypte geen verwarming hebben hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik woon ook alleen in de zomer in een huisquote:
Ja, want in de winter slaap ik bij het leger des heils, die gunnen mij onderdakquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon ook alleen in de zomer in een huis
ik doe bijvoorbeeld alt ' en a en dan krijg ik dit: æåquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik snap het ook niet meer
oh gaat nog steeds over je chickquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nu was alleen maar wat lachen en oog contact.. Maar weet wel dat er meer inzat
alt-' is æ en alr-a is åquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe bijvoorbeeld alt ' en a en dan krijg ik dit: æå
Door van je reet te komenquote:
Je ging net toch werken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te werken, wat nu?
Achter je computer werkenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te werken, wat nu?
Zo, dat is een knap leeftijdsverschilquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En 1 meisje, maar die is de vriendin van een 26-jarige teamleider en zij is 18
Wat deed jequote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar na een uur was ik helemaal dood.
Kleiner dan die van onsquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo, dat is een knap leeftijdsverschil.
bedoel ikquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo, dat is een knap leeftijdsverschil.
/nerdmodus onquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
Snap geen kut meer van iTunes. Alle honderden nummers zijn van m'n mobiel af
FTFYquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/slijmmodus on
Wat is het probleem mevrouw?
Ja terwijl er dit staatquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alt-' is æ en alr-a is å
klopt nie
Kun je mij vanavond ff helpen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
/nerdmodus on
Wat is het probleem mevrouw?
andere kommaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja terwijl er dit staat
à à à option+` a Alt+0224 lowercase a, grave accent
Okéquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bedoel ik
haar vader was mijn leraar in groep 8 en ik heb van die dude de verhalen gehoord dat ie niet echt blij was met de situatie
brbquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
had ik laatst ook, al geprobeerd met opnieuw opstarten?
oh god, that time of the monthquote:
en praten over je werk en hoe goed de kinderen het wel niet doet en het weekendje op de veluwe dat oh zo zalig was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond een volwassen feestje, leuk he. Iedereen eten meenemen ghighig
wat neem jij mee?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vanavond een volwassen feestje, leuk he. Iedereen eten meenemen ghighig
Gaat 'ie dan ook uit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:29 schreef d4v1d het volgende:
Mijn nieuwe wekker heeft zo'n soort beschermhoesje (die je ook bij telefoons hebt.. Van dat rubber)
Volgensmij kan ik hem nu dus veilig tegen de muur gooien
Oh, gaat 'ie op batterijen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef d4v1d het volgende:
Maar er zitten natuurlijk gvd weer geen batterijen bij
Couscousquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote bak couscous-salade
Huhquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
Vind 't wel spannend. Ik moest salade maken maar misschien wilden ze wel gewoon sla en komkommer en shit
Mijne hoeft ook geen stekker.. Mijn magische krachten geven genoeg stroomquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die van mij heeft een stekker. En daar kan wel een batterij in maar dat is zodat 'ie de tijd onthoudt als de stroom er even af is.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Oh. Dat tikt mij teveel. Ik heb liever eentje met stekker. En dat rode licht stoor ik me niet aan. Zolang het maar niet één met groen licht is ofzo...quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mijne hoeft ook geen stekker.. Mijn magische krachten geven genoeg stroom
rucolaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grote bak couscous-salade
Ja, misschien wilden ze wel dat ik gewoon standaard salade zou maken met sla en komkommer, tomaat en beetje dressingquote:
Ohquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wilden ze wel dat ik gewoon standaard salade zou maken met sla en komkommer, tomaat en beetje dressing. Nu heb ik couscous salade gemaakt
Anders eet ik het wel op.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, misschien wilden ze wel dat ik gewoon standaard salade zou maken met sla en komkommer, tomaat en beetje dressing. Nu heb ik couscous salade gemaakt
Stuur het anders even naar mij doorquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden. Waar gaat het nou precies over?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb zo een soort van feestje/etentje waarbij iedereen wat heeft gemaakt en dat gaan we opetenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden. Waar gaat het nou precies over?
Nou dan!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Nou, als ik naar jullie reactie kijk komt 't wel goed.
En daarbij.. we hebben dus gerechten verdeeld (salade, soep, nagerecht etc etc) en iedereen had iets turks.
Dus dacht.. dan past dit wel
Oké, en heb je een opdracht gekregen van wat je moest maken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb zo een soort van feestje/etentje waarbij iedereen wat heeft gemaakt en dat gaan we opeten
Salade dusquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, en heb je een opdracht gekregen van wat je moest maken?
[edit]
Oh, dan maakt het niet uit toch?
o, mag ik meequote:Op woensdag 10 juli 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb zo een soort van feestje/etentje waarbij iedereen wat heeft gemaakt en dat gaan we opeten
maak een beautyblogquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een site maken, gewoon om wat te oefenen met HTML
Maar weet niet watIemand suggesties?
Maak een ezellfanpage.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een site maken, gewoon om wat te oefenen met HTML
Maar weet niet watIemand suggesties?
nou enquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar komt meer bij kijken dan enkel HTML
heb ik wel fotomateriaal nodigquote:
PHP, kan er geen zak vanquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar komt meer bij kijken dan enkel HTML
onder in de la, olaquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb ik wel fotomateriaal nodig
Lekkerquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:12 schreef Rozzje het volgende:
Thai Sweet Chilli Sensations![]()
God vergeef me voor deze zonde
quote:Hallo,
Hartelijk dank voor uw interesse in Google AdSense. Helaas kunnen we u na
beoordeling van uw aanvraag momenteel niet opnemen in het
AdSense-programma.
Uw aanvraag is afgekeurd om de volgende redenen.
Problemen:
-
Onvoldoende inhoud
In de tijd dat belgië zonder regering zat was er een site of belgië al een regering had.. Dat toonde alleen "Nee".. Toch had het adsensequote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In de tijd dat belgië zonder regering zat was er een site of belgië al een regering had.. Dat toonde alleen "Nee".. Toch had het adsense
Haha ja heel zuur is datquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef xcachet het volgende:
Echt haterlijk als je kleding koopt en een paar weken later is het 50% korting
Vooral bij die kut bijenkorfquote:
hatelijk*quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef xcachet het volgende:
Echt haterlijk als je kleding koopt en een paar weken later is het 50% korting
weekje oostenrijk (betaald wifi) daarna weekje italie(gratis wifi). dus kom denk ik niet op fok. maarja in de vakantie doe ik dat waarschijnlijk sowieso niet/nauwelijksquote:
Betaald wifiquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weekje oostenrijk (betaald wifi) daarna weekje italie(gratis wifi). dus kom denk ik niet op fok. maarja in de vakantie doe ik dat waarschijnlijk sowieso niet/nauwelijks
Gaat wel en niet echt maar goedquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
How you doing. Van vakantie aan 't genieten ofwat?
oostenrijk hequote:
Whaiiquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat wel en niet echt maar goedEn jij?
á ú é ó íquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
à à ù è ò ì
en hoe doen je de andere kant op dan VA?
Orica-Greenedgequote:
Gebruik deze knop:quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
à à ù è ò ì
en hoe doen je de andere kant op dan VA?
applequote:
zit in de laptop fastquote:
Vast*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dan krijg ik dit sukkel "aquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan krijg ik dit sukkel "a
IS EEN MAC APPLE OSX
Geen shift gebruiken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan krijg ik dit sukkel "a
IS EEN MAC APPLE OSX
Of dat jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://www.dotkam.com/2011/01/04/edit-keyboard-layout-on-mac/
Zoiets gok ik.
quote:
friet*quote:
quote:
1 2 3 4 5 6 | _ ____ | | | _ \ | | | |_) | | | | _ < | |____| |_) | |______|____/ |
welke?quote:
quote:
Eet smakelijkquote:
oh god totoquote:
met streepje naar rechts dus niet deze à maar die andere kant opquote:Op woensdag 10 juli 2013 18:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
welke?
ik druk mn a toets gewoon in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |